![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De Belgische genocide is gepleegd met musketten. De Duitsers hadden gaskamers en volledig automatische machinegeweren.
|
|
|
|
#22 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat doet een geheime dienst, ... geheime en clandistiene dingen natuurlijk,... maar of dat direct NWO toestanden zijn of het vermoorden van duizenden medeburgers inhoud, ... ? Spijtig dat da nie gelukt is met die sigaren, ... maar dat wist iedereen al lang natuurlijk... |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Erger nog, de geschiedenis staat vol met voorbeelden van eigen regeringen die hun eigen gebouwen opblazen, maar bij 9/11 is het plots onmogelijk.
|
|
|
|
#27 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar je hebt wel een punt, het maakt niet echt uit wie de macht heeft, misbruik zal er altijd zijn. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wat is dat trouwens met die mensen( kuck*chipie*) die dingen willen vergoelijken door te wijzen op misdaden die veel erger zijn. Anderzijds vind ik het wel zeer moedig en lovenswaardig dat de CIA hunne vuile was durven uithangen.
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Daar moeten toch sommige mensen wat tegengas geven, hé... Anders is het precies alsof er geen Russen, geen Cubanen, geen Chinezen, geen Albanezen, geen Pol Potters (hebben) bestaan... Anders is het alsof enkel de VS de baarlijke duivel is... U, als geroemde zoeker naar de waarheid, me mij dankbaar zijn... Laatst gewijzigd door Chipie : 28 juni 2007 om 14:50. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vreemdeling
|
Ongelofelijk dat eender welke organisatie zomaar moordcomplotten kan smeden (met maffiosi dan nog wel!), basisrechten zoals privacy mag schenden, proeven mogen uitvoeren op onschuldige burgers... en er mee wegkomt! Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen zijn die zoiets kunnen minimaliseren of zelfs goedpraten. Staat eender welke organisatie zomaar boven de wet? Ik dacht het niet. De CIA is een criminele organisatie en moet als dusdanig verboden worden en haar leden gerechtelijk vervolgd voor de misdaden waar zijzelf verantwoordelijk voor zijn. We leven toch niet meer in de tijd van het stalinisme zeker? Hallucinant gewoon.
En Raven: gestopt met dat soort praktijken... gelooft ge dat echt? Ik geloof er geen woord van. CIA, Criminal Institution of America! Laatst gewijzigd door Vox Populi : 28 juni 2007 om 14:56. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Parlementslid
|
Als je niet kan 'winnen' met/onder je eigen regeltjes, dan heb je de verkeerde regels en moet je nadenken over andere ipv je eigen regels te overtreden. Doe je dit niet en ga je zomar je gangen dan geef je een niet mis te verstaane signaal dat regels er idd zijn om overtreden te worden, dat ze niets betekenen, en dus eigenlijk onnuttig zijn. Door het overtreden hef je je eigen regels op.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
Tja... Dat noemen sommigen selectieve en gespeelde verontwaardiging...
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vreemdeling
|
Waarom? Ik vind dat geen enkele inlichtingendienst boven de wet mag staan, de tijd van de gevreesde, alomtegenwoordige en boven-de-wet-staande geheime diensten licht (gelukkig!) ver achter ons en dat moet zo blijven. Dat staat los van mijn mening over de VS, hun politiek en mijn mening over Castro en andere doelwitten van de CIA.
Laatst gewijzigd door Vox Populi : 28 juni 2007 om 15:03. |
|
|
|
|
|
#34 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#35 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#37 |
|
Vreemdeling
|
Uiteraard bedoelde ik dat niet, dat weet je goed genoeg, en zoiets zie ik nu ook niet bepaald snel gebeuren.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Gelieve de term NIET te verwarren met sommige threads hier.
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onze russische vriend die onlangs totaal afgetakeld in de kliniek belande, ... ja Polonium, is niet goed voor de gezondheid, ... De paraplumoord in de jaren 70 dacht ik op een diplomaat, ... en nog andere stunts met vergif en "zelfmoorden" hoe denk je dat Paul Latinus blijven zweven is aan een touw dat hem niet kon dragen, ... Dat is nu eenmaal deel van de business van geheime diensten, lastige elenmenten doen verongelukken, ... de smeerboel van de politiekers opkuisen of hem juist creeren, ... |
|
|
|
|