![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4061 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het hoofdstuk bestaat uit 6 zinnen, ik heb hierboven geschreven over welke zin het gaat. Vertaal de zin en je hebt uw antwoord. Veel succes!
![]() |
![]() |
![]() |
#4062 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 3 november 2011 om 10:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4063 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat laatste heb ik niet gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4064 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, zeiden Alboreto en Artisjok. Niet alle moslims. De moslims die wij kennen, zijn geen racisten. Waarop ik repliceerde dat alle moslims, zich moeten onderwerpen aan de wil van Allah, geopenbaard door zijn profeet Mohammed en het dus wel degelijk 'alle' moslims betreft. Jamaar, de moslims die wij persoonlijk kennen doen dat niet. Zij volgen Mohammed niet in zijn oproep om anders- en niet gelovigen te discrimineren. Waarop ik zei dat ze geen moslim kunnen zijn als zij zich niet onderwerpen aan de wil van Allah geopenbaard door Mohammed. En dat laatste werd nu bevestigd door een moslim zelf. Mijn punt, nl dat alle moslims racisten zijn volgens de definitie die Alboreto aan racisme geeft, blijft dus kaarsrecht staan. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4065 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4066 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar religieaanhangers zijn reeds zo licht ontvlambaar, 't zou toch gevaarlijk worden vrees ik. ![]()
![]() |
![]() |
#4067 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is iets dat me al meer is opgevallen. Volgens onze linkiewinkie vrienden zijn moslims dus enkel "goede" moslims als ze hun eigen ideologie niet volgen. Ze mogen dus de fundamenten (basisprincipes) van hun eigen heilig boek niet volgen, want fundamentalisten zijn foei! En dan vinden zij dat ik islamofoob ben? Is een katholiek de de regels en ideologie van de katholieke kerk niet volgt een katholiek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4068 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus. Dit geloof je zelf niet. Meer zelfs, de strekkingen binnen het christendom verdragen elkaar niet. De historische conflicten tonen dit aan. Een beetje serieus blijven hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4069 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zie jij ook niet het verschil tussen de voorbeeldfunctie van Mohammed die zijn volgelingen aanraadt om met kinderen van negen te neuken (pardon, ze noemen het huwen), en de heer de Geiluwe die TEGEN ALLE WETTEN IN in het geniept aan verboden pedofilie doet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4070 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wij lachen met alles. Wij hebben daarvoor gestreden en wij zullen met alles blijven lachen. U kunt dat niet verdragen, dat is uw probleem. Los uw problemen op zonder anderen aan te vallen.
![]() |
#4071 | |
|
![]() Hoezo, ik kan dat niet verdragen? Waar haal je dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#4072 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ontgoochelt mij. Meer zelfs. Je spreekt jezelf tegen. Je hebt zogezegd met alles leren lachen. Maar je kan geen moslims verdragen. Hebben ik en u niets gemeenschappelijks ? Ik dacht dat we ongelovigen waren. Is de kerktoren voor u nog steeds het referentiepunt ? En ik die dacht dat je een humanist bent. Sugar heeft gelijk. Zij streeft naar gelijke behandeling, voor iedereen. Als je wilt schieten, doe het dan aub op iemand anders. Met je uitspraken zou ik je zelfs durven verdenken van niet willen dat iemand zich integreert. Je kaartenhuisje zou ineen kunnen storten. Ik vrees dat je ondanks je ongelovig pseudo-humanisme toch ergens tegen de kerktoren bent blijven plakken. Rudy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4073 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4074 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Omdat ik nu per toeval iemand ken (ik ken er enkele maar 1 die het licht gezien heeft ![]() Wel ik zeg u , een verdraagzame religie bestaat niet, doen alsof dat wel mogelijk is, staat gelijk aan schuldig verzuim.
![]() |
![]() |
#4075 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Definities geformuleerd door outsiders intereseren mij niet. Dus ook niet deze van uw virtuele vriend Alboreto. Vreemd dat je zelfs geen kans laat voor wie zich inspant om het met woorden op een forum uit te leggen. Probeer iets bij te leren. We zijn er niet te slim voor. Uw visie is doorprikt. Je heb je sinds enige tijd geprofileerd als goed christen, een soort messias. Maar je laatste postings tonen het tegendeel. En ik hoop dat onze land-, taal- en forumgenoten moslims dit ook zo begrijpen, inzien. Vriendelijke groet. Rudy Laatst gewijzigd door Rudy : 3 november 2011 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4076 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4077 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4078 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de moordenaars in de niet-islamitische landen dan natuurlijk zullen worden vervolgd in normale rechtsstaten (indien ze worden gesnapt) is een andere zaak. Die doodsfatwa's is gewoon een openlijke oproep tot moord. En maar blijven ontkennen ...... of niet snappen (zo zijn er ook een paar). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 3 november 2011 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4079 | |
|
![]() Niet van mij alleszins noch de meerderheid der moslims. Maar die kerel uit Ekeren beweert van wel. Een leugenachtige beschuldiging dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#4080 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en zonder de islam misschien met 11 miljard wat die allemaal hebben uitgemoord...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |