![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#881 |
|
Europees Commissaris
|
Nu zijn het nog Vlamingen die tegen hun eigen 'ras' zijn.
|
|
|
#882 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ben wel eens echt benieuw hoeveel stemmen Debie nu gaat halen bij de volgende verkiezingen,ik denk erg veel hoor !!!
|
|
|
#883 |
|
Europees Commissaris
|
Haha, een rechter moet kunnen 'lezen en alles op een rij zetten' en daar stopt het dan.
|
|
|
#884 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#885 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De mist omdat jij je eigen definitie hebt van Vlamingen,nee dank je.
|
|
|
|
#886 |
|
Banneling
|
*knip*
|
|
|
|
|
|
#887 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#888 |
|
Europees Commissaris
|
En?
|
|
|
#889 |
|
Banneling
|
Ik snap de heisa van de poco's eigenlijk niet goed. Normaal zijn de pocos en Edinas uit dit land geweldig tuk op allochtone Bart Debietjes.
Hoe agressiever en gewelddadiger, hoe meer praatjes over kansarmheid, slechte jeugd, etc. Ze kunnen er niet genoeg van krijgen. Het scheelde niet veel of Edina verklaarde haar liefde aan de groep allochtone Bart Debietjes die een weerloze oude man op de bus dood mepten. Alles had ze gedaan om de gewelddaden van die allochtone Bart Debietjes te minimaliseren en te vergoeilijken : zo geweldig vond ze die. De grote liefde voor de Bart Debietjes gaat plots niet meer op als het een autochtoon exemplaar blijkt te zijn. Het moet zijn dat de partijkaart er voor iets tussen zit. En dat de wezenlijke bekommernis niets, maar dan ook niets met een rechtvaardig gerecht te maken heeft. |
|
|
|
|
|
#890 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#891 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Naamsverdraaiing,iets dat duidelijk in het forumreglement vermeldt staat en waar je voor weet dat je waarschuwingen kan krijgen. Maar dan is het allemaal ineens de moderatie hé.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 5 april 2007 om 19:34. |
|
|
|
|
|
|
#892 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik ben een man, heb je het de voorbije weken al genoeg gezegd.
|
|
|
|
#893 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En hebt gelijk;ik heb mij teveel laten laten mee onnozelheden al kan jij er soms ook wel wat van. Discussie gesloten voor mij. ps;je toont sowieso nogmaals eens aan dat je het vb haat. |
|
|
|
|
|
|
#894 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Dat De Bie door zijn eigen collega's omschreven werd als extreem gewelddadig en een gebruiker van onconventionele methoden telt ook niet mee? Het is goed dat de politie gezuiverd werd/wordt/gaat worden van zulke bruinjassen. Het soort De Bie heeft het korps niet nodig... |
|
|
|
|
|
|
#895 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is een noodzaak !!
|
|
|
|
#896 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Nu ik het vooraf aangekondigde apocaliptische gewriemel van linkse slangenlijven in hun hoogst gedevieerde edoch voorspelbare en door uitgehongerde frustratie ingegeven interpretatie van de uitspraak van deze rechter er eens ontspannen heb op nageslagen verblijf ik met een algeheel déj�*-vu gevoel van "zie je wel".
Op 29 juni 2001 liet rechter Vernimmen van eerste aanleg het volgende noteren in zijn vonnis tav het VB: Op geen enkel ogenblik maken de dagende partijen gewag van welbepaalde feiten van discriminatie die gepleegd zouden zijn door een verantwoordelijke of door een lid van de politieke partij Vlaams Blok en in naam van deze partij, noch een oproep tot concrete daden." "De politieke geladenheid van de rechtstreekse dagvaarding werd ondubbelzinnig toegegeven door de voorzitter van de dagende partij Liga voor Mensenrechten, de heer Pataer." "De bijzondere belangstelling van de media, waarbij de internationale media, voornamelijk tijdens de eerste debatten, spreekt de bezorgdheid van de rechtbank niet tegen dat justitie als tribune wordt gebruikt voor een politieke afrekening." Op 26/02/03 sluit de rechter in beroep zich daarbij aan. Dat waren nog eens rechters hé....ik vraag mij af of die mensen nog enige kans op promotie hebben gehad achteraf. De promoties van de rechters die zich wél als hoeren hebben laten gebruiken in het historische opblazen van de scheiding tussen de machten in deze gerechtelijke afrekening van de kabinetards van ministers Guy Verhofstadt, Frank Vandenbroucke, Charles Picqué, Francois-Xavier De Donnéa en Guy Vanhengel enerzijds en het toenmalige Vlaams Blok anderzijds zijn reeds in het lang en breed in de media uitgesmeerd. Vandaag is een politieman veroordeeld voor het té voortvarend en harthandig uitvoeren van zijn ambt als beschermer van de Antwerpse burgers. Dezelfde man werd door zijn rechter geëerd als een man met een onberispelijke staat van dienst en als iemand die zijn ambt uitvoerde zonder onderscheid te maken op basis van ethnie, sex of sexuële voorkeur. Bij dit alles rijzen uiteraard onmiddellijk twee vragen. A/Kan het CGKR ook tegen deze rechterlijke hagiografie van deze VB mandataris in beroep gaan? Indien ja...zal ze dat doen? B/ Zijn er nog rechters die het spelletje willen meespelen nu Verhofstadt als logebeest waarschijnlijk zijn grip aan het verliezen is?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 april 2007 om 19:48. |
|
|
|
|
|
#897 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#898 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Een strenger optreden dient te gebeuren door strenger én effectief te straffen (of door betere rehabilitatie) niet door corrupte agenten in te schakelen die leven in de far west. |
|
|
|
|
|
|
#899 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want dat blijft dan toch bij woorden hoor
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 5 april 2007 om 20:01. |
|
|
|
|
|
|
#900 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kijk maar naar Charleroi, of Brussel...daar is geen criminaliteit... ![]()
|
|