![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zou mooi zijn moest er zelfs maar één maatregel genomen zijn die op langere termijn enig toekomstperspectief had. Deze regering baseert zich nog altijd op de Mathot-doctrine: de schulden zijn er vanzelf gekomen, ze zullen vanzelf wel weggaan.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 3 december 2012 om 19:59. |
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Objectief kan ik uw stellingen dus bezwaarlijk noemen. |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik neem aan dat dit je goede voornemen voor 2013 is? Benieuwd...
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Meteen categoriek afgevoerd. Het was immers geen 100 procent. En dan de NVA verwijten dat ze geen compromissen kunnen sluiten, dat ze geen toegevingen kunnen doen... Zie je zelf niet in hoe belachelijk dat allemaal overkomt?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou ermee uitkijken want er is een spreuk die luidt: "De weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens". Vanuit die optiek is het niet verwonderlijk dat 73% van de vlamingen niet voor N-VA gestemd heeft. |
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Is die al een beetje afgebouwd?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bovendien weten we allebei dat het nog veel onverstandiger overkomt, als we zien hoeveel procent van de Vlamingen nu precies respectievelijk niet voor de CD&V, de Spa en de VLD hebben gestemd. En zelfs samen dus zo ontzettend weinig dat de drie traditionele, ideologisch vrij ver uit elkaar liggende partijtjes nog geen meerderheid kunnen vormen langs Vlaamse zijde. Dat vormt natuurlijk geen beletsel om gretig aan de vetpotten van de macht te blijven zitten, federaal zonder baarlijke duivel NVA, op Vlaams niveau mét baarlijke duivel NVA, alles natuurlijk met het oog op de goeie werking van 's lands instellingen, en nergens anders om.
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Minister-President
|
Ze stond op 85% maar daar maakte wild kapitalisme en het falen daarvan(DEXIA, Fortis, KBC) een einde aan. Van dat kapitalisme bent u, als u voor de NVA stemt, trouwens voorstander van. Ik zeg het maar, de NVA-slaven hier beseffen vaak niet waar ze voor stemmen.
|
|
|
#154 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor de zoveelste keer. Het ontbreekt alleen aan BEWIJZEN. Laatst gewijzigd door 'XIII' : 3 december 2012 om 20:19. |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#156 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#158 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#159 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wild profitarisme wil je bedoelen, en daar heeft N-VA niets mee te maken. En als u zo tegen kapitalisme bent, en u bent ook al naar eigen zeggen geen communist, wat bent u dan wel ? |
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of toch, prinses Mathilde heeft een mooi kleedje aan. Fantastisch. Laatst gewijzigd door stuyckp : 3 december 2012 om 20:22. |
|
|
|
|