![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4221 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U zou beter ook een 3 �* 4 uren per dag spenderen aan het archiveren en analyseren van posts en reacties, dat krijg je ook een fenomenaal inzicht in het reilen en zeilen op dit forum.. |
|
|
|
|
|
#4222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#4223 |
|
Minister-President
|
Oooooof...... de moderatoren vinden niet dat mensen die een andere mening dan de uwe verkondigen noodzakelijkerwijze spammen/trollen/neuten ....
|
|
|
|
|
#4224 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4225 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4226 |
|
Banneling
|
http://www.viva.nl/2010/10/30/forum-verslaving-loslate/ Omdat ik medelijden heb met het ventje en de kinders... |
|
|
|
|
#4227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En in die citaten staan het aantal banpunten sjok?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
#4228 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#4229 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#4230 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Op elke oprechte en rechtstreekse vraag begin je te antwoorden met een wedervraag. Maar een echt antwoord krijgt men nooit (of toch zelden) Wel kijk, voor mij is dat storend en ik deel dat onder in de categorie gespam,getrol en gestook. Ja gestook! Want je onbenut je kansen niet om gelijk waar nog wat olie op het vuur te gaan gooien. Overal waar Suqar en circe opduiken, of waar hun nicks ter sprake komen daar duik jij op. Wat ik mij dus afvraag: Als jij op politics.be komt.....zoek jij dan via onderwerpen die je boeien....of zoek jij meteen op de namen van circe en Suqar? Want hier in 'K&K' zien we je haast nooit....maar het gaat over Suqar en hupla....jij bent er. Het begint echt op te vallen.
Dwarsliggers zijn nodig.....ze houden de sporen recht . ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 16 maart 2011 om 22:17. |
||
|
|
|
|
#4231 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Ging over haar banpunten en wat ze in 'n PM van 'n modderaar gekregen had, wat jij zo goed wist lieverd, niet van onderwerp gaan veranderen!
|
|
|
|
|
#4232 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Een beetje geheugen en een goede zoekfunctie. Citaat:
Citaat:
Zowat alle bannelingen passeren in deze draad. Laatst gewijzigd door artisjok : 16 maart 2011 om 22:24. |
|||
|
|
|
|
#4233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oei sjok, ren zo hard je kan, ren voor je forumleven, passeer deze draad nóóit meer.....
|
|
|
|
|
#4234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#4235 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De reden voor dat gedrag is ook duidelijk voor de meesten die hier al wat langer zijn. Vooral waarom ze steevast opduikt waar Circe ook is. Circe werd destijds namelijk weggewerkt mede door toedoen van Madame A, en diezelfde Madame A. was er dan ook ab-so-luut niet blij mee dat o.a. Circe, vóóral Circe, afgelopen oktober amnestie kreeg, en heeft er sindsdien alles aan gedaan om Circe weer z.s.m. weg te krijgen... Daarbij bijgestaan door bepaalde anderen. |
|
|
|
|
|
#4236 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#4237 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#4238 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij geeft daar lelijke benamingen aan maar het is normaal politiek discuteren, in tegenstelling tot het gebruikelijk cafeetooggezwam Dat ene citaat van circochinillo over mijn onderschrift heb ik ook nog. (en de andere fora waar ik haar vond ken ik uit het hoofd) Laatst gewijzigd door filosoof : 16 maart 2011 om 22:46. |
|
|
|
|
|
#4239 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 maart 2011 om 22:50. |