![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6641 |
|
Banneling
|
Er is hier een persoon, die door twee mods, Akira en Pontifex, al aangemaand is zijn vete tegen mij buiten het forum uit te vechten. Nu insinueert hij dat ik op el hierro een epidemie veroorzaak van werkonwilligheid. Gerapporteerd voor persoonlijke aanval en verder zetten van de vete tegen de waarschuwingen in.
|
|
|
|
|
|
#6642 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
#6643 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6644 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6645 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6646 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ordnung muss sein! Citaat:
|
|
|
|
|
#6647 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Woehahahahaha Bijna in mijn broek gedaan van het lachen. |
|
|
|
|
|
|
#6648 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Er zit tegenwoordig een duif op 't balkon van de bovenburen en die schijt de boel vol. Mijn vensterbank ziet wit. Zo'n grote vlek van duivenkak.
Bleh. Kutbeest. Ik heb daarnet met een van mijn vlaggestokken dat beest proberen te verjagen maar geraakte er net niet aan, en dat schijtbeest zat me dan triomfantelijk aan te kijken, goed wetende dat ik niet tot daar geraakte. Had ik nu maar een geweer. |
|
|
|
|
|
#6649 |
|
Minister
|
Ik erger me de laatste dagen enorm aan de mentaliteit van bepaalde flaminganten. Namelijk dat zelfbeklag. Vlamingen zijn maar boerkens, den bourgeois kijkt op ons neer, je weet wel, mijnheer den baron. Het is nog niet genoeg dat meer dan de helft van de Vlaamse cinema exact dat is, gezet ergens voor of rond de oorlog, steevast met Jan Decleir in de hoofdrol, alle scenario's trekken op elkaar, de uitgebuite, arme ongeletterde Vlaming.
Heel veel mensen zijn echt serieus en volhardend in dit calimero-gedrag. Er is niets zo onuitstaanbaar dan constant zelfbeklag. Behalve dan in een kringetje gelijkgezinden natuurlijk. "Prins Filip wordt Koning Philippe" "koning van de Walen, niet van de Vlamingen. Niet van de Vlaamse boerkens". Marc Spruyt schreef ooit eens dat Vlamingen aan de bushalte doorgaans geen praatje maken. Tot de bus maar niet afkomt. "Weeral te laat" "toch erg hé" "Ja dat is nu al geregeld gebeurd de laatste maand" "Waar gaan we naar toe?" Het is gewoon zo. Let op we zijn niet uniek, in Scandinavië en Finland zijn ze soms nig autistischer dan hier. Een wereld van verschil met bv Frankrijk, waar iedereen sowieso gauw "bonjour" zegt en een praatje maken. Buitenlanders die hier een tijdje leven merken hetzelfde op. Zowel Duitsers, Russen, Amerikanen... Klagen en zagen, en saaie gesprekken voeren, waarin geld een centrale rol speelt. Ik hoor een nasale, zeurderige stem al aankomen.. "als het je niet aanstaat, moet je maar verhuizen hé" Soms krijg in maagpijn van dit landje en zijn kleinzerig volkje. Hoe meer ze hebben hoe meer je ze hoort klagen. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 23 juli 2013 om 05:03. |
|
|
|
|
|
#6650 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Klaag toch zo niet, Paracelsus.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#6651 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
'm hee pertang groot gelijk!
|
|
|
|
|
|
#6652 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weet'k, maar ik had geen goesting om dat te schrijven.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#6653 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij bent een echte Vlaming. Hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#6654 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#6655 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neuh.
|
|
|
|
|
|
#6656 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger me aan het papiertje dat het koord van een teebuiltje hangt, op de ene of andere manier komt dat altijd in de tas terecht bij het inschenken.
Ben het kotsbeu!
|
|
|
|
|
#6657 |
|
Banneling
|
Xeno ik erger me eraan dat ik al vier dagen behoorlijk aan het verliezen ben bij het pokeren. |
|
|
|
|
|
#6658 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6659 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge moet die koord niet lostrekken, west-vlaming!
|
|
|
|
|
|
#6660 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij aan mensen die hun gekregen leefloon vergokken.
|
|