![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1381 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Erger mij aan mensen die het onderwerp van een zin weglaten. Krijg daar echt het sch**t van. Is toch niet zo moeilijk om een onderwerp, "ik", "het", "dat" enz... te schrijven aan't begin van een zin ?
|
|
|
|
|
|
#1382 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1383 |
|
Banneling
|
Was niet verantwoordelijk voor de holocaust.
|
|
|
|
|
|
#1384 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1385 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
p.a. => r.d.
|
|
|
|
|
|
#1386 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1387 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vr al FBtaal vn 16-18 jarigen is egt bedroevent
|
|
|
|
#1388 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dringend iets moeten afdrukken en dan een printer hebben die het nodig vindt om meer dan een kwartier lang zichzelf te reinigen....
|
|
|
#1389 |
|
Banneling
|
Het winteruur!
Waarom kunnen ze nu niet gewoon het zomeruur behouden? Wat hebben we nu als voordeel dat we 's avonds een uur vroeger het licht moeten aansteken? ik weet het, het huidige uur is het fysieke standaarduur. Maar waarom dit niet volhouden in de zomer, en in de winter een uurtje vroeger zetten zodat het minder rap donker wordt? We werken toch allang niet meer vanaf vijf uur op het veld zeker hé? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 08:57. |
|
|
|
|
|
#1390 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De zelfreiniging van dit forum schat ik eerder 15 maanden. Maarten ! Print n keer iets uit ! Laatst gewijzigd door Knipp : 2 november 2011 om 09:10. |
|
|
|
|
|
|
#1391 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kraakbeen, heb ik inderdaal gedacht. De reden? In het begin, de eerste weken, toen ik nog niet door had dat het erger werd als ik begon te woelen en van de pijn "niet stil kon liggen" (maar het was dus net dat, dat het ook continu verergerde en het is niet zo dat als ik stil lig, het onmiddellijk overgaat, het lijkt dus eerst te verergeren en pas na long rusten wordt het "kalm". Daarnaast, voor mij zeer vreemd en daar had ik het in het begin hier ook over denk ik (?) kwamen er toen geluiden van de bovenkant van mijn borstkas, ongeveer in het midden of toch langs de Dat is inderdaad de reden om te denken aan iets (neuro? En dan heb je ook nog zoiets als het hangende schoudersyndroom en zo van die dingen heb ik gevonden. Er zit bovendien inderdaad één rib nogal uit te steken... ik vermoed dat dit de andere arts aanzette tot die botscan op (maligne) afwijkingen. Daar kan ook een clue zitten: mijn skelet staat scheef, al van bij de "bodem". Alles daarboven staat dus ook scheef of heeft een compensatoire beweging moeten doen. Door stress of ziekte (die blaasontsteking) en spierspanning (extreme koude, stress, verkeerde houding, ...) en niet meer sporten (wegens knieprobleem) kan het zijn dat mijn spieren zo slap zijn geworden dat mijn skelet de boel moet rechttrekken. Maar gezien het dat ook begeeft (wat was die hypercalcemie anders? Alleen verklaart dat de huidpuntjes niet. Ik ga vandaag dan maar naar de arts en briefje kine vragen. Toch zou het goed kunnen dat die er niet aan wil beginnen voordat ze zeker is dat er geen organisch probleem is. En die zekerheid is er dus niet, gezien de CT thorax/hals mislukt is en als onbestaand mag beschouwd worden. Ergens weet ik nochtans vrij zeker dat een scan daar of rond mijn middenrif serieus wat opheldering gaat brengen. Of beenmerg, want er moet een reden zijn dat mijn lichaam geen RBC's kan bijproduceren terwijl het voldoende B12 en Fz heeft, en dan uit ellende ze gaat vergroten om toch maar voldoende zuurstof te verkrijgen. Dit verklaart ook ineens mijn "hartprobleem" (tachycardie) waar ik altijd mee zat. Citaat:
Ik sluit het niet uit. Maar om de één of andere reden vind ik het net minder en minder waarschijnlijk. Of de stress is zo erg, dat hij ook voor somatische problemen heeft gezorgd. Ik zal er een blog over maken en proberen daar alle informatie te ordenen en de discussie te voeren, want hier op dit forum is het misschien niet echt ideaal.
|
|
|
|
|
#1392 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
twee uurtjes terugdraaien zou zelfs nog beter zijn. dan loopt de klok gelijk met m'n natuurlijk bioritme: een 26-uurs systeem. Ik merk toch ieder jaar dat m'n systeem toch een paar dagen deugd heeft van dat extra uurtje dat we gekregen hebben. Zomeruur voel ik helaas langer, dat verloren uur (geen 2 maar DRIE uur tekort in een dag) werkt vaak een hele week door
|
|
|
|
#1393 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1394 | |
|
Banneling
|
Citaat:
M'n nichtje is bijna afgestudeerd kinesiste, 'k zal ze een keer langssturen binnenkort, interessant studiemateriaal jij Laatst gewijzigd door Knipp : 2 november 2011 om 09:21. |
|
|
|
|
|
|
#1395 |
|
Banneling
|
wat ook nog kan ( maar dat zou men wel hebben gezien bij gastroscopie ? ) :
- stuk maag dat uitstulpt door diafragma - slokdarm die in de knoop slaat soms ( wordt ook erger bij liggen ) zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Achalasie The main symptoms of achalasia are dysphagia (difficulty in swallowing), regurgitation of undigested food, chest pain behind the sternum, and weight loss Laatst gewijzigd door Knipp : 2 november 2011 om 09:27. |
|
|
|
|
|
#1396 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Als je al je problemen van zes weken ver over hem uitkiepert, zal hij uiteraard enigszins beginnen twijfelen aan het nut. Your choice Citaat:
Dan kunnen jullie scannen naar hartelust. Laatst gewijzigd door Knipp : 2 november 2011 om 09:40. |
||
|
|
|
|
|
#1397 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1398 |
|
Banneling
|
jullie bedoelen dat je ' smorgens niet uit je bed kan? Wel dat had ik vroeger ook.
Nu wordt ik - ongeacht of het zomer dan wel winteruur is - op hetzelfd tijdstip wakker, ook als ik laat ga slapen; ik loop dus twee dagen te suffen met dat extra uur erbij, want ik heb dan slaaptekort, vandaag gaat het beter. |
|
|
|
|
|
#1399 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Meestal is dat bij het zien van een leeuw of zo, maar jouw medische verbeelding heeft misschien hetzelfde effect ? |
|
|
|
|
|
|
#1400 |
|
Banneling
|
Ik weet niet welke studie Groentje volgt, maar bij bepaalde medische (psychologie, verpleegkunde .... etc.. ) bestaat er een soort syndroom waarbij de studenten alle informatie die ze krijgen op zichzelf gaan projecteren.
Ik weet niet of het een naam heeft, maar het is wel iets ernstig en sommigen moeten daarom stoppen met de studie. |
|
|
|