![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() Quote Ingenious :
ik raad u toch aan eerst eens een vergelijkende studie te doen tussen een suite in de antwerpse hilton en een kamer in de antwerpse begijnenstraat, vooraleer u nog eens zulke ridicule uitspraken doet. Ieder logisch redenerend persoon zou onmiddellijk gesnapt hebben dat ik de vergelijking tussen luxehotelkamers en de huidige gevangeniscellen niet in letterlijke zin bedoelde maar d.m.v. van overdrijven duidelijk aantoon dat een cel tegenwoordig niet meer is wat het zou moeten zijn voor een misdadiger die voor zware misdaden veroordeeld is. Oa. het bezitten van tv en koelkast in een cel. Een cel heeft niet tot doel enkel als straf de vrijheid te beperken van de veroordeelde in kwestie maar ook moet het stof tot nadenken geven aan de veroordeelde doordat de cel heel onaangenaam is om erin te verblijven. M.a.w. : de veroordeelde moet zich vervelen in z'n grauwe cel tot ergenis toe. Een degelijke cel zou niet meer dan een bed en sanitaire voorziening mogen bevatten. Al de rest kan niet anders dan luxe beschouwd worden voor zulke misdadigers, blank of vreemdeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() Quote Flippend Rund :
ik vind dat iedereen die voorstander is van de doodstraf ook bereid moet zijn om zelf de executie uit te voeren. M.a.w. je krijgt een pistool, de veroordeelde zit ergens geboeid in een kamertje en je mag hem hoogst persoonlijk een kogel tussen zijn ogen gaan jagen. Aangezien je voor de doodstraf bent, zul je daar geen enkel probleem mee hebben, nietwaar? Daar ik absolute voorstander ben van de doodstraf heb ik hier inderdaad geen problemen mee en zou koelbloedig zonder de minste moeite een zware misdadige persoon in front of his eyes kunnen executeren met een pistool. Uiteraard is niet ieder slachtoffer van een grote crimineel zo koelbloeding, maar het slachtoffer in kwestie is dan ook niet verplicht persoonlijk deze straf te volbrengen. Hij / zij kan dit overlaten aan de politiemacht in kwestie die met deze taak oa. is belast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
trouwens: liever een man die normaal uit de gevangenis komt dan een totaal vervreemd persoon die geen voeling meer heeft met de buitenwereld.
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Extreem rechts (fascisme) is een europees impuls,
een impuls die geboren is uit de decadentie van Europa die ingehaald werd door de Verenigde Staten. extreem rechts is een stap achteruit voor Europa, maar een stap vooruit voor de Derde Wereld. De migranten hier aanwezig moeten deze haat vergroten om een een tweede vlaag van decadentie mogelijk te maken, die China een inhaalbeweging zal kunnen geven. Europa zal dan de Derde wereldmacht worden, gemakkelijk in te halen door Zuid Amerika, en grote delen van Azië. Afrika heeft daarvoor de middelen niet. Alle blanken zijn slecht, die voor of tegen het Vlaams Blok. Er zijn geen goede blanken! zo kan je het zien in de ogen van een niet-blanke racist. Vlaams Blok zorgt ook voor een exodus van alle progressief denkende mensen, vooral jongeren met diploma's. Waarom zouden ze: 1) de pensioenen betalen 2) met racisten aan de macht moeten leven 3) belastingen moeten betalen voor een enorm systeem dat binnekort wordt gehackt door een duistere macht |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]() Ze zouden om te beginnen een premie op die kerel zijn hoofd kunnen zetten, iets in de aard van 5.000 € levend en 2.500 € dood, en der zouden denk ik onmiddellijk al ne gansen hoop "bijklussers" ne schoone frank (denk euro) kunnen bijverdienen....
en als ze dan daarbovenop nog eens gingen onderhandelen met "Electrabel" om daar zo'n beetje "goedkope" elektriek op die afsluitingen te zetten, néé dat moet geen dure 100.000 volt zijn...... ma zo een voltjen of 2.000 da's toch al deftig, en daar gaat ge met een binnengesmokkeld kniptangetje niet aan beginnen denk ik ! ![]()
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik had wel begrepen dat u dit niet letterlijk bedoelde. ik ga echter ook niet akkoord met wat je impliceert. een tv en een koelkast is al lang geen luxe meer in vlaanderen. elk vlaams gezin heeft minstens 1 exemplaar van beide in huis. beweren dat gevangen teveel luxe hebben omdat ze over een tv of koelkast beschikken is dan ook absolute nonsens. Citaat:
Citaat:
bovendien gaat die verveling die u wil, leiden tot andere problemen. gevangen raken gefrustreerd. en gefrustreerde mensen hebben we al genoeg in onze maatschappij, met alle gevolgen van dien. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we op zijn minst de eer zelf houden uit respect voor de slachtoffer om ze zelf te berechten en te straffen... |
|
![]() |
![]() |