![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp volkomen waarom U zichzelf beter thuis voelt tussen dit volkje van door zichzelf uitverkoren Kirrewieten:
ZEER VERHELDEREND: https://www.youtube.com/watch?v=6MgGtIWJoPc
|
|
|
#1143 |
|
Banneling
|
Jezus heeft gezegd: Ik stond in het midden van de wereld en ik heb mij aan hen in
mijn vlees geopenbaard. Ik heb ze allen dronken gevonden. Ik heb onder hen niemand gevonden die dorst had, en mijn ziel heeft voor de zonen der mensen geleden omdat ze blind zijn in hun hart en niet zien dat ze ledig ter wereld zijn gekomen en zelfs pogen de wereld ledig te verlaten. Maar ziet: nu zijn ze dronken. Als ze hun wijn zullen hebben opgegeven dan zal hun geaardheid veranderen |
|
|
|
|
|
#1144 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1145 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#1147 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik woon dan ook niet in Tel Aviv, maar in de woestijn van Judea, in een ultra-orthodoxe gemeenschap. Maar binnen enkele decennia zullen de religieuzen in Israel de meerderheid hebben, en dan is het afgelopen met de gay-scene. |
|
|
|
|
|
|
#1148 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat die gay-scene betreft: als dat waar is, kan je nog meer veroordelingen en boycotts verwachten! Je wil dus serieus dat Israël afzakt tot het niveau van pakweg Saoedi-Arabië of Iran? Vreemd.... |
|
|
|
|
|
|
#1149 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De kolonies zijn niet illegaal. Het is joods land, net zoals het al 3000 jaar geleden was. Israel zakt niet af, het is op weg omhoog. Wat afzakt is het atheïstische europa, dat zal binnen 1 of 2 generaties veranderd zijn in een arabisch kalifaat; Eurabië. Laatst gewijzigd door Eliyahu : 6 juni 2014 om 16:58. |
|
|
|
|
|
|
#1150 |
|
Banneling
|
Bs'd
Welzalig de mens die wijsheid vindt, de mens die verstandigheid verkrijgt; 14 want wat zij opbrengt, is beter dan de opbrengst van zilver, wat zij doet gewinnen, is beter dan goud. 15 Zij is kostbaarder dan koralen, al wat gij kunt begeren, kan haar niet evenaren. 16 Lengte van dagen is in haar rechterhand, in haar linkerhand rijkdom en eer. 17 Haar wegen zijn liefelijke wegen, al haar paden zijn vrede. 18 Een boom des levens is zij voor wie haar aangrijpen, wie haar vasthouden, zijn gelukkig te prijzen; Spreuken 3 |
|
|
|
|
|
#1151 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Genade voor de schuldigen is wreedheid ten aanzien van de onschuldigen. |
|
|
|
|
|
|
#1152 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#1153 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zijzelf. En de maatschappij natuurlijk, waar ze hun ziekten in verspreiden. Zie hier wat feiten over homoseksuelen: https://groups.google.com/forum/#!ms...M/qENGsoM20j0J Laatst gewijzigd door Eliyahu : 16 juni 2014 om 21:14. |
|
|
|
|
|
|
#1154 |
|
Banneling
|
Bs'd
"De hoogste vorm van wijsheid is goede wil." |
|
|
|
|
|
#1155 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1156 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1157 |
|
Banneling
|
Bs'd
Alles heeft zijn tijd 1 Alles heeft zijn uur en ieder ding onder de hemel zijn tijd; 2 er is een tijd om te baren en een tijd om te sterven, een tijd om te planten en een tijd om het geplante uit te rukken, 3 een tijd om te doden en een tijd om te helen, een tijd om af te breken en een tijd om op te bouwen, 4 een tijd om te wenen en een tijd om te lachen, een tijd om te rouwklagen en een tijd om te dansen, 5 een tijd om stenen weg te werpen en een tijd om stenen bijeen te zamelen, een tijd om te omhelzen en een tijd om zich van omhelzen te onthouden, 6 een tijd om te zoeken en een tijd om te laten verloren gaan, een tijd om te bewaren en een tijd om weg te werpen, 7 een tijd om te scheuren en een tijd om dicht te naaien, een tijd om te zwijgen en een tijd om te spreken, 8 een tijd om te beminnen en een tijd om te haten, een tijd van oorlog en een tijd van vrede. Prediker 3 |
|
|
|
|
|
#1158 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1159 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Gek hé dat er dan ruzie komt. En wat zou er gebeuren als een of andere Soemeriër met een oeroud sprookjesboekje uit de Urukperiode (6000-4000 jaar geleden) aankomt waarin staat dat de Soemeriërs de eerste bewoners waren en recht hebben op Israël?. Gaan de Israëliërs dan ook vrijwillig weg?
|
|
|
|
#1160 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Terug naar de kern : een spirituele spreuk :
"Alles voor Vlaanderen, Vlaanderen voor Kristus |
|
|