![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1601 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze verdient anders ook wel een kadertje...
|
|
|
|
|
|
#1602 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allez lap, dat weten we ook weeral
|
|
|
|
#1603 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
*grijns*
|
|
|
|
|
|
#1604 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#1605 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hilarisch!
|
|
|
|
|
|
#1606 | |
|
Europees Commissaris
|
in deze topic:http://forum.politics.be/showthread.php?t=109343
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#1607 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#1608 |
|
Europees Commissaris
|
Je brengt me op ideeën
|
|
|
|
|
|
#1609 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aangezien men het toch zo leuk vond, mezelf maar eens quoten
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=21 |
|
|
|
|
|
#1610 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1611 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1612 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dit bericht, waarin Metternich (onbedoeld) Defoort een compliment geeft, vond ik ook best grappig.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
#1613 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En hier is de volgende al. Het gaat vooruit...
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=384 |
|
|
|
|
|
#1614 | |
|
|
Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#1615 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#1616 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1617 |
|
Banneling
|
Sommige mensen leven omdat het illegaal is ze te doden.
> > > > > > > > > > > > Ik snoof ooit Coke, maar de ijsblokjes blokkeerden mijn >neusgaten. > > > > > > > > > > > > Als een computer "Ram disk" vraagt, is dat geen > >werkwoord. > > > > > > > > > > > > Bedenk steeds dat je uniek bent, zoals iedereen. > > > > > > > > > > > > 24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, > >toeval? > > > > > > > > > > > > Het is niet leuk om een jaar ouder te worden, maar het is nog > > > > > > altijd beter dan het alternatief. > > > > > > > > > > > > Sla nooit een man met een bril. Sla hem met je > >vuist, dat komt harder aan. > > > > > > > > > > > > Als ik de dood overleef, overleef ik waarschijnlijk alles. > > > > > > > > > > > > Ik mis mijn ex nog steeds, maar het is er niet meer zo ver >naast. > > > > > > > > > > > > Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen. > > > > > > > > > > > > Maak je geen zorgen over dement worden, je zal het toch niet >beseffen. > > > > > > > > > > > > Mijn dokter zei me te stoppen met die dineetjes voor vier, >tenzij er drie andere mensen bij waren. > > > > > > > > > > > > Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt. > > > > > > > > > > > > Je dorp heeft gebeld. Ze willen hun idioot terug. > > > > > > > > > > > > Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd >gezien. > > > > > > > > > > > > Als je rijdt, leg je je leven in de handen van je voeten. > > > > > > > > > > > > Ik wil sterven in mijn slaap, net als mijn > >grootvader. Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus. > > > > > > > > > > > > Wie het laatst lacht, denkt het traagst. > > > > > > > > > > > > Licht is sneller dan geluid. Daarom zien mensen er intelligent >uit, tot je hen hoort spreken. > > > > > > > > > > > > Op dit moment heb ik een deja vu en geheugenverlies >tegelijkertijd. Ik denk dat ik dit al eens eerder vergeten ben. > > > > > > > > > > > > Het enige dat ik wil is de mogelijkheid om te > >bewijzen dat geld niet gelukkig maakt. > > > > > > > > > > > > Lange periodes van droogte worden steeds gevolgd > >door periodes van regen. > > > > > > > > > > > > Eet nooit gele sneeuw. > > > > > > > > > > > > Als je iemand niet kan uitstaan, loop dan eens een kilometer in >zijn schoenen. Op die manier ben je een kilometer > >van hem verwijdert en heb je ook nog eens zijn schoenen. > > > > > > > > > > > > Er zijn drie soorten mensen: zij die kunnen tellen en zij die >dat niet kunnen. > > > > > > > > > > > > Kinderen op de achterbank veroorzaken ongelukken. Ongelukken op >de achterbank veroorzaken kinderen. > > > > > > > > > > > > Als je doodvriest en naar de hel gaat, moet het > >ergens onderweg toch wel deugd doen. > > > > > > > > > > > > Een Duitser, een Fransman en een Belg komen een caf頢innen. >Zegt de caf颡as: "Is dit een grap?" > > > > > > > > > > > > E鮠van de mooiste Engelse doelpunten in Frankrijk: Diana, >binnenkant paal! > > > > > > > > > > > > Wie een put graaft voor een ander is een harde > >werker! > > > > > > > > > > > > Wie vroeg sterft is langer dood. > > > > > > > > > > > > Als we straks al ons plastic hebben gerecycleerd, hebben we >genoeg tuinstoelen om van het broeikas effect te genieten. > > > > > > > > > > > > Hou je bek, dat is beter voor het milieu. > > > > > > > > > > > > |
|
|
|
|
|
#1618 |
|
|
Het is toch duidelijk?
|
|
|
|
|
#1619 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#1620 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als toemaatje, de reactie van Dronkoers op Andromeda: Het zijn hier allemaal komieken.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 augustus 2008 om 19:27. |
||
|
|
|