![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Minister-President
|
NVA was een militante partij. Maar pleit voor evolutie, geen revolutie.
Nu ze aan de macht is is ze getemd en salonhähig voor de trado's. Als VB ooit aan de macht zou geraken, zou hetzelfde gebeuren met VB. Probleem is dat men steeds minstens één traditionele partij nodig heeft aan Vlaamse kant en MR en/of PS aan Franstalige kant. Immobilisme dus. En dat is de doodsteek voor de Vlaamse burger die het anders wil. Wat de Belgische structuur al meer dan 180 jaar opdringt heeft niets van doen met wat de Vlaming wil. Ik denk aan verfransing, verislamisering en verbrusseling (verfansing=verislamisering). Geen 1% van de Vlaming wil dat, en toch gebeurt het... en Evolutie gaat me te traag. Tegen 2030 is het meer dan te laat. En dan? Waar staan we dan? Derderrangsburger in BelgIe, Tweederangsburger in Vlaanderen. Plezant is anders. Diegene die dat niet inziet is een masochist en een zelfhater, en minstens een collaborateur. |
|
|
|
|
|
#223 |
|
Banneling
|
15 jaar geleden had je identieke postings die verklaarden dat het in 2015 niet meer te redden zou zijn, nu is het verschoven naar 2030 en dan waarschijnlijk naar 2045.
Het kan bijna niet anders dat al deze glazen bollen van al deze posters uit hetzelfde produktie lot komen. |
|
|
|
|
|
#224 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als jij op de vlucht moet gaan en je ziet scheel van de honger dan mag je gerust bij mij komen eten, zolang er geld voor is. Je begrijpt toch nog wel dat als ik geen geld heb ik je ook geen eten kan geven?
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik zie mijn buurt razendsnel veranderen, en niet ten goede. Iedereen is het erover eens dat we tegen 2050 een minderheid zijn. |
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ze kunnen de zweep dus opbergen naast hun nooit gebruikte bezems. |
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tot dan moeten ze op de hulp van anderen rekenen. |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel, dat zie ik juist niet gebeuren en al zeker niet met die massale steun van de partijleden zoals we bij de N-VA gezien hebben. Daarvoor is de kern van het Vlaams Belang iets te doctrineel Vlaamsgezind.
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien kunt ge gewoon geen vrienden maken die met u in bad willen. |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De N-VA daarentegen, dat is een allemansvriend, hoe traditioneler de partij, hoe groter de vriendschap, en hoe meer toegevingen men moet doen om er toch maar bij te kunnen blijven horen, hoe beter. Ook maar de minste vorm van samenwerking aangaan met de enige andere Vlaams-nationale partij in dit land, dat is echter teveel gevraagd. De Vlaamsgezinde kiezer begint daar zijn conclusies uit te trekken, dat is de evolutie die onder meer in deze peiling vast te stellen is.
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Euuu,...La Libre Belgique en de RTBF, waar zouden die die peiling gehouden hebben? En gij denkt dat de NVA slechts 0,6 % gaat verliezen? Per dag dan toch?...
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
In vergelijking met de vorige verkiezingen verliest de N-VA 5%, ruim boven de foutenmarge dus. En als de N-VA doorgaat zoals ze nu bezig is, dan is dit inderdaad nog maar een begin.
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Banneling
|
Lang geleden, heel lang geleden dat ze nog zo een grote mond opzetten.
Wat een paar percentages in een peiling voor een zo goed als dode partij al niet doet. Geniet ervan, jongens. Het is heel eenzaam op een racistisch eiland. Je kunt er enkel met je 'vriendjes' spelen. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 19 september 2015 om 23:30. |
|
|
|
|
|
#238 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mij ziet het er eerder uit dat ze 5 % gaan verliezen iedere volgende maand.
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|