![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#14141 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 14 september 2020 om 06:59. |
|
|
|
|
|
|
#14142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een peuter die wordt aangereden & verwond , en degene die in fout is ,
probeert er feitelijk onderuit te komen !! https://www.thesun.co.uk/news/uknews...st-london-park
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#14143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wijven die om de haverklap "Oh my God" roepen.
|
|
|
|
|
|
#14144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij er aan dat de ‘erger draad’ dubbel zoveel views heeft als de ‘plezier draad’.
Dat duidt toch ergens op.
|
|
|
#14145 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik erger me momenteel aan mijn dochter die de bureau naast mij met haar oortjes in allerlei liedjes zit mee te "zingen".
Normaal kan ze prima zingen, maar waarom zingen/brullen mensen die zichzelf niet horen door die oortjes of zo toch zo tja hoe eigenlijk.
|
|
|
#14146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Per jaar heeft de ene dus 1294 en de andere 1264 posts. Zoveel verschil is dat dus niet.
|
|
|
|
#14147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Koop eens een paar oortjes voor jezelf |
|
|
|
|
|
|
#14148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#14149 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Muziek is soms meeslepend , en dus .... In sommige gevallen doet chloroform tijdelijk goeie wonderen
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#14150 |
|
Banneling
|
Verbazend hoe snel je road rage kan veroorzaken. Al wat ik deed was 75 mph rijden op het linkerrijvak (dus 10 mph boven de toegestane snelheid). Passeert dien tiep mij in zijn pickup en ik zie hem verwoed zijn middenvinger opsteken.
De modale Amerikaan lijkt mij snel gefrustreerd te raken. Ze mankeren blijkbaar het nodige inzicht om kleine dingen te relativeren en steken vrij simpel en fantasieloos in elkaar. Sociaal onbeholpen, van weinig op de hoogte en niet goed wetend hoe ze een vrouw moeten aanspreken. Dan ga je het verkeer als een soort surrogaat beschouwen om enige kunde te etaleren. |
|
|
|
|
|
#14151 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat denkt die cretinus nu eigenlijk ? Dat zijn claxon een powerbeam is die de auto en twee bussen voor hem tot stof doet vergaan ?
|
|
|
|
#14152 | |
|
Gouverneur
|
Lieven Annemans
|
|
|
|
|
#14153 |
|
Parlementslid
|
Personen met een diasteem. Door de band genomen zijn ze onbetrouwbaar en hebben een grote kans om pedofiele gedachten te hebben.
|
|
|
|
|
|
#14154 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14155 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#14156 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#14157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#14158 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14159 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een bende volidioten, dat publiek rond de Tour.
|
|
|
#14160 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger me aan al die BN'ers die per se Els Ampe willen imiteren.
|
|
|