![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Hoe vuil ben jij, test het hier!
Mijn resultaat: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Category Global Hectares
Food 1.7 Mobility 0.5 Shelter 1 Goods/services 2 Total Footprint 5.2 In Comparison, The Average Ecological Footprint In Your Country Is 6.7 Global Hectares Per Person. Worldwide, There Exist 1.8 Biologically Productive Global Hectares Per Person. If Everyone Lived Like You, We Would Need 2.9 Planets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Category Global Hectares
Food 1.5 Mobility 0.3 Shelter 0.8 Goods/services 0.9 Total Footprint 3.5 In Comparison, The Average Ecological Footprint In Your Country Is 6.7 Global Hectares Per Person. Worldwide, There Exist 1.8 Biologically Productive Global Hectares Per Person. If Everyone Lived Like You, We Would Need 1.9 Planets.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geraak aan 117 hectaren in de winter en heb 26.4 planeten nodig. Het is tijd dat de anderen wat minder gaan verbruiken zodat ik mijn levensstijl kan voortzetten.
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb wel een auto oriana...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Goeie propaganda die ecologische voetafdruk, maar wetenschappelijk is er (uiteraard) vanalles mis mee. Uit luiheid beperk ik mijn inhoudelijke kritiek hier wel tot een copy-paste uit the economist:
Citaat:
![]() (Sorry jongens, dat moest er even uit - ik hou niet zo van platte propaganda.) Om toch even aan het spelletje mee te doen: ik heb zo'n 10 maal minder planeten nodig dan onze Yankee. ![]() Laatst gewijzigd door Brabo : 7 oktober 2004 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
minder beesten eten en meer fietsen! CATEGORY GLOBAL HECTARES FOOD 1 MOBILITY 0.1 SHELTER 0.6 GOODS/SERVICES 0.6 TOTAL FOOTPRINT 2.3 IN COMPARISON, THE AVERAGE ECOLOGICAL FOOTPRINT IN YOUR COUNTRY IS 6.7 GLOBAL HECTARES PER PERSON. WORLDWIDE, THERE EXIST 1.8 BIOLOGICALLY PRODUCTIVE GLOBAL HECTARES PER PERSON. IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 1.3 PLANETS. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() CATEGORY GLOBAL HECTARES
FOOD 1.4 MOBILITY 0 SHELTER 1.4 GOODS/SERVICES 1.5 TOTAL FOOTPRINT 4.3 IN COMPARISON, THE AVERAGE ECOLOGICAL FOOTPRINT IN YOUR COUNTRY IS 6.7 GLOBAL HECTARES PER PERSON. WORLDWIDE, THERE EXIST 1.8 BIOLOGICALLY PRODUCTIVE GLOBAL HECTARES PER PERSON. IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 2.4 PLANETS. dat komt gewoon door dat vlees. voor de rest doe ik niks verkeerd, behalve in de stad gent wonen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
MOORDENAAR! foei doggy! foei! ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn resultaat:
CATEGORYGLOBAL HECTARES ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WORLDWIDE, THERE EXIST 1.8 BIOLOGICALLY PRODUCTIVE GLOBAL HECTARES PER PERSON. ![]() ![]() ![]() IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 1.9 PLANETS.
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() maar euh... waarom vertel je mij dat? ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
FOOD 1.7 MOBILITY 1.9 SHELTER 1.1 GOODS/SERVICES 3.2 TOTAL FOOTPRINT 7.9 IN COMPARISON, THE AVERAGE ECOLOGICAL FOOTPRINT IN YOUR COUNTRY IS 6.7 GLOBAL HECTARES PER PERSON. WORLDWIDE, THERE EXIST 1.8 BIOLOGICALLY PRODUCTIVE GLOBAL HECTARES PER PERSON. IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 4.4 PLANETS. ![]() ![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() FOOD 1 ![]() ![]() MOBILITY 0.5 ![]() ![]() SHELTER 1.1 ![]() ![]() GOODS/SERVICES 1.3 ![]() ![]() TOTAL FOOTPRINT 3.9 IN COMPARISON, THE AVERAGE ECOLOGICAL FOOTPRINT IN YOUR COUNTRY IS 6.7 GLOBAL HECTARES PER PERSON. WORLDWIDE, THERE EXIST 1.8 BIOLOGICALLY PRODUCTIVE GLOBAL HECTARES PER PERSON. ![]() ![]() ![]() IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 2.2 PLANETS. ![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WORLDWIDE, THERE EXIST 1.8 BIOLOGICALLY PRODUCTIVE GLOBAL HECTARES PER PERSON. ![]() ![]() ![]() IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 1.6 PLANETS. ![]() ![]() Ik doe mijn best, maar nog niet goed genoeg.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() volgens mij liegt iedereen die minder planeet nodig heeft als ikke.
![]() Laatst gewijzigd door Astenblieft mensen : 7 oktober 2004 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb twee planeten nodig : eentje voor mij en die andere voor de rest.
|
![]() |
![]() |