![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Commentaren in geuren en kleuren van mensen die aan de kant staan, da's waar. En commentaren en kritieken van mensen waarvan men zich terecht de vraag kan stellen of zij het beter zouden doen moesten zij aan het bewind zijn geweest. Geloof het maar niet. Niks beter. Gewoon van hetzelfde.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 februari 2022 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb er 2 (vroegere dus) vrienden mee verloren omdat ik niet gevaxt ben . Ze draaien me de rug toe en gaan binnen als ik passeer met de honden. In feite ben ik er blij mee, zo weet ik wat ik er zou aan gehad hebben moest ik ooit in nood zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf er toch bij dat dit te wijten is aan de overheid. Eerst vaccinatie promoten voor iedereen, zelfs jongeren en kinderen, door met het CST te schermen. Nu groeit het besef dat het, voorlopig toch, zinloos is, de geloofwaardigheid krijgt een deuk, en voor politici en experten zal het moeilijk zijn om terug te krabbelen. Die 2 vrienden. Ofwel zijn het er die van niet beter weten, en nog steeds overtuigd zijn dat een ongevaccineerde een gevaar vormt. Ofwel weten ze wel beter maar zijn het meelopers die gewoon doen wat de massa doet, en hebben ze geen schrik van wat gepolariseer. Dat zijn de ergste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toen lachte en hoonde jullie dat weg. Nu blijkt dat WIJ gelijk hebben, terwijl JULLIE gelijk kregen door alles en iedereen op slot te gooien, doe je maar alsof WIJ dat gerichte beleid medio 2020 al niet voorstonden. Je liegt dus gewoon. Als men naar ons had geluisterd, dan hadden we nu economisch, EN maatschappelijk een decennium voorsprong genomen op onze buurlanden.
![]() |
![]() |
#311 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo'n filmpje van Alexander zou hem nog meer een marionet van het WEF maken dan hij nu al is. Zeker als hij binnen 20 seconden zijn VLD zaad in haar loosde. Wat mij nog het meest boos maakt is dat onze reguliere media al meer dan een jaar zwijgen over het feit dat Alexander De Croo 100% chanteerbaar is. Iets wat hem hoogst ongeschikt maakt voor die functie. En precies die mensen die chanteerbaar zijn, komen daar terecht. Met volle steun van de media. Dit land is zo rot. Je voelt aan alles dat dit slecht gaat aflopen
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
Een totale implosie van het systeem, gevolgd door een "great reset" met "digital ID's" (out of chaos, order) zou inderdaad "slecht aflopen" zijn. Een totale implosie van het systeem, met een periode van chaos, waaruit een nieuwe tribale maatschappij ontstaat, zou voor mij "goed nieuws" zijn.
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 17 februari 2022 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Loki : 17 februari 2022 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
|
![]() plantrekkers; de redders van de wereld.
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden we dan de toelating moeten krijgen om te gaan stemmen? We staan immers toch maar aan de kant... wat weten wij er in hemelsnaam van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u ervan overtuigd bent dat dat tot eenzelfde resultaat had geleid, dan toont dat aan dat de maatregelen geen nut hadden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou nogal wat geworden zijn, moesten we u hebben laten doen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 februari 2022 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ook in normale omstandigheden zijn niet alle mensen op intensieve zeer oude mensen hé. Comorbiditeiten komen voor in elke leeftijdsgroep van de bevolking. Enkel significant meer naarmate men ouder is. Het klopt dat het aantal mensen op intensieve een startpunt van het beleid was. Maar dat was een ongelofelijk idioot ding om als startpunt te nemen. De bezetting op intensieve vertegenwoordigd 0.00018% van onze bevolking. En dan gaat het om maximale bezetting hé. Die nooit bereikt is geweest. Voor dat percentage van een luxegoed leggen we alles lam. Onwaarschijnlijk.
![]() |
![]() |
#320 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eventueel middelen toelaten die lijken te werken in plaats van ze te verbieden om het verdienmodel van de pharma niet te schaden...leek mij ook een goed plan om de ziekenhuizen te onlasten. Misschien had men huisdokters ook gewoon hun werk laten doen in plaats van te drijgen met schorsingen om het verdienmodel van de pharma niet te schaden....oei ik val in herhaling... Het zou nogal wat geweest zijn... |
|
![]() |
![]() |