Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 16 maart 2011, 22:54   #4241
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Die post(s) waarin circe haar dubbelnicken bekende las ik ook.
Daar gaat het niet om, en dat weet u donders goed. Het gaat om het feit dat sommige gewone forumleden blijkbaar inzage hebben in het aantal strafpunten van andere forumleden.

Citaat:
J�*, kunnen lezen en een geheugen hebben.
Wel vreemd dat sommige mensen, we noemen geen namen, in een normale discussie vaker niet dan wel kunnen lezen, maar als het gaat om discussiepartners te naaien, opeens over fenomenabele lees- onthoud- en interpretatiekwaliteiten blijken te beschikken.
Sus Iratus is offline  
Oud 16 maart 2011, 22:57   #4242
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar moest helemaal niets voor gedaan worden. Circe kon het schelden niet altijd laten. Als ze terug komt zal dat opvallen.
Circe komt niet meer terug filo.

Bovendien kan die 'andere' die bijna tegelijkertijd verbannen is en haar zo'n mooie woordjes schreef, telkens weer, 't schelden óók niet laten!

Maar blijkbaar mag zij wél terug komen!

Edit; Ik lees net dat Circe ook maar 'n ban van 'n maand heeft, ze kan en mag dus wel terug komen blijkbaar...snappen doe ik 't hier al lang niet meer, maar ja, we zullen doorgaan...

Laatst gewijzigd door SDX : 16 maart 2011 om 23:10.
SDX is offline  
Oud 16 maart 2011, 22:59   #4243
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Daar gaat het niet om, en dat weet u donders goed. Het gaat om het feit dat sommige gewone forumleden blijkbaar inzage hebben in het aantal strafpunten van andere forumleden.

Wel vreemd dat sommige mensen, we noemen geen namen, in een normale discussie vaker niet dan wel kunnen lezen, maar als het gaat om discussiepartners te naaien, opeens over fenomenabele lees- onthoud- en interpretatiekwaliteiten blijken te beschikken.
Ik heb ook inzage in de BP van leden als ze die zelf op 't forum posten.

(ik zou wat meer forumlinkjes moeten bijhouden maar mijn HD staat al zo vol met artikels etc.)

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 maart 2011 om 22:59.
filosoof is offline  
Oud 16 maart 2011, 23:07   #4244
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb ook inzage in de BP van leden als ze die zelf op 't forum posten.

(ik zou wat meer forumlinkjes moeten bijhouden maar mijn HD staat al zo vol met artikels etc.)
Tja, het pad van een linkjesplakker en plaatjesboekfetisjist gaat niet over rozen he? Dat vréét immers opslagruimte.

Koop een grotere harde schijf of kieper die verzameling irrelevante linkjes en plaatjes het raam uit.
Sus Iratus is offline  
Oud 16 maart 2011, 23:17   #4245
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die post(s) waarin circe haar dubbelnicken bekende las ik ook.
Het ging niet om die posts, maar waar ze geschreven zou hebben hoeveel banpunten ze had en wát ze in 'n PM van 'n mod gehad had, versprak ze zich daar ook over?

Ik vertouw op de 'capaciteiten' en 't 'geheugen' van sjok, die nu waarschijnlijk naarstig op zoek is naar die linkjes om ze dan later triomfantelijk te komen plaatsen hier...of zou 't reeds bedtijd zijn nu?
SDX is offline  
Oud 16 maart 2011, 23:44   #4246
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

"niet kunnen lezen" = "niet steil achterover vallen van bewondering als Sus Iratus iets post"?
J�*, dat is erg, zo onbegrepen te zijn, hé?

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 maart 2011 om 23:45.
filosoof is offline  
Oud 16 maart 2011, 23:59   #4247
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
"niet kunnen lezen" = "niet steil achterover vallen van bewondering als Sus Iratus iets post"?
J�*, dat is erg, zo onbegrepen te zijn, hé?
Liever onbegrepen dan compleet uitgescheten door de overgrote meerderheid, hé?
Sus Iratus is offline  
Oud 17 maart 2011, 00:05   #4248
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan herinner je je Knuppel niet ? Die hield stapels links bij, veel meer dan gelijk wie.

Jij geeft daar lelijke benamingen aan maar het is normaal politiek discuteren, in tegenstelling tot het gebruikelijk cafeetooggezwam

Dat ene citaat van circochinillo over mijn onderschrift heb ik ook nog.
(en de andere fora waar ik haar vond ken ik uit het hoofd)
dat is geen normaal discussiëren.
in discussies gaat het over argumenten.
niet over "ja maar jij zei TOEN dat en [link] hier weer dit en..." blahblahblah.

Als je bij Arti met wetenschappelijke argumenten aankomt (bijv. een citaat uit een onderzoek waarover ze het zelf heeft), dan is het opeens niet interessant meer.
Het MOET persoonlijk gaan, het MOET leiden tot vetes, gestook,...
Dat is GEEN discussie.
Oud 17 maart 2011, 00:24   #4249
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

hoe meer bannelingen, hoe liever
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 17 maart 2011, 00:48   #4250
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
hoe meer bannelingen, hoe liever
Banneling City!
Oud 17 maart 2011, 01:30   #4251
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
dat is geen normaal discussiëren.
in discussies gaat het over argumenten.
niet over "ja maar jij zei TOEN dat en [link] hier weer dit en..." blahblahblah.

Als je bij Arti met wetenschappelijke argumenten aankomt (bijv. een citaat uit een onderzoek waarover ze het zelf heeft), dan is het opeens niet interessant meer.
Het MOET persoonlijk gaan, het MOET leiden tot vetes, gestook,...
Dat is GEEN discussie.
De zwakheden(inconsistentie(s) de tegenspraak) en foutieve argumentatie in de redeneringen van de ander aantonen hoort wel degelijk bij een discussie.
filosoof is offline  
Oud 17 maart 2011, 02:03   #4252
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De zwakheden(inconsistentie(s) de tegenspraak) en foutieve argumentatie in de redeneringen van de ander aantonen hoort wel degelijk bij een discussie.
Maar daar gaat het hier niet over. De "tactiek" is oeverloos doorgaan op details en de kern van de zaak missen, oeverloos gezanik over woorden als "soepgroente", enzovoort. Ik ben er alvast nog nooit in geslaagd om inhoudelijk te debateren met haar. Ofwel bijt ze zich vast op een detail, ofwel reageert ze gewoon niet meer. Een andere bekende "tactiek" is één of andere bijvraag stellen waarvan je wéét dat het de discussie om zeep gaat helpen, en dan niet meer willen verder praten tot je die vraag hebt beantwoord.
En ze heeft het blijkbaar niet door, want als je er haar op wijst, komt ze van kilometers hoog uit de lucht vallen van "wat doe ik?".

Dat heeft dus niets meer te maken met logische redeneringen.
Oud 17 maart 2011, 05:14   #4253
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Of ge iets eet dat wel of niet halal is ... je smaakt het verschil niet.
Wat het nog idioter maakt en laat aantonen dat het enkel te doen is om:

- dieren op zo barbaars mogelijke wijze kelen
- zich pogen te onderscheiden door geen varkensvlees te eten (zou snoep met gelatine een uitzondering vormen? wat met varkensorganen in geval van nood aan een donororgaan?)
- concurrentievervalsing (mag enkel door Moslims geproduceerd worden, of ze daarbij ook hun linkerhand gebruiken is niet geweten) / vriendjespolitiek (bv. aan een school opdringen enkel halal eten te verkopen met het argument dat u hier geeft en meteen ook een leverancier voorstellen... De school kent deze immers niet.)

Ik proef overigens aan vlees van welk dier het afkomstig is, ook aan gehakt.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 maart 2011 om 05:15.
Groentje-18 is offline  
Oud 17 maart 2011, 05:20   #4254
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
of arti is zelf een mod......en aangzien arti maar geen ban aan het been krijgt ondanks dat spamgezaag en trolgeneut , zou het mij niet verwonderen.
Ik heb werkelijk niet de bedoeling om te jennen, maar ik moet toegeven dat personen als deze mijn forumleven hebben veranderd.
Mijn goesting om nog veel tijd te spenderen aan een post en de moeite te doen deze te onderbouwen, moet sindsdien zowat over zijn.
Toen ik hier pas terug was had ik eerst nl. nog niet door met wie ik te doen had en dacht ik dat het aan mij lag.
Had ik doorgedaan, de discussie was allicht nog altijd bezig. Sindsdien zit deze persoon me nog steeds overal op de hielen. Ik kan dan ook begrijpen waarom een verwijzing naar het woord 'stalking' naar boven kwam.

De hele manier van discussiëren van bepaalde mensen, waarvan ik enkelen vroeger zeer redelijk en aangenaam vond waaronder Filosoof en Uh-Huh, hangt me iig erg de keel uit en verziekt de sfeer wat mij betreft ontiegelijk.
Vroeger geloofde ik niet dat mensen er echt een sport van maakten anderen geband te krijgen, maar ik heb die mening moeten herzien.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 maart 2011 om 05:21.
Groentje-18 is offline  
Oud 17 maart 2011, 06:03   #4255
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach, het hele forum weet dat alles zo onderhand wel.

De reden voor dat gedrag is ook duidelijk voor de meesten die hier al wat langer zijn. Vooral waarom ze steevast opduikt waar Circe ook is.
Circe werd destijds namelijk weggewerkt mede door toedoen van Madame A, en diezelfde Madame A. was er dan ook ab-so-luut niet blij mee dat o.a. Circe, vóóral Circe, afgelopen oktober amnestie kreeg, en heeft er sindsdien alles aan gedaan om Circe weer z.s.m. weg te krijgen... Daarbij bijgestaan door bepaalde anderen.
Circe heeft haar banpunten te danken aan zichzelf.
Wellicht neemt zij het sportiever op; aangezien ze het een sport vond om te balanceren op de grens van het forumreglement.
artisjok is offline  
Oud 17 maart 2011, 06:08   #4256
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Bovendien kan die 'andere' die bijna tegelijkertijd verbannen is en haar zo'n mooie woordjes schreef, telkens weer, 't schelden óók niet laten!

Edit; Ik lees net dat Circe ook maar 'n ban van 'n maand heeft, ze kan en mag dus wel terug komen blijkbaar...snappen doe ik 't hier al lang niet meer, maar ja, we zullen doorgaan...
Als je weet de circe nu een ban van een maand heeft, weet je ook dat ze meer dan 15 banpunten heeft.

Zo moeilijk is dat.
artisjok is offline  
Oud 17 maart 2011, 06:59   #4257
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Indien iemand mij vraagt om iets aan te tonen; doe ik dat: indien mogelijk. Wat heb jij daar op tegen?
Een beetje geheugen en een goede zoekfunctie.

Een mening in vraag stellen is toch wel toegestaan in een discussie.

Ik kom nooit in K&K; behalve in deze draad en het quote archief.
Zowat alle bannelingen passeren in deze draad.
Citaat:
Neen, ik bewaar een link naar de posts die ik meld.
Ik toon graag concreet aan, wat ik beweer.
Je antwoordt niet tot welke "clan" je behoort; maar je herkent ongetwijfeld jouw gebruik van scheldwoorden, beledigingen en persoonlijke aanvallen.
Een database dus.
Hoomer is offline  
Oud 17 maart 2011, 07:20   #4258
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je weet de circe nu een ban van een maand heeft, weet je ook dat ze meer dan 15 banpunten heeft.

Zo moeilijk is dat.
U sprak er al over voor de mededeling van "Akira" ...

Citaat:
Gisteren, 22:51 #71
Akira
Global Moderator
--------------------------------------------------------------------------------
Circe en Suqar_7loe werden beiden berispt voor een persoonlijke aanval waardoor ze op meer dan 15 banpunten kwamen en bijgevolg voor een maand gebannen zijn.
manta is offline  
Oud 17 maart 2011, 11:22   #4259
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Als dat zo is dan moet men Flanel ook terug laten komen. Iedereen gelijk.
Wisord is offline  
Oud 17 maart 2011, 11:54   #4260
filosoof
Banneling

Standaard

Wisord, Quod licet Iovi, non licet bovi weet je dat nu nog niet?

Laatst gewijzigd door filosoof : 17 maart 2011 om 11:54.
filosoof is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be