![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2421 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2422 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Er zijn wel 'idioten' ( uw citaat ) die alleen de Hezbollah in Libanon willen zien en de rest liever vergeten.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
#2423 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Die Vlaams Belangers zijn echt niet logisch in hun redenering. Maar ja blijkbaar is hun haat voor de Arabieren groter dan hun Vlaams-Nationalisme. In dergelijke omstandigheden zou ik mij verzetten. Ik ben dus een betere Vlaams-nationalist. Ik hou meer van mijn vaderland dan zij .........
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 27 juli 2006 om 09:23. |
|
|
|
|
|
|
#2424 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lees eveneens het verdere verloop met duidelijke kaarten en uitleg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#2425 | |||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Israel vernietigt al jaaaaaaren de Palestijnse economie, infrastructuur, souvereiniteit, e.d...... Het enige "land" dat momenteel naar de kloten geholpen wordt is Palestina. Israel komt er al bij al nog zeer goed vanaf.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 27 juli 2006 om 09:29. |
|||
|
|
|
|
|
#2426 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
|
#2427 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2428 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#2429 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2430 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#2431 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Inderdaad..... Van de 150 nederzettingen in de West Bank zijn er slechts 4 ontruimd. Maar ja, de PR van Israël spreekt natuurlijk liever over die kleine nederzettingen die ze niet meer konden beschermen en niets opbrachten. Het conflict van het MO is Palestina en niet de Hezbollah. De Hezbollah vernietigen zonder het lot van de Palestijnen te verbeteren is ongeveer het domste wat het Westen kan doen. Het zal enkel nog meer haat zaaien in het MO.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 27 juli 2006 om 09:43. |
|
|
|
|
|
|
#2432 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2433 | ||
|
|
Citaat:
Voorts schijnt gij naar andere nieuwskanalen te kijken dan de rest van de mensen. Of kunt gij mij vertellen waar ge uw informatie vandaan hebt?
|
|
|
|
|
#2434 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2435 | ||
|
|
Citaat:
2. Ik meen me te herinneren dat er een zekere Abu Samir (ik weet niet of de naam helemaal juist is) in Jeruzalem (op Israëlisch grondgebied) opgepakt is, nadat hij een moord of een aanslag had gepleegd.
|
|
|
|
|
#2436 | ||
|
|
Citaat:
2. Hoe verbastert gij zionist naar "jond"? 3. Pro - Israël zijn betekent nog geen zionist zijn.
|
|
|
|
|
#2437 |
|
Parlementslid
|
klopt!
Net zoals anti de huidige aanval zijn niet betekent dat je antisemiet bent. Een beetje voorzichtigheid in het gebruik van een bepaalde terminologie zou deze discussie ten goede komen.
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 27 juli 2006 om 10:21. |
|
|
|
|
|
#2438 |
|
|
Wat betekent jond?
|
|
|
#2439 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2440 |
|
Parlementslid
|
Het ging ook niet over u maar over Jozef en AntiDeutsch. Als ik het over 'deze discussie' heb dan gaat het in z'n algemeen over alle topics rond het huidig conflict.
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 27 juli 2006 om 10:33. |
|
|
|