![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog veel minder is ze een teef.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 mei 2013 om 19:02. |
|
|
|
|
|
#742 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ben je voor vrije meningsuiting of enkel voor het uiten van de mening van uw medestanders? (wat strikt bekeken ook niet altijd meningen zijn) |
|
|
|
|
|
|
#743 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.... waarbij politieke tegenstanders reageren met "De teef is dood". Dan spreken we over hetzelfde. Neem hier eens een voorbeeld aan: http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=47 Of lees de thread van het begin. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 mei 2013 om 19:13. |
|
|
|
|
|
|
#744 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#745 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je vergelijkt namelijk appels met peren. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#746 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#747 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#748 |
|
Minister
|
Mijn peter zij steeds opnieuw: 20 % zijn doeners, 80 % kijkt er naar.
Ook in die context zag hij de evolutie van een maatschappij. 1/ 20 % de doeners bouwen op ( zoals na oorlog) , 80 % kijkt er naar. 2/ 20 % de doeners bouwen verder op ( 1970- 1990 ) , 80 % kijkt er naar. 3/ 20 % de doeners maar breken de boel af ( wat nu sint 2000 gebeurd) , 80 % kijkt er naar. Conclusie: respect voor Marie-Rose Morel omdat ze tot de 20% doeners behoord. Doeners die durven hun kop uitsteken. Die durven iets te doen. Durven ondernemen. Niet zoals e vakbonden die als ze zegen iets te zullen ondernemen dat ze staken. Dus niets doen. De boel lam legen. (sorry) En zoals mijn peter zei of het nu goed doen is of slecht. De vooruitgangen van de mensheid is toch aan die 20% te danken. Dus ….. al de rest is te herleiden persoonlijke interpretatie over de feiten. Omdat zij behoord tot onze regionale geschiedenis.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
#749 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Voor de rest deel ik die analyse over die 20 % doeners niet. Ik wil die 20 % doeners wel eens zien doen zonder die 80 % om op te steunen die de ernaar-kijk-jobkes uitvoeren. |
|
|
|
|
|
|
#750 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eerlijk: Ik ben geen stemmer van haar partij , maar ....
Pro of Anti: laat de doden met rust !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#751 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#752 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Over de doden niets dan goeds.
|
|
|
|
|
#753 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze zijn dood , maar niet vergeten !!
Wat met: Napoleon , Koning Leopold 2 , mohammed , Erik De Viking , Nero , Julius Ceasar ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#754 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#755 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vwala
|
|
|
|
|
#756 |
|
Banneling
|
One down, many more to go.
|
|
|
|
|
|
#757 |
|
Minister
|
Voor de rest deel ik die analyse over die 20 % doeners niet. Ik wil die 20 % doeners wel eens zien doen zonder die 80 % om op te steunen die de ernaar-kijk-jobkes uitvoeren.[/quote]
Bij die 20% horen ondernemers, mensen die wat ingang zetten. In politiek, in bedrijven. de 80% is dan ook het kuddevolk. Om het even simpel uit te drukken. [quote=Robinus V;6622961]Omdat het politiek niet relevant is, ga ik er geen opmerking over maken dat jij bijna onmogelijk veel taalfouten maakt in zo'n makkelijke zinnen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
#758 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|