![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3561 |
|
Parlementslid
|
De feministische wokes slaan weer toe.
"In many Western countries today, women are paid less than men for doing the same work. That’s how they are today, which is totally unjust."
|
|
|
#3562 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gisteren las ik nog een vrij genuanceerd artikel over het transdebat. Nou ja, De Ceulaer ging onmiddellijk voorbij aan de gevaren van puberteitsblokkers, had blijkbaar geen weet van mogelijke ontwikkelingsproblemen (bot, hersenen, emotie) door de blokkers veroorzaakt.
Vandaag staat er een artikel in De Morgen met ouders van kinderen die veel te voortvarend werden van geslacht veranderd door Belgische instellingen. Het gaat er in ons land in tegenstelling met wat men doet uitschijnen blijkbaar toch niet voorzichtiger aan toe dan in de VS op dat vlak. Een woord van een depressieve, autistische, internetverslaafde tiener is genoeg om onmiddellijk en zo snel als kan de operatieve transitie in te zetten. Ik ben trouwens momenteel een boek aan het lezen over China en vraag me af hoe dom of slim het is een cryptomaoïst als De Sutter aan het hoofd van een van onze belangrijkste universiteiten te zetten als ik lees hoe China te werk gaat in de wereld. Volgens mij zijn de academici en studenten van de UG compleet de verkeerde weg ingeslagen. Intelligentie en wijsheid zijn duidelijk niet hetzelfde.
|