![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik begrijp marc zijn reactie die hij gegeven heeft in de HUMO dan ook niet goed. De kritiek afdoen als komende van de NWO- en reptilian-fantasten schiet te kort.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Artsen zijn tegenwoordig een economie geworden die winst dient eruit te persen, de geloofwaardigheid isdan ook tegenwoordig gelijk aan die van een politieker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het probleem is: ze hebben zelf nog nooit de alternatieve geneeskunde geprobeerd maar geven wel kritiek de hele tijd ter verdediging van het miljarden bastion Mama Pharma. U beseft hopelijk dat er door toedoen van dokters het meeste aantal mensen sterven? Volgens statistieken heeft u 1000x meer kans te sterven in een hospitaal, dan gedood te worden door een meteoriet, en daaronder staat de alternatieve geneeskunde met 0,001%. (bij wijze van spreken, ik weet de juiste cijfers niet uit hoofd, kan het wel even opzoeken) Weinig gevaarlijk dus. Wel beste Marc, graag uw antwoord op de vorige vraag van mij? En willen de kleutertjes even stil zijn, dan kunnen we aandachtig luisteren...
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u de logica hiervan niet inziet, dan bent u wel heel ver heen. Verdere discussie is dan natuurlijk niet mogelijk. Verder is homeopathie en consoorten een miljardenbusiness geworden die alle baat heeft bij die anti vaccinatie onzin.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() En de pharma, hoeveel keer meer denk u dat deze verdient !??? Blijkbaar slaagt u er in de rest van het antwoord te negeren. Typisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Arouet : 3 februari 2011 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die verdient natuurlijk veel meer. Vandaar dat de anti-vaccinatie lobby niet bijster veel succes boekt. Dat en door het feit dat de anti-vaccinatie lobby ook vooral belachelijke argumenten heeft, zoals dat er meer mensen sterven in een ziekenhuis dan door meteorieten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 3 februari 2011 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu blijkt dat die experts voor eigen rekening werken. Je kunt net zo goed aan een bollenwinkel gaan vragen of snoep lekker is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() en waaruit blijkt dat
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Beste love4everybody,
Je vroeg mij om wat uitleg over wat ik versta onder de antivaccinatielobby. Ik gebruik het woord 'antivaccinatielobby' liever zelf niet. De journalist in Humo heeft er dat van gemaakt, alhoewel ik hem gevraagd had daar aandacht aan te besteden. 'Antivaccinatiebeweging' of in het Engels 'Antivaccinationists' dekt beter de lading, denk ik. 'Andersvaccinatiebeweging' vind ik te vriendelijk, want uiteindelijk zijn zij wel echt tegen ongeveer alle vaccins. Laat het duidelijk zijn dat ik eenieder zijn mening gun. Ik heb ook geen enkele ambitie om mensen die rabiaat tegen vaccins zijn te gaan bekeren. Life's too short ! Ik begrijp dat sommigen uit de antivaccinatiewereld zich niet aangesproken voelen door de NWO, chemtrail en reptilian-verhalen. Echter, een heleboel protagonisten van de antivaccinatiebeweging geloven en propageren die stellingen wel, en dat werkt op de één of andere manier e-n-o-r-m op mijn lachspieren. Daarom dat ik deze faits divers wel eens wil aanhalen in interviews. Gedeelde vreugd is dubbele vreugd ! Over de voorbije jaren heb ik een hele studie gemaakt over websites van de antivaccinatiebeweging, en er zijn toch enkele dingen die steeds terugkomen. Er is bijvoorbeeld altijd wel ergens een rekeningnummer te vinden of een knop waar je via Paypal gul geld kan storten. Of er zijn boeken of dvd's te koop. Of er zijn links naar alternatieve therapieën gaande van homeopathie, over dubieuze zuiveringsrituelen tot bomen knuffelen, waar de alternatieve therapeuten geld mee verdienen (behalve bomen knuffelen, dat blijft gratis, denk ik/hoop ik). Verdienen de farmaceutische firma's geld: ja, en dat geven zij ook toe. Verdienen de antivaccionistas geld met hun websites en activiteiten: ja, maar dat zullen ze nooit toegeven, en ik wil nog aannemen dat dit niet hun voornaamste beweegreden is. Met genegen groet, Marc |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() "Volgens statistieken heeft u 1000x meer kans te sterven in een hospitaal, dan gedood te worden door een meteoriet"
Hebben we ook 1000x meer kans om te sterven door een vaccin, dan gedood te worden door een meteoriet ? Mag ik deze quote gebruiken ? Please ?? Dit is zoooooo grappig ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=giserke;5274246]Neen die bedrijven vragen geen advies, de gemeenschap vraagt onafganklijk advies aan experts.
Nu blijkt dat die experts voor eigen rekening werken. Denk je dat nu echt ?? Wanneer iemand mij om advies vraagt, overheid, universiteit of industrie, dan krijgen ze dat, naar beste vermogen, niet gebonden aan zuil of partij, non-conformistisch, maar wel rechtlijnig. Met een goed hart en een slecht karakter; een beetje zoals 't Pallieterke dus... "Wat niet vrolijk gezegd kan worden is de waarheid niet". |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Love4Everybody, you've finally done it. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 4 februari 2011 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zou graag die trippel-facepalm willen aanvullen met een Omega-facepalm.
![]() |
![]() |
#40 | |
Burger
|
![]() Citaat:
U trekt het uit de context, u plaatst bewust het eindje er niet aan. ![]() Als u wenst, vraag ik de statistiek op.
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 7 februari 2011 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |