![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, PVDD kan nog altijd naar 'tzelfde kloosterke in Z-Frankrijk gaan logeren als zijn vriend Vangheluwe. Laatst gewijzigd door filosoof : 17 april 2012 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Een nieuw hoogtepunt in de laagheden van Humo. Het rioolblad mag zo langzamerhand in de rekken vlak naast Blik, Story en Dag Allemaal gelegd worden. Roddels, halve waarheden en leugens opkloppen om iets te kunnen publiceren dat de verkoop eens moet stimuleren. Om de zoveel maanden komt de Humo-beerkar rond...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ik beschouw mezelf als vlaamsgezind en ben een trouwe humolezer. Af en toe is er wel eens zo'n meer links-getint artikel, maar ik vind het niet storend ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd vind ik dat er de laatste jaren wel een sterk kwaliteitsverlies is opgetreden bij Humo. Vroeger kon je er nog degelijke onderzoeksjournalistiek vinden. Nu veel sensatiezucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Amai, het moet erg gesteld zijn met Pol als hij zich hier aan vergreep:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Snel! Stuur hem naar Thailand om af te kicken! 2 weken en hij is genezen, da's kei trendy nu ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de aflevering van Reyers Laat gezien met de twee dames en ik moet zeggen dat het heel geloofwaardig overkomt.
Er zijn zelfs nog klachten bijgekomen, dus we kunnen zeker zijn dat Pol een vetscheer is. Op de billen slaan, kusjes in de nek van dames die voor een computer zitten, in dronken toestand met zijn hand naar de vagina van een vrouw willen grijpen, nieuwe werkneemsters meenemen op restaurant en op een boertige manier in bed proberen te krijgen, vrouwen trachten te kussen tegen hun zin, masturberende gebaren maken, zeggen dat hij geil is door een dame haar blote voeten te zien, elke zin die hij uitspreekt op de werkvloer voorzien van ranzigheden en dat gaat zo maar door. Je vriendin of vrouw zal maar onder machtsgeil en machtsmisbruikend Polleke werken... een tsjeef op alle vlakken naar het grote voorbeeld Yves "Geile streel over je buik" Leterme. Ik kan die vrouwen wel begrijpen. Zo iemand mag geen burgemeester worden. Politieke afrekening? Niks van. Als burgemeester zou hij iedere vrouw tussen de benen grijpen, want wie gaat de burgemeester nu aanklagen? Maargoed, de Nieuwe tsjeVen Alliantie werkt liever samen met de DSK van Vlaanderen dan met het Vlaams Belang... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Burgemeester
|
![]() Het kan gewoonweg niet dat de senator/romanschrijver losse handjes heeft. Pol weet en wist dat hij zich na vanuit de journalistiek de politiek te zijn ingestapt en daarna terug naar de journalistiek te keren om daarna weer de politiek in te gaan om vervolgens weer journalist te worden om daarna de NVA te vervoegen geen etische uitschuivers meer kan of kon permiteren. Niemand zou hem nog serieus nemen na zulke minachting voor de scheiding der machten en de democratie.
Men kan veel zeggen van deze man maar niet dat hij een idioot is, anders had hij bij een andere partij gesolliciteerd. Het is dus gewoon onmogelijk dat hij gedaan heeft wat nu beweerd wordt dat hij gedaan zou hebben. De NVA als nieuwe conservatieve normen en waardenpartij zou zo iemand ook nooit binnen haar rangen opnemen moest er ook maar iets van waar zijn. Hij zou Geybels nogal snel achterna gaan. Voila : het bewijs dat er niets van aan is. Laatst gewijzigd door Nar : 18 april 2012 om 04:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() (indien het over zijn sms affaire gaat, OK, maar ik snap de referentie niet)
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsjeven en vrouwen, a recipe for disaster. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar hij wel overschot van gelijk heeft, is dat de titel van het artikel sterk overtrokken was. De vergelijking met DSK gaat inderdaad te ver. Je zinloze verwijzing naar linkiewinkies en belgicisten die niet naar Terzake verwezen ? Je had dan misschien zelf even kunnen een linkje leggen naar de getuigenis in Reyers Laat van twee van de getuigen. Zo hoort men het eens van de betrokkenen, en niet alleen de mening van een bevriende collega van Pol VDD die wat gratuite commentaar kwam leveren. http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...741/1.1276291? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En heb je ook een mening over de getuigenis van de twee dames in Reyers Laat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen vraag ik me af waarom géén van die talloze slachtoffers daar dan ooit actie tegen heeft ondernomen, waarom ze in al die jaren nooit elkaar gesteund hebben en gezamenlijk klacht hebben ingediend voordat de feiten verjaard waren. Waarom ze té beschaamd waren om de wettelijke vertrouwenspersoon in te schakelen maar niet te beschaamd om het in Humo te laten zetten en dan op TV bij Reyers laat op de schoot te gaan zitten. Het laat me denken aan het programma "embarrasing bodies" waarbij mensen jarenlang met aambeien rondlopen omdat ze het niet durven zeggen tegen hun dokter, maar dan met de camera op hun achterste wèl een anaal onderzoek laten doen terwijl de helft van de wereld toekijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie vooral een "een-tweetje" tussen h en de staatszender.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |