![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
fouteje
Laatst gewijzigd door Paulus : 19 januari 2008 om 22:56. |
|
|
|
|
|
#182 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wel staat al bij voorbaat vast dat je de discussie wilt ontwijken... ook deze keer dus weer geen argumentatie langs jouw zijde noch de moed en eerlijkkheid de gevolgen van je eigen 'stellingen' te aanvaarden Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#183 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar ik had dat reeds begrepen ik onderstreep en noteer dat het hier louter om een persoonlijke mening gaat... niet meer dan dat in je voorbeeldje was er nu maar keuze uit twee... in de praktijk is dat echter wel wat anders wat is jouw standpunt dan ten opzichte van alleenstaanden ? Citaat:
Citaat:
dus daarom nogmaals de vraag : wat ivm met alleenstaande die een adoptieprocedure opstarten ? er is geen haan die daar ooit over gekraaid heeft alvorens de uitbreiding Laatst gewijzigd door praha : 19 januari 2008 om 23:58. |
|||
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
want net door het zo ( slechts twee keuzen ) te stellen ontwijkt je, volgens mij, dat jij wel degelijk problemen hebt met het idee man-man-kind an sich eerder dan het ontbreken van het patroon man-vrouw |
|
|
|
|
|
|
#185 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
En waarom verwonderd me dat niet?
Uit je posting natuurlijk. Ik leid het af uit je posting. Citaat:
Citaat:
...en lees er nu weer niet over.... Zolang men het er niet over eens is dat homokoppels dezelfde kwaliteit van opvoeding kunnen aanbieden, dan heterokoppels, zou adoptie door homosexuelen verboden moeten zijn. Men neemt geen risico's met het welzijn van kinderen. Tenminste, ik doe dat niet. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=114 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 januari 2008 om 00:06. |
||
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik hoop dat er voor dat laatste feit ruimte is in uw wereldbeeld van stereotypen en veralgemeningen. Trouwens, ik geef toe dat er problemen kunnen ontstaan. Bijvoorbeeld als de kinderen van een homoseksueel koppel gepest worden op school. Maar dat lijkt me nu niet bepaald de schuld van die ouders.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 20 januari 2008 om 00:13. |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#188 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
voor de goede verstaander ... zoals jij dat stelt lijkt het dat na de openstelling van het huwelijk er een bijkomend probleempje op te lossen was want huwelijk impliceert... dat is larie... beide staan volledig los van elkaar... beide waren lacunes in de Belgische wetgeving en 't gaat helemaal niet over opvoeding... dat gebeurde immers al jaren voor de aanpassing van adoptieregeling Citaat:
de meeste adopties zijn net diegene om ervoor te zorgen dat relatie kind en de nieuwe partner ( welk geslacht en welke geaarheid het nu ook mogen wezen ) wettelijk omkaderd wordt |
||
|
|
|
|
|
#189 | |
|
|
Citaat:
2. Niet alle hetero's zijn goede ouders. 3. Niet alle holebi's zijn slechte ouders. Nogmaals, ik hoop dat voor deze feiten plaats is in uw wereldbeeld van stereotypen. Overigens, ik meen te mogen opmaken uit de laatste zin van uw bericht dat u vindt dat ouders hun kinderen moeten afstaan aan de staat totdat ze bewezen hebben dat ze in staat zijn een kind op te voeden (je weet maar nooit met al die hetero's die hun kinderen mishandelen). Wel vrij moeilijk als ze de kans niet krijgen, maar soit.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
|
Citeer mij éééééééééééén wetenschapper die zegt dat holebi's per definitie niet in staat zijn kinderen groot te brengen. Eééééééééééntje maar.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
immers, als er niks geweten is, doe je aan 50-50 risicospreiding |
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zeg nergens dat ze niet in staat zijn. Ik beweer dat de voorkeur uitgaat naar heterogezinnen in het belang van het kind. Bovendien heeft het geen zin om een wetenschapper te noemen die het met me eens is. Want wie anders denkt dan de holebi over adoptie wordt sowieso als homofoob beschouwd. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2 Akkoord 3 Akkoord. Dat mag je niet opmaken uit mijn laatste zin. Want dit is absoluut niet wat ik zeg. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 januari 2008 om 00:28. |
|
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Over de homosekuele geaardheid van ouders daarentegen... Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#195 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
in niets is dat af te leiden uit die post al wat daar in die post staat is dat ik je (nogmaals vraag) om argumentatie Citaat:
zo kennen we je immers uitgaande van voorveronderstellingen allerhande ongefundeerde stellingen lanceren en owee als men je daarop aanspreekt Citaat:
1) er is geen twijfel ( enkel jarenlange ondervinding dat er geen verschil is )dus die twijfel bestaat slechts in jouw hoofd en enkele weirdo's waarop je je berust 2) gesteld dat er twijfel zou zijn of men het niet zo weten : jij onmiddelijk uitgaat van de voorveronderstelling dat het hooguit gelijk kan zijn... er is blijkbaar geen enkele grijze cel in je hoofd die er nog maar aan twijfelt dat het dan ook net omgekeerd zou kunnen zijn 3) risicoindijking houdt dan noodgedwongen een verdeling in van 50-50 als men van toeten of blazen zou weten... of beter nog uitbreiden naar een zo algeheel mogelijke waaier |
|||
|
|
|
|
|
#196 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vandaar dat is zolang er twijfel en discussie is geen risico wil lopen met kinderen. je kunt toch lezen? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#199 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is geen argument hoor, maar wel een bewijs dat de dicussie weldegelijk bestaat. Het is niet ik, maar jij die bepaalde dingen niet wil zien. Paulus. |
|
|
|
|