![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
duufje
![]() |
|
|
|
|
|
#262 |
|
|
Roger, wat vind je van humor en mensen die zomaar aan het lachen zijn om dingen?
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik zal braaf zijn en voor al deze dringende kwesties een aparte draad buiten het FVDW openen. De kans om speciaal met mij /aan mij op het forum in FVDW te discussiëren is voorbij - op het gewone forum hebben we daar aparte sub-forums en draden voor.
dus open ik elders - een draad over feminisme -een draad over bejaardenzorg -een draad over taalproblematiek - een draad over "leuke forums" (wedden dat het zeer korte draden worden ?)
|
|
|
#264 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Als ik schrijf : je hebt volkomen gelijk meen ik dat dus ook echt.
Op een uitnodiging voor een vervolg zal ik ook niet ingaan.. Ik schrijf over onderwerpen, minder graag over personen en zeker niet in aanvallende wijs.
|
|
|
#265 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wou nu lukken dat ik juist gisteren van Roger een interessant pmeke heb gekregen om mee verder te kunnen,dus geen wraak of uitsluiting van anderen
Verder leren in het leven Roger of niet?(ook al ben je 50) |
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
|
Citaat:
Ben je al FVDW geweest? |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Minister-President
|
Ik ben forummer voor het leven.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
#270 |
|
Banneling
|
|
|
|