![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#202 |
|
Europees Commissaris
|
Van jouw kunnen we inderdaad zulke achterlijke puberale uitspraken verwachten.
Wanneer was je laatste vandalenstreek ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als tegengewicht en ontnuchtering (want anders denken veel paranoianen dat enkel moslims extremisten bevat), hoeveel extremistische christenen zouden er al niet alleen in de VS leven ? En die lopen gelegimiteerd met schietijzers rond. Meervoud: schietijzers.
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Europees Commissaris
|
Als ik puur door een virtuele aanwezigheid aanspoor tot haat
dan moet je de oorzaak vooral niet bij mij zoeken.
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
toch nog wat eerlijkheid aanwezig, waarvoor m'n waardering. En terug terzake: nattevingerwerk. Heeeeeeel geloofwaardig.
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Waarvoor ? Een hersenkronkel van u blijkbaar. Wij hebben het recht misdadigers te wijgeren.
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
2 belgen die het VuilB nooit had aanvaard als belg ... Dat zou het VuilB pas "objectieve" informatieverstrekking noemen ![]()
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Europees Commissaris
|
ver genoeg om dit forum te vergeten voor 3 weken.
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Spijts mijn verbondenheid met 'omgevingsmensen' heb ik ook soms meer verbondenheid met bepaalde vreemdelingen dan met een naaste buur Vlaming. Maar om je eigen woorden te gebruiken: "natuurlijk wel verbonden met mensen uit mijn omgeving" en dat zijn nu eenmaal meestal Vlamingen. Ik denk dus dat het niets meer is dan een inhoudsloze modegril die bepaalt: och Vlaming (of Belg) dat is toch allemaal niets. Laatst gewijzigd door luc broes : 18 januari 2006 om 12:33. |
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
[SIZE=1](Ter informatie: in het bovenstaande kan het begrip "Vlaming" probleemloos door het begrip "Belg" vervangen worden; ik ben dan wel geen flamingant, maar ik ben evenmin een belgicist)[/SIZE]
|
|
|
|
#212 | |
|
|
Citaat:
Maar een'diepgaande afkeer van alles waar het begrip "Vlaming" tegenwoordig voor staat', daar bestaat een woord voor: zelfhaat. Jammer, als je zo denkt over de gemeenschap waarin je opgegroeid bent en leeft, is het zeker geen pretje. Dat moet nog erger zijn dan iemand met een diepgaande afkeer van alles waar het begrip "vreemdeling" tegenwoordig voor staat. Zou je niet emigreren, hopelijk is het elders beter. |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Minister
|
Ik weet het, maar het is een vrij realistische aanname dacht ik zo. Al zit er natuurlijk een behoorlijke foutmarge in. Neemt niet weg dat die paar miljoen, maar een klein gedeelte is en ik het ook nog best hoog heb ingeschat. Bij christenen zal je trouwens aan een zelfde soort cijfer moeten denken.
|
|
|
|
#214 |
|
Staatssecretaris
|
Onzin. Dat heeft met zelfhaat niets te maken. Aanvaard toch eens dat niet iedereen er nood aan heeft zich te indentifiëren aan de hand van een volksverbondenheid.
|
|
|
#215 |
|
Banneling
|
pelgrimforever= VB obsessie.Gelijk wat er ook gezegd word, over gelijk welk onderwerp, alles moet om en rond het VB draaien...zouden die dat goed vinden, zouden die daar tegen zijn, wat zouden die daar over denken, en hoe kan ik, Pelgrimforever,mij daar tegenover opstellen zonder mezelf al te veel tegen te spreken. Beetje kinderachtig spellekke, nee?Ik begin mij sterk af te vragen of gij geen "geheimagent" van het VB zijt, die door zijn antipatiek optreden het VB sympatiek moet maken ? Gij maakt ongelofelijk veel publiciteit voor deze mensen, en ge moet weten , publiciteit is altijd publiciteit, zelfs als er kwaad gesproken word , het belangrijke is dat men over u bezig is.Ge zou er eens moeten over nadenken om als "sandwich-man " rond te lopen in de stad, met een plakkaat langs voor en van achter.Zoiets als :"Ik, pelgrimforever, haat het VB"
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
|
Citaat:
Anderen zetten zich af tegen hun omgeving. Ik stel dat vast, maar verkies voor mij het eerste. Hopelijk ben jij gelukkig met jouw keuze. Laatst gewijzigd door luc broes : 18 januari 2006 om 18:09. |
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#218 |
|
|
Einde goed, alles goed!
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals die Waalse politieke madam die een tijdje geleden per ongeluk liet uitlekken dat de allochtonen meer dan welkom waren en vooral goed op het hart moesten gedrukt worden voor welke partij ze moesten stemmen? De gevolgen van die aanhoudende stroom van vreemdelingen zullen zo'n mensen worst wezen! Wat telt zijn de aantallen stemmen die ze denken bij te krijgen en de extra invloed en macht dat hen dat in hun "politiek bestaan" zou kunnen opleveren... De problemen, die zijn voor een ander, voor "de maatschappij", het OCMW enz. Zal hen een zorg wezen, blijkbaar. |
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op het laatste puntje toch dit: indien ten minste één miljoen medeburgers (en u denkt hier dan nog maar enkel aan ons land...) bepaalde groepen "met de nek aankijken" dan doen ze dat toch niet zonder reden zeker? Waarom was dat tien of twintig jaar geleden niet het geval en nu ineens wel denk je? Ineens "racist" geworden... of langzaam aan aan de groeiende opgedrongen multicul met al zijn problemen een hekel beginnen krijgen? En ons nog komen vertellen wat we mogen zeggen en denken ook? |
|
|
|
|