![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5481 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Suiker is lekker, suiker is zoet
Suiker is fijn en doet mij altijd goed Efkes in de rapte zelf gedicht, misschien krijg ik er wel de literatuurprijs voor
|
|
|
#5482 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5483 |
|
Banneling
|
Gewoon even doorzetten , u zou er verbaasd van staan hoe snel die afkickverschijnselen verdwijnen! Nobody likes a quitter!
|
|
|
|
|
|
#5484 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Okéoké ik heb in mijn ergernis wel wat overdreven, maar geeft toe dat er nu wel wordt overdreven met jacht op het ongezonde leven, niet?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#5485 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 4 april 2013 om 14:11. |
|
|
|
|
|
|
#5486 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Van suikerziekte niets weten Ik bevoorraad mij in zoet Bij wat Marie in suikerversjes doet. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 april 2013 om 14:20. |
|
|
|
|
|
|
#5487 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doet mij denken aan mijn kinderjaren. Toen ik zo'n 7-8j oud was, had ik een periode dat ik bang was om te sterven. Ik bleef 's nachts uuuuuuuurenlang wakker liggen. Want: mijn Oma zei steeds (wanneer iemand gestorven was): "die mens is dood omdat hij vergeten te ademen heeft". Ik nam dat toen heel letterlijk en durfde niet in slaap vallen, bang dat mijn ademhaling zou stoppen. |
|
|
|
|
|
|
#5488 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5489 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
fementrutten
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#5490 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Groot gelijk, Libro! Het is inderdaad een overdreven heksenjacht als het ware. Ik probeer al lang me er niet meer aan te ergeren en dus probeer ik met die zotternijen maar eens te lachen.
|
|
|
#5491 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5492 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#5493 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Suiker, chocola en crème-glace Waarmee ik echt niet wil zeggen dat ik niet weet dat ik teveel snoep en het mogelijk ooit moet bekopen. Maar het is toch raar dat we aan alle kanten tegen zogenaamd "ongezond" eten worden gewaarschuwd terwijl degenen die gezond proberen te leven evenveel risico schijnen te lopen.
|
|
|
|
#5494 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#5495 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5496 |
|
Banneling
|
aan de nieuwste dreiging van noord-korea
hoe kommunistischer hoe zotter |
|
|
|
|
|
#5497 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5498 |
|
Banneling
|
![]() Ik ben ooit ook eens doodsbang geweest om te sterven. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 april 2013 om 17:52. |
|
|
|
|
|
#5499 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Na de suikerdiscussie hier een ander soort voedsel :
http://www.zita.be/lifestyle/2325453...e-blijven.html "Papieren zakdoeken eten om mager te blijven"Aan vrouwen die gewillig dit spelletje meespelen, erger ik me. Zichzelf doodhongeren, dus hun gezondheid op het spel zetten. Andere vrouwen minderwaardigheidscomplexen bezorgen met hun idiote Barbiepopmaten. Verder erger ik me aan de mannen die dan zeggen wat een mooi model zo'n vrouwen hebben. Vooral als er op zo'n graatmager lijf twee siliconenbollen geplakt zijn. Zijn die vrouwen nog mensen of in een fabriek gevormde pasmodellen? Ik zal subiet nog eens met plezier de catalogus van Ulla Popken inkijken, zie
|
|
|
#5500 |
|
Banneling
|
Gezien mijn nieuwverworven buikje ben ik er ook aan toe papieren zakdoeken en watten te eten...
|
|
|
|