![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Politieke populariteitspoll | |||
| Yves Leterme |
|
16 | 17,78% |
| Guy Verhofstadt |
|
5 | 5,56% |
| Johan Vande Lanotte |
|
8 | 8,89% |
| Filip De Winter |
|
36 | 40,00% |
| Vera Dua |
|
7 | 7,78% |
| Bart Dewever |
|
4 | 4,44% |
| Bert Anciaux |
|
2 | 2,22% |
| Roland Duchatelet |
|
6 | 6,67% |
| Hugo Coveliers |
|
6 | 6,67% |
| Aantal stemmers: 90. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik denk dat dit iets meer is dan wat GROEN normaliter zou halen, maar toch niet veel meer.
Het toont wel aan dat de bewering van sommigen dat dit forum uitsluitend door extreem-rechts zou bevolkt zijn fout is. Zo'n kleine 20% van de stemmen die momenteel uitgebracht zijn kunnen als duidelijk links bestempeld worden. Wel is het zo dat extreem-rechts hier relatief gezien oververtegenwoordigd is. Gelet op de hoofdzakelijk jonge leeftijd van de forumgangers belooft dat niet veel goeds voor de toekomst. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat mij meer schokt is dat ze op de katholieken stemmen...
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
Guy Verhofstadt 3 4,29%
hij zou er NUL moeten halen verdomme! Laatst gewijzigd door Ambiorix : 13 april 2006 om 09:55. |
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Excuseer me, sinds ik mijn Godsbewijs heb gemaakt, vertoon ik dat soort van gedrag.
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, maar in de poll zie ik niet 'Spirit' staan maar 'Bert Anciaux', en die bevindt zich in de polls buiten dit forum nog altijd in de top tien van populaire politici.
Ik vraag me al jaren af hoe hij daarin slaagt. Misschien heeft Hans van de Cauter toch wel gelijk als hij de media verantwoordelijk stelt voor het niet van de grond komen van zijn 'partij'. Bert Anciaux haalt de media namelijk wél, terwijl hij even weinig te vertellen heeft als Hans van de Cauter. |
|
|
|
|
|
#112 | |
|
|
Citaat:
Ondervertegenwoordiging van de traditionele partijen tegenover VB, n-va, groen. En een grotere politieke motivatie bij de kiezers van die laatsten.
|
|
|
|
#113 | |
|
|
Citaat:
En passant een sneer naar VB'ers? Daar gaat een stukkie af van jouw geloofwaardigheid.
|
|
|
|
#114 |
|
|
Ik zie niet in wat het feit dat ik geen fan ben van het VB (iets wat ik hier nooit heb weggestoken) te maken heeft met mijn geloofwaardigheid? Moet men pro-VB zijn om geloofwaardig te zijn?
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gedragsregels in het Lombasiaans Stelsel --> G --> GE --> Geloofwaardigheid ~ Geloven: trouw hechten aan een gedachte/gebeurtenis/ander Geloof"waar"digheid = de mate waarin Papa Pipo U vertrouwt zie ook: "anathema door delirium", "doodstraf" en "zoutmijn"
|
|
|
|
|
#116 | |
|
|
Citaat:
Die associatie is overtrokken.
|
|
|
|
#117 | |
|
|
Citaat:
Volgens mij wel. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met alle respect, maar Jozef is niet degene die geloofwaardigheid verliest, integendeel!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 13 april 2006 om 11:24. |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verklaar u even nader aub... Voor zover ik weet kramen die jongeren met veel plezier de onzin uit die in het propagandablaadje van het VB staat. Daar houdt het dan ook mee op. Verder nadenken kunnen die kerels niet.
|