![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Het is nog maar de elvendertigste keer dat je afkomt met je verhaal over illegalen als excuus om het systeem te kunnen/willen omzeilen. Net als de vorige keren, ga je daar nu ook weinig tot zelfs geen antwoord op krijgen. |
||
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vergelijk uw betoog eens met gelijk welke inquisiteur of ISIS leider. |
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gij hebt ook waarschijnlijk nog nooit een café gezien waar na de match 40 hooligans tegelijkertijd binnenstormen ? Wat denkt ge...gaat gij daar vrijwillig wat CST 1G passen gaan controleren ? Ook geen antwoord op waarschijnlijk ? Het spijt me maar als liefhebber van uw partij heb ik definitief besloten om af te haken en ook nu te gaan voor de foert stem. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 december 2021 om 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Elk pleidooi voor vaccinatieplicht, 1G maatregelen, uitbreiding CST verplichting voor alle samenkomsten van meer dan 2 personen, is allemaal belangeloos en altruïstisch vanuit een diepe bekommernis voor de maatschappij en haar veiligheid.
Shortcuts zoals een actief opsporingsbeleid naar Wappies en geforceerde vaccinatie moeten we als laatste redmiddel zien voor als de rest niet werkt. |
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar de vaccinatieschade en dodenteller consequent op 0 blijft staan en alle gevolgen op korte en lange termijn onschadelijk blijken.
|
|
|
|
#149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De politiek en de media zaaien die haat/verdeling en bepaalde mensen doen dat na.
|
|
|
#150 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dus gewoon lomp en luid geblaat door iemand die eigenlijk totaal geen besef heeft waarover die zelf bezig is of waarover het eigenlijk gaat.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Op het Vlaams Belang zou enorm hypocriet en achterlijk zijn, dus ik heb echt geen idee.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
#152 | |
|
|
Citaat:
Toen leidde het tot WOII en de holocaust. Waar het nu toe leidt, weet niemand, maar dat we maatschappelijk met vuur spelen, dat ontkent niemand meer. Het enige wat oplossing kan bieden is terugkeren naar 02/2020, want anders blijven we op dat hellend vlak rondhangen. Daarna moet er vanuit goed menende mensen wetgevend initiatief genomen worden, dat dit niet nooit meer kan gebeuren. De dwingelanden zijn gekend. De totalitaire medisch-fascistische dictatortjes in wording/opleiding/vervolmaking zijn ontmaskerd. Wat gaan we daar mee doen?
|
|
|
|
#153 | |
|
|
Citaat:
Achterlijk; zie 1 Er is dus een enorm vacuüm. De gevaccineerden en de niet-gevaccineerden die met rust willen gelaten worden, vertegenwoordigen volgens mij gemakkelijk 90% van de bevolking. Vax-forceurs en hun idiote apologisten zijn er héél weinig (tel hier maar eens op het forum) maar ze zitten wél aan de knoppen. Gepland of niet is zelfs irrelevant. Het is wat het is. Vaccin-verbieders zijn er zo goed als niet.
|
|
|
|
#154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het invoeren van een sociaal pasje gebonden aan dingen die wetenschappelijk niet ondersteunbaar zijn, is de basis leggen voor religieus dogmatisme, wat veel en veel gevaarlijker is voor de maatschappij. Er is geen enkele aanwijzing dat totale vaccinatie van de bevolking OP TERMIJN enig sanitair voordeel biedt. Het is EVIDENT dat vaccinatie van risico personen veel baat heeft, toch op redelijk korte termijn (maanden). Het is MOGELIJK dat een algemene vaccinatie op redelijk korte termijn een epidemische piek kan milderen. Het is TOTAAL ONGEKEND of een totale vaccinatie van de bevolking op termijn voor minder zware zieken zal zorgen, gewoon omdat de mogelijkheid bestaat dat de resistentie van de bevolking in het algemeen daardoor TEGENGEWERKT kan worden. Zolang daar geen positieve indicatie voor is, dat vaccinatie OP TERMIJN van gans de bevolking voordelig en niet nefast is, lijkt het mij PURE KWAKZALVERIJ om dat willen af te dwingen. Eens zou blijken - wat op dit ogenblik totaal het geval niet is - dat zoiets positief is, maar vooral PAS VAN ZODRA zou blijken dat zoiets NIET NEFAST IS, zou zoiets pas overweegbaar mogen zijn in een maatschappij die zich op rationaliteit en wetenschap baseert om haar beslissingen te nemen. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 december 2021 om 19:49. |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enorme sommen door helpen produceren verdiend spaargeld, worden gejat via opgeblazen prijzen en koersen. De rottige nazi's bejegenen het grootste deel van de bevolking als negerslaven, net als in Kongo inderdaad. En nu op wereldschaal. Verdiende koopkracht, wordt versluisd naar hun belangengroepen. De manier waarop sommigen hier spreken over burgers, maakt dat totalitair nazi gedachtengoed duidelijk. Dat is geen lomp of luid geblaat, dat zijn de feiten, op een rijtje, op de grote schaal van maatschappij-wijd. Nazi's willen dat andere mensen naar hun pijpen dansen, als negerslaven doen wat ze worden gezegd, en zoniet, hen straffen / hun leven verklooien zoals de kerk deed met "ketters", zoals in de middeleeuwen "heksen" werden verbrand, zoals de duitse nazi's Joden, zigeuners en iedereen die hen om ideologische of gewoon bizarre, grillige reden niet aanstond, "neutraliseerden". Zoals ook de communisten, Stalin en opvolgers. Intelligentsia. Politieke tegenstanders. Dissidenten. Goelags. Het woord is helemaal niet verkeerd gebruikt. Het staat de nieuwe nazi's gewoon niet aan, zo publiek ontmaskerd te worden. Want, hun strategie van de grote leugen, wordt ermee effectief ondermijnd. De waarheid kwetst, en vandaar komt hun haar recht te staan.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het concentratiekamp in de realiteit.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
|
Citaat:
Maar als ik ze bezig hoor moet ik dus effectief onwillekeurig denken aan een kakelend kieken op een podiumshow van rasta rostelli.
|
|
|
|
#159 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je bent niet sarcastisch, maar gewoon overtuigd. Dat is immers de inhoud van wat je over wappies hier allemaal zegt sinds een tijdje.
Nu je even zelf inziet hoe fanatiek religieus je discours is, denk je je te kunnen redden door te beweren dat het sarcasme is he. Gaat niet lukken. |
|
|
|