![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8141 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Smart materials, coming to your theatre soon. http://uk.businessinsider.com/smartp...15-7?r=US&IR=T Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 21 juli 2015 om 09:42. |
|
|
|
|
|
|
#8142 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Aan 'nabestaanden' die zich steeds arroganter opstellen en de dood van hun 'geliefden' schaamteloos uitmelken. 75.000 euro is niet genoeg voor deze aasgieren: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150721_01784905
Ze hopen natuurlijk dat niemand er wat van zegt, want 'ocharme die mensen'... |
|
|
|
|
|
#8143 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8144 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want 75.000 euros...Zoveel is dat niet eigenlijk hé. Neem dat je echtgenoot daar gestorven is, en dat die 3000 euros per maand verdiende. En je krijgt dan 75.000 euros. Dat is ongeveer twee jaar salaris. Dan verlies je er toch dik bij ! |
|
|
|
|
|
|
#8145 | |
|
|
Citaat:
Echtgenoot valt weg = arbeid valt weg = bron van inkomen valt weg. Volstrekt logisch. Je kunt moeilijk een inkomen gaan uitkeren aan een dode alsof die nog twee jaar lang een arbeidsprestatie heeft geleverd. |
|
|
|
|
|
|
#8146 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8147 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8148 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Even natuurlijk is het dat die mensen anders beslissen. Zeg, als uw kind sterft in zo'n ongeluk en ze sturen u schadevergoeding op, ga je ze dan aanklagen om ze te verplichten van dat geld terug te nemen?
|
|
|
|
|
#8149 | |
|
|
Citaat:
Nee, waarom zou ik? Als ik zonder reden geld krijg toegestopt, mij niet gelaten, maar ik ga het zeker niet eisen. Het zou als een betaling aanvoelen voor een 'geleverde dienst'. |
|
|
|
|
|
|
#8150 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de man naar je hart is procureur in de Limburg, diegene die met de klokkenluiders ging afrekenen, ze monddood ging maken, ze hun plaats ging leren. Hoe hij heet, wie het weet mag het zeggen, het is lakei van een zekere familie Claes die naar verluid serieuze rot corrupte schurken zijn.
|
|
|
|
|
#8151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan achterbakse en valse mensen.
|
|
|
|
|
|
#8152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan het feit dat mijn vrouw per se naar "Cabin in the Woods" wil kijken, de zoveelste debiele slashermovie.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#8153 |
|
Banneling
|
ik erger mij aan al die vluchtelingen die van alle kanten op West Europa afstevenen. Te voet, met de boot, door de bergen, door de zee, langs alle kanten komen ze af, denkend dat ze, eens hier, al het nodige op gouden schotels zullen aangeboden krijgen...
|
|
|
|
|
|
#8154 |
|
Banneling
|
Complexiteiten.
|
|
|
|
|
|
#8155 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dubbel
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 26 juli 2015 om 08:21. |
|
|
|
|
|
#8156 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Complicaties en dilemma's die zich blijven opstapelen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#8157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Erg voor de nabestaanden maar als een overlijden alleen maar dient om geld aan te verdienen voor de achterblijvenden ... En dan dat gezever dat de hoge pieten niet persoonlijk naar de begrafenissen kwamen, ik zou nog niet willen dat ze er kwamen! Wat moet men tegen die mensen zeggen op een dag dat de emoties al hoog oplopen?
|
|
|
|
#8158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#8159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als een kind sterft, dan krijg je na procedure misschien 15OOO euro en is 75OOO euro veel. In rechte wordt een schadevergoeding induvidueel bepaald. |
|
|
|
|
|
|
#8160 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus dan mag er gecijferd worden. Als men uw broodwinner wegneemt, en een vergoeding voorstelt, dan moet dat iets deftig zijn, of anders zijn ze met uw voeten aan het spelen. |
|
|
|
|