![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1801 |
|
Banneling
|
Gistere National geographic niet gezien. Lieten ze experten aan het woord en via computersimulaties zien hoe de WTC torens ineenstortte.
Was een uizending over bomaanslagen en beveiliging |
|
|
|
|
#1802 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
op de afgelopen lezing van Icke in mei in Londen, waren er maar liefts 2000 mensen!! Gelukkig ook veel jonge mensen. Ook krijg ik het idee dat steeds mensen die ik tegenkom er meer voor open beginnen te staan. Vandaar dat ik die thread begonnen was die verplaatst was naar koetjes en kalfjes: Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 12:19. |
||
|
|
|
|
#1803 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo ja, stond die staart na inslag zeker nog rechtop in die animatie? Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
#1804 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Pentagon vergeten?
|
|
#1805 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 19 augustus 2006 om 14:08. |
|
|
|
|
|
#1806 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#1807 |
|
Banneling
|
Largo je doet maar, steek er maar veel energie in.
Ik zal er niet meer op reageren.(negeerlijst) Nou nog 1 ding dan: Genoemde boeken al gelezen? Nee he? Q.E.D. Pin d'Ar |
|
|
|
|
#1808 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Titel in het "citaat" van Pindar:
Citaat:
Vraagje: waarom steeds deze propagandistische trukjes? Zijn de "argumenten" aan zich niet stevig genoeg misschien?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 augustus 2006 om 14:48. |
||
|
|
|
|
#1809 | |
|
|
Citaat:
Heb jij Götzen-Dämmerung van Nietzsche al gelezen?(nee he?) Heb jij de Politeia van Plato al gelezen? (nee he?) Heb jij de Ilias van Homerus al gelezen? (nee he?) Waarom niet? Omdat het u niet interesseert! Omdat ze niet boeiend genoeg zijn; niet genoeg bloed en hollywoodiaanse "conspiracy theories" in zich hebben. |
|
|
|
|
|
#1810 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
welk falen van NORAD ? Uit onderzoek is toch gebleken dat Norad enkel op voorhand werd ingelicht van de kaping van AA 11 en dat slechts 9 minuten voor impact in WTC. De verantwoordelijkheid voor het 'falen' van Norad ligt grotendeels bij FAA en gebrekkige procedures. Ik zie geen enkele ruimte voor welke samenzweringstheorie dan ook.
|
|
|
#1811 |
|
Parlementsvoorzitter
|
De officiële respons tijd was in het geval van Payne Stewart 28 minuten en in het geval van Flight 11 was dit 25 minuten . Drie minuten vlugger. Nadat Norad op 8h37 die notificatie kreeg waren de vliegtuigen airborne om 8h53. Niet dat het op dat ogenblik nog veel uitmaakte want vlucht 11 had zich dan al 7 minuten in WTC 1 geboord.
|
|
#1812 | |
|
|
Citaat:
Was dit te wijten aan de incompetentie van NORAD of was er een andere reden waarom de gevechtsvliegtuigen aan de grond bleven en zo de terroristische aanslagen konden laten plaats vinden? Gezien de impressionante operatie bij het vliegtuig van golfspeler Payne Stewart, suggereert dit dat iemand, die deel uitmaakt van het hoge luchtmacht establishment doelbewust het order heeft gegeven om de gevechtsvlietuigen aan de grond te houden. Kan het dat carrièrejagers binnen het militaire leiderschap van de VS zo ver zouden gaan? Wat de trage reactietijd van de luchtmacht nog meer verdacht maakt is het reeds eerder besproken artikel waarin gemeld werd dat alle hoge functionarissen in het Pentagon al hun reisplannen annuleerden de dag vóór 9-11 omwille van veiligheidsredenen. Men zou gaan denken dat NORAD in deze omstandigheden juist in hoogste alarmfase zou worden gezet. Er is maar één verklaring, enkele Pentagon leiders speelden een “dirty game”.
|
|
|
#1813 | |||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Hoe jij dus aan 40 minuten komt wil ik wel eens even van je weten ? Citaat:
Citaat:
come again ? Citaat:
|
|
|
#1814 |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Wat is jouw mening over die drills?
|
|
#1815 |
|
Parlementsvoorzitter
|
ik heb geen enkel element voorhanden om hier een andere kwalificatie dan 'toeval' aan te geven.
bij mijn weten gingen die Vigilant Guardian oefening over een mogelijke aanval vanwege Russische vliegtuigen en niet over een mogelijke terroristsche kaping van vliegtuigen. NORAD was in zijn geheel overigens niet afgestemd op een dergelijke dreiging. Dus, op basis van wat er voorhanden is aan informatie, heb ik niet de indruk dat dit deel uitmaakte van een conspiracy/cover-up .
It's deep how you can be so shallow Laatst gewijzigd door lyot : 20 augustus 2006 om 21:12. |
|
|
|
|
#1816 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik dacht dat dat ongeveer 1 uur en 20 minuten was. Maar misschien gaat het over iets anders.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 augustus 2006 om 22:45. |
|
|
|
|
|
#1817 |
|
Banneling
|
Aanslag pentagon
http://www.purdue.edu/UNS/html4ever/....Pentagon.html Aanslagen WTC http://www.tms.org/pubs/journals/JOM...agar-0112.html http://www.debunking911.com/pull.htm De leukste: onstaan van 9/11 conspiracy http://people.howstuffworks.com/conspiracy-theory2.htm Bomaanslag WTC 1993 http://www.cnn.com/2003/US/Northeast/02/26/wtc.bombing |
|
|
|
|
#1818 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
U bent gewoon niet goed genoeg ingelicht over de hele Norad kwestie. En al zeker niet over de ATC-, FAA- en Noradprocedures tentijde. Niks gebrekkige procedures...... Het is verdorie omdat zowat elke normale procedure NIET is gevolgd, dat de aanslag is gelukt!
|
|
|
#1819 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Het gaat inderdaad over de tijd die verliep tussen het ogenblik dat het misging met Payne's vliegtuig en de interceptie van het vliegtuig. Terug te vinden in het officiële 9.11 rapport.
It's deep how you can be so shallow Laatst gewijzigd door lyot : 21 augustus 2006 om 08:02. |
|
|
|
|
#1820 |
|
Parlementsvoorzitter
|
En is dat de verantwoordelijkheid van de NORAD of van de FAA ? Zoals ik het zie kan dit in grote hoofdzaak worden verweten aan de gebrekkige procedures die er bestonden in geval van dergelijke dreiging. FAA en NORAD waren totaal niet op elkaar afgestemd, en de informatie is vélé malen te laat doorgegeven. Maar nogmaals, als ik niet goed ben ingelicht, kom dan aub met elementen af die het tegendeel bewijzen.