![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Banneling
|
Wat ga jij doen met die Amerikaanse rommel?
Laatst gewijzigd door Salah : 22 mei 2013 om 23:52. |
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Probeer eens consequent te zijn met je opvattingen. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Gouverneur
|
Zij en, vooral, hun godsdienst. In de Islam zijn radicale ideeën en daden geen aberratie. Ze zijn inherent.
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Krijgen moslims geen kansen om te werken? Oh, wacht, ze willen enkel werken als het op hun maat gemaakt is. Met andere woorden, als wij ons plooien naar de islam. Hilarisch. |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er mag natuurlijk door de normale burger wel netjes geprotesteerd worden en als het EDL AQ niet graag heeft, dat ze dan eerst eens hun beklag doen bij Hague of Cameron, dat zou ik 100% steunen. |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een nieuw complot verscheen aan de horizon.
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik geloof zelfs dat de grote meerderheid gewoon tolerant-gematigd is. Hoe hoger, hoe beter de welstand, hoe gematigder. Uiteindelijk zijn ze net als ons, de Christenen, en nog anderen, gewoon mensen die kunnen genieten van de aangename, de mooie, de vredige, de gewone dingen in het leven. De fundamentalisten zijn in mijn ogen personen die dit serieus missen in het leven, of die een serieuze storing in het hoofd hebben.
|
|
|
|
#128 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Er moet enkel de mogelijkheid zijn om te kunnen werken. Veel van de jongeren geraken gewoon niet aan de bak, en geraken in een vicieuze cirkel. En daar moet iets aan gedaan worden. Maar het is niet makkelijk, als je weet dat de werkeloosheid zelfs goed gediplomeerde mensen treft.
|
|
|
|
#129 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is inderdaad niet de werkelijkheid waar jij in gelooft. Het zijn je eigen verzinsels. |
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Via de lokale streekkrant viste hij naar wat supplementaire krachten. Er bood zich iemand aan die moslim bleek te zijn (Marokkaan of Algerijn, weet het niet echt meer) ; wel het eerste wat die vroeg was of hij lichter werk kon krijgen tijdens de ramadan. Het zal u niet verbazen dat dat sollicitatie-gesprek daar is geëindigd. Begrijp je nu wat ik bedoel met "gewoon willen werken" ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 mei 2013 om 00:23. |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wake up and smell the Jihad. Laatst gewijzigd door Helias : 23 mei 2013 om 00:10. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
weer een, dat is dan 2 in dezelfde draad !
|
|
|
#135 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|