Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2012, 23:25   #181
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik zie geen reden waarom die dame dan haar mond zou houden, tenzij haar beweringen de toets van het gerecht niet kunnen doorstaan of ze zelf boter op haar hoofd heeft.
Haar job, advocaten kosten duur en PVDD heeft waarschijnlijk meer invloed dan zij.

Enfin, PVDD kan nog altijd naar 'tzelfde kloosterke in Z-Frankrijk gaan logeren als zijn vriend Vangheluwe.

Laatst gewijzigd door filosoof : 17 april 2012 om 23:36.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 23:26   #182
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Haar job, advocaten kosten duur en PVDD heeft waarschijnlijk meer invloed dan zij.
Loze en ongefundeerde beweringen. Allemaal in het ijle.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 23:26   #183
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Loze en ongefundeerde beweringen. Allemaal in het ijle.
Oud 17 april 2012, 23:30   #184
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Humo heeft zijn emmers stront al klaarstaan.
Een nieuw hoogtepunt in de laagheden van Humo. Het rioolblad mag zo langzamerhand in de rekken vlak naast Blik, Story en Dag Allemaal gelegd worden. Roddels, halve waarheden en leugens opkloppen om iets te kunnen publiceren dat de verkoop eens moet stimuleren. Om de zoveel maanden komt de Humo-beerkar rond...
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 23:39   #185
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Een nieuw hoogtepunt in de laagheden van Humo. Het rioolblad mag zo langzamerhand in de rekken vlak naast Blik, Story en Dag Allemaal gelegd worden. Roddels, halve waarheden en leugens opkloppen om iets te kunnen publiceren dat de verkoop eens moet stimuleren. Om de zoveel maanden komt de Humo-beerkar rond...
niet overdrijven he
ik beschouw mezelf als vlaamsgezind en ben een trouwe humolezer. Af en toe is er wel eens zo'n meer links-getint artikel, maar ik vind het niet storend
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 23:40   #186
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
niet overdrijven he
ik beschouw mezelf als vlaamsgezind en ben een trouwe humolezer. Af en toe is er wel eens zo'n meer links-getint artikel, maar ik vind het niet storend
Eerlijk gezegd vind ik dat er de laatste jaren wel een sterk kwaliteitsverlies is opgetreden bij Humo. Vroeger kon je er nog degelijke onderzoeksjournalistiek vinden. Nu veel sensatiezucht.
Oud 17 april 2012, 23:58   #187
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Je vergat (toevallig?) P-magazine.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 01:52   #188
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Amai, het moet erg gesteld zijn met Pol als hij zich hier aan vergreep:
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  wulpse schoonheid.png‎
Bekeken: 314
Grootte:  205,2 KB
ID: 85486  

mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 02:01   #189
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Snel! Stuur hem naar Thailand om af te kicken! 2 weken en hij is genezen, da's kei trendy nu ...
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 03:25   #190
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de aflevering van Reyers Laat gezien met de twee dames en ik moet zeggen dat het heel geloofwaardig overkomt.
Er zijn zelfs nog klachten bijgekomen, dus we kunnen zeker zijn dat Pol een vetscheer is.

Op de billen slaan, kusjes in de nek van dames die voor een computer zitten, in dronken toestand met zijn hand naar de vagina van een vrouw willen grijpen, nieuwe werkneemsters meenemen op restaurant en op een boertige manier in bed proberen te krijgen, vrouwen trachten te kussen tegen hun zin, masturberende gebaren maken, zeggen dat hij geil is door een dame haar blote voeten te zien, elke zin die hij uitspreekt op de werkvloer voorzien van ranzigheden en dat gaat zo maar door.

Je vriendin of vrouw zal maar onder machtsgeil en machtsmisbruikend Polleke werken... een tsjeef op alle vlakken naar het grote voorbeeld Yves "Geile streel over je buik" Leterme.

Ik kan die vrouwen wel begrijpen.
Zo iemand mag geen burgemeester worden.
Politieke afrekening? Niks van.
Als burgemeester zou hij iedere vrouw tussen de benen grijpen, want wie gaat de burgemeester nu aanklagen?

Maargoed, de Nieuwe tsjeVen Alliantie werkt liever samen met de DSK van Vlaanderen dan met het Vlaams Belang...

Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 04:08   #191
Nar
Burgemeester

Nar's schermafbeelding

Standaard

Het kan gewoonweg niet dat de senator/romanschrijver losse handjes heeft. Pol weet en wist dat hij zich na vanuit de journalistiek de politiek te zijn ingestapt en daarna terug naar de journalistiek te keren om daarna weer de politiek in te gaan om vervolgens weer journalist te worden om daarna de NVA te vervoegen geen etische uitschuivers meer kan of kon permiteren. Niemand zou hem nog serieus nemen na zulke minachting voor de scheiding der machten en de democratie.

Men kan veel zeggen van deze man maar niet dat hij een idioot is, anders had hij bij een andere partij gesolliciteerd. Het is dus gewoon onmogelijk dat hij gedaan heeft wat nu beweerd wordt dat hij gedaan zou hebben.

De NVA als nieuwe conservatieve normen en waardenpartij zou zo iemand ook nooit binnen haar rangen opnemen moest er ook maar iets van waar zijn. Hij zou Geybels nogal snel achterna gaan. Voila : het bewijs dat er niets van aan is.

Laatst gewijzigd door Nar : 18 april 2012 om 04:14.
Nar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 04:09   #192
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
naar het grote voorbeeld Yves "Geile streel over je buik" Leterme.
wat bedoel je met deze bijnaam btw, ik kan hier niet volgen
(indien het over zijn sms affaire gaat, OK, maar ik snap de referentie niet)
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 04:33   #193
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
wat bedoel je met deze bijnaam btw, ik kan hier niet volgen
(indien het over zijn sms affaire gaat, OK, maar ik snap de referentie niet)
Het gaat inderdaad over zijn sms affaire.
Tsjeven en vrouwen, a recipe for disaster.
Oud 18 april 2012, 04:38   #194
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nar Bekijk bericht
Het kan gewoonweg niet dat de senator/romanschrijver losse handjes heeft. Pol weet en wist dat hij zich na vanuit de journalistiek de politiek te zijn ingestapt en daarna terug naar de journalistiek te keren om daarna weer de politiek in te gaan om vervolgens weer journalist te worden om daarna de NVA te vervoegen geen etische uitschuivers meer kan of kon permiteren. Niemand zou hem nog serieus nemen na zulke minachting voor de scheiding der machten en de democratie.

Men kan veel zeggen van deze man maar niet dat hij een idioot is, anders had hij bij een andere partij gesolliciteerd. Het is dus gewoon onmogelijk dat hij gedaan heeft wat nu beweerd wordt dat hij gedaan zou hebben.

De NVA als nieuwe conservatieve normen en waardenpartij zou zo iemand ook nooit binnen haar rangen opnemen moest er ook maar iets van waar zijn. Hij zou Geybels nogal snel achterna gaan. Voila : het bewijs dat er niets van aan is.
Hoezo, ik zie nergens bewijzen staan.
Citaat:
Het kan gewoonweg niet dat de senator/romanschrijver losse handjes heeft.
Dit is al geen bewijs.

Citaat:
Dit is al zeker geen bewijs.

Citaat:
De NVA als nieuwe conservatieve normen en waardenpartij zou zo iemand ook nooit binnen haar rangen opnemen moest er ook maar iets van waar zijn.
En hier ga je helemaal de fout in.
Oud 18 april 2012, 04:56   #195
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Kan genoeg zijn om iemand tot zwijgen te dwingen.
Daar heb je voor de volle 100% gelijk!

Andersom werkt het natuurlijk ook: "als jij dreigt met een proces, dan vertel ik nog meer sappige verhalen"
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 05:32   #196
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Knack ook:

Citaat:
Talrijke vrouwen zijn al het slachtoffer geweest van deze vieze vent, Doenja van Belleghem, woordvoerster van het bisdom heeft de kat al de bel aangehangen maar de pers lijkt niet geïnteresseerd.
http://kw.knack.be/west-vlaanderen/n...0023140165.htm
In 2011 was de pers nog niet geïnteresseerd, maar nu, een paar maand voor de gemeenteraadsverkiezingen, plots wel?
Oud 18 april 2012, 05:46   #197
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Missing Link Bekijk bericht
Als zelfs iemand als Luc Vanderkelen dit als een politieke afrekening bestempelt dan spreekt het boekdelen.
Die anthonissen weet zelfs niet wat hij allemaal zegt
Bij 0;50 zegt hij: "Het gaat niet over seks, of over seksuele escapades..." terwijl hij het voor de rest over seksuele intimidatie heeft.
Verder bewijst VDK dat de vergelijking met DSK totaal van de pot gerukt is en dat Anthonissen een politieke agenda heeft.
Ook typisch voor een linkse rakker is dat hij op het einde met een dreigement afkomt.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...741/1.1276291?
Ik sta ervan versteld dat ik dit interview uit Ter Zake moet posten. Onze linkiewinkies en belgicisten voelen blijkbaar aan dat Anthonissen, hun linkse vriend, totaal is afgegaan (en dat tegen Luc Vanderkelen).
Van Der Kelen bewijst niets, hij probeerde gewoon het gebeuren te herkwalificeren en gebruikt tot twee keer toe expliciet de term "privé leven" daar waar het uiteraard enkel gaat over het publiek leven van PVDD. Tenzij men sexuele intimidatie en dus grensoverschrijdende gedragingen op de werkvloer en vanuit een hiërarchische positie als normaal gaat beschouwen. Is dat het geval ?
Waar hij wel overschot van gelijk heeft, is dat de titel van het artikel sterk overtrokken was. De vergelijking met DSK gaat inderdaad te ver.

Je zinloze verwijzing naar linkiewinkies en belgicisten die niet naar Terzake verwezen ? Je had dan misschien zelf even kunnen een linkje leggen naar de getuigenis in Reyers Laat van twee van de getuigen. Zo hoort men het eens van de betrokkenen, en niet alleen de mening van een bevriende collega van Pol VDD die wat gratuite commentaar kwam leveren.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...741/1.1276291?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 06:28   #198
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Missing Link Bekijk bericht
Ik dacht dat mijn verwijzing in Ter Zake louter naar het interview met Vanderkelen en Anthonissen ging en niet over het inleidende filmpje waarin de N-VA-persverantwoordelijke voor Brugge aan het woord was. Hier beschuldigt u mij van dingen die ik niet deed. Bovendien was op het moment dat ik de link naar Ter Zake plaatste, het fragment uit Reyers Laat nog niet online. Dus daar gaat uw tweede 'beschuldiging.
Is het je ook opgevallen dat de VRT dit blijkbaar als wereldnieuws behandelde (vermelding in de nieuwsuitzendingen, Ter Zake, met nog eens een speciale vermelding naar Reyers laat en Reyers laat zelf) terwijl er helemaal geen officiële aanklachten zijn. Het proces-Breivik kreeg bijlange die aandacht niet.
Neen, wees eerlijk, men heeft een vermeende stok en men wil er niet alleen mee slaan, men wil er mee blijven karwatsen. De gewone man in de straat gaat dit zeker tot zijn juiste proporties terugbrengen en het als pure uitvergroting ontmaskeren. Geen nood.
De bevriende collega waarnaar ik verwees is wel degelijk Luc Van Der Kelen. Waarom zou ik verwijzen naar wat een persverantwoordelijke bij n-va van brugge daarover denkt te moeten zeggen ? Dat is niet relevant.

En heb je ook een mening over de getuigenis van de twee dames in Reyers Laat ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 06:55   #199
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
En heb je ook een mening over de getuigenis van de twee dames in Reyers Laat ?
Ik wil helemaal niet twijfelen aan de goede bedoelingen van de twee dames. Best mogelijk dat PVDD er al een hele carrière lang kwalijke gewoonten op na houdt die men onder de noemer "sexueel overschrijdend gedrag" kan plaatsen.

Alleen vraag ik me af waarom géén van die talloze slachtoffers daar dan ooit actie tegen heeft ondernomen, waarom ze in al die jaren nooit elkaar gesteund hebben en gezamenlijk klacht hebben ingediend voordat de feiten verjaard waren. Waarom ze té beschaamd waren om de wettelijke vertrouwenspersoon in te schakelen maar niet te beschaamd om het in Humo te laten zetten en dan op TV bij Reyers laat op de schoot te gaan zitten.

Het laat me denken aan het programma "embarrasing bodies" waarbij mensen jarenlang met aambeien rondlopen omdat ze het niet durven zeggen tegen hun dokter, maar dan met de camera op hun achterste wèl een anaal onderzoek laten doen terwijl de helft van de wereld toekijkt.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 07:40   #200
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De twee vrouwen die in Humo openlijk getuigen over de seksuele intimidaties door N-VA-politicus Pol Van Den Driessche willen niet dat er nu een politiek of journalistiek debat wordt gevoerd. 'We willen het vooral bespreekbaar maken, er zijn nog te weinig vrouwen die hun stem laten horen.'
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120417_209

Ik zie vooral een "een-tweetje" tussen h en de staatszender.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be