![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een papenfretter als Armand de Decker heeft zich niet te moeien met de activiteiten van de katholieke kerk. Maar ja, hij moest nog eens de anti-vlaamse racist en fascist kunnen uithangen hé.
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Minister-President
|
Prachtig wat de paus heeft gedaan.
Er was een verkiezing in België om de grootste Belg aller tijden te verkiezen. Maar in Walloniê en Vlaanderen kwam men niet eens overeen om een gezamenlijke lijst te hebben over te genomineerden.Zo groot was het cultuur verschil tussen Walen en Vlamingen. Elk landsdeel heeft dan maar zijn eigen grootste Belg verkozen . L’union fait la …..farce In Wallonië werd dat J Brel, een zanger in de lijn van tegenwoordig Arno. Roken, zuipen,schuine praat uitgaan en aan zichzelf denken en zich verijken om mooie huizen en een yacht te kopen. . Dat is voor de Walen de grootste Belg. Neem daarbij dat hij een Vlaming was die in het Frans zong en de Vlamingen schockeerde. Meer hadden de Walen niet nodig. Hoeveel mensen heeft J Brel in zijn mensenleven geholpen? In Vlaanderen werd de grootste Belg allertijden Damiaan. Een voorbeeld van opoffering. Vele mensen zijn geholpen door hem en nog velen zullen geholpen zijn door zijn stichtend voorbeeld. Wat een verschil in cultuur tussen de Vlamingen en Walen. En blijkbaar is dat ook de paus niet ontgaan en heeft hij Damiaan bestempeld als Vlaming. Aiiiiiiiiiii !!!!! De franstaligen staan op hun achterpoten met hun J Brel. En de “ laatste Belgen” in Vlaanderen ook. Ocharme |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En goed geschreven Laatst gewijzigd door Tejokus : 12 oktober 2009 om 21:48. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze nagel zal nog lang koppijn hebben. Laatst gewijzigd door Zucht : 12 oktober 2009 om 21:58. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is geen dommerik Zoals veel Duitsers (al vóór WO II) heeft hij waarschijnlijk een uitgesproken sympathie voor de Vlamingen. Ik ben geen gelovige. Toch zeg ik : "leve de paus!!!" |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Persoonlijk zie ik geen verschil tussen het zwaaien met een leeuwenvlag, ofwel tijdens een wielerwedstrijd, ofwel tijdens een heiligverklaring (toch alzo in openlucht op een openbaar plein...), ofwel tijdens een muziekfestival ...
Voor sommigen is de koers even 'heilig' als voor anderen hun godsdienst .. Vergeten de kaloten misschien dat ze soms in hun kerk de lofzang zwaaien van een niet verkozen staatshoofd ? (spijtig dat ik er niets van gezien heb op tv edm, ik was net op sitie-trip ... en ik vind eigenlijk weinig foto's van de mensenmassa met hun vlaggen op het SintPieterplein ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar hoeft ook niets aan te veranderen. Laat de Walen toch Walen zijn. Ze werden al genoeg verbelgd.
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik anticipeer met gretigheid de post van Bruno die Brel wil uitschelden voor flamingant en Vlaamsnationalist. Laatst gewijzigd door Nyquist : 13 oktober 2009 om 13:53. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Brel was helemaal geen Waal en noemde zichzelf zelfs Vlaming.
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die Polen wilden geen politiek statement daar waar die Vlaams Nationalisten dat wel deden, temeer men in het Vaticaan blijkbaar had gevraagd om geen vlaggen mee te brengen.
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of slaagt gij dat hier zomaar uit uw ongepoetste botten ? Gelden zo'n dingen (vlaggen- en spandoekenverboden) dan ook als de opper-kaloot zijn zegen over de stad en de wereld uitbroebelt, voor mensen die daar staan met spandoeken dat ze van de gemeente Oetsjiploe of zo zijn ? Ztten er hier nog kaloten van vroeger, die dat liedje zongen: onze lieve vrouw van Vlaaaaaaanderen ... (link: http://www.kapelletjesinvlaanderen.b...laanderen.html )
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Mooi gezegd!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|