![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Dit heb ik tenminste nog van binnen gezien. Jij bent niet verder gekomen dan mulo. ![]()
|
|
|
|
#282 | ||||||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Maar gezwam van een filosoof van 200 jaar geleden heeft nu geen enkele waarde meer. Het was leuk in zijn tijd (eigenlijk was het al iets van Heraclitus, 500vC, dus al uitgekauwd materiaal). Jij hebt in ieder geval al meerdere malen laten zien dat jij niet kan begrijpen wat er in een tekst staat. Zie jou hele idiote gezever over Einstein. Citaat:
Verder dan cirkelredenaties kom je niet. Citaat:
Water is nat omdat het nat is. Verder kom je niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus is het onzin. (ik ga maar eens jouw eigen geraaskal gebruiken die jij bij Einstein gebruikt)
|
|
|
|
#283 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
En "Waarheid™" bestaat niet. Zoals ik al eerder aan onze nepjood schreef:
Maar jij leeft liever in de seventies toen jouw Waarheid™ boven kwam drijven.
|
|
|
|
#284 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Nee. Willem Hietbrink heeft de grootste ontdekking ooit gedaan.
Hij heeft ontdekt dat het Nederlands de basis is voor alle wereldtalen en dat Texel de overblijfselen zijn van Atlantis. Daar valt jou onnozele en tegenstrijdige gebrabbel compleet bij in het niet.
|
|
|
#285 |
|
Minister-President
|
Dat is zo, alleen ziet Harry dat als argumenten.
|
|
|
#286 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#287 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uit Niets kun je niet iets tevoorschijn halen, uit een zogenaamde Oerknal niet het hele heelal. Citaat:
Citaat:
Dus je spreekt jezelf nu tegen. |
|||
|
|
|
|
|
#288 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Terwijl al die miljoenen geleerde heren dat niet voor elkaar hebben gekregen. |
||
|
|
|
|
|
#289 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Overigens heeft de waarheid ook een ontwikkelingsproces in de ontdekking daarvan, maar blijkbaar heb je ook nooit van de ontwikkeling der wetenschap gehoord, die inderdaad stil is blijven staan. Precieze datum daarvan: 10/11 juli 1974 |
|
|
|
|
|
|
#290 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarmee je dus erkent dat wat de wetenschap beweert een leugen is.
De Waarheid bestaat wel degelijk en is zelfs het enige wat werkelijk bestaat en dat is mijn atoomtheorie als het bestaan van de eeuwige en oneindige Geest van God. |
|
|
|
|
|
#292 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat is vast te moeilijk voor jou en ook voor de moderne wetenschap die zulk een hoogte niet kan vatten en slechts de oppervlakkigheid der materie kan "begrijpen". Citaat:
Citaat:
Zo ben ik mijn tijd vooruit. Citaat:
Je zou je toch eens af moeten vragen waarom moedertje natuur dat allemaal heeft geschapen. Het diepe en zinvolle antwoord is mijn atoomtheorie. Daarin hebben de atomen werkelijk een oorzaak en een doel en een zin en een betekenis en nuttigheid bovendien, veel en veel meer dan slechts dode dingetjes te zijn. Citaat:
Ik heb mijn atoomtheorie waarvan je blijkbaar nog steeds niks weet, laat staan begrijpt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jammer toch. Maar over cirkelredenaties gesproken, blijkbaar weet je niet wat dat is. Het is een redenatie waarbij je uitgaat wat nog eerst moet worden bewezen. Zou dat bij mij het geval zijn dan hoor ik graag hoe en waar en waarom. Maar wel is het zo dat het heelal een cyclusproces is, net zoals de voortplanting van de mens en bij Hegel bekend is als dialectiek in de drieslag van these, antithese en synthese. En in mijn atoomtheorie dat wij later zelf het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen zoals die nu al in de microkosmos bestaan. Zo weet ik van al jouw bagger toch nog wel iets te maken. Anders hebben anderen helemaal niks zinnigs te lezen. |
||||||||
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
DE WETENSCHAP KAN NIET ECHT GOED VERKLAREN 1 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waar de oerknal vandaan komt. En ook niet wat er nu vóór die Oerknal was. 2 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waarom die oerknal nu juist atomen heeft opgeleverd. 3 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe het leven uit de dode natuur heeft kunnen komen. Dat wordt dan maar met toeval “verklaard” en wat primitieve natuurwetten erbij.. 4 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe onze geest uit onze hersenen heeft kunnen ontstaan. 5 - En de wetenschap kan al helemaal niet verklaren waar de idee van God als absolute Geest bij de mensen vandaan komt. Dat zou dan slechts een grillige afwijking van de hersenen zijn. Dit alles kan ik met mijn atoomtheorie wel verklaren. Namelijk door de hele boel om te keren: ons heelal is niet ontstaan uit het NIETS via een oerknal, maar uit Gods Geest, die bestaat als een oneindige reeks van hogere culturen in de microkosmos. Het hogere komt niet uit het lagere, maar het lagere uit het hogere, dat wil zeggen de evolutie is in wezen emanatie, dat wil zeggen: het lagere komt uit het hogere voort. |
|
|
|
|
|
|
#294 | |||||||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dat uit de oerknal het heelal kan voortkomen is wiskundig, experimenteel en wetenschappelijk bevestigd. Het is zelfs tot in de puntjes beschreven welke stappen wanneer hebben plaats gevonden. Die stappen worden nu ook bevestigd door onder meer betere telescopen, onderzoek op deeltjes, metingen in de ruimte en vele andere. Maar zeg mij gerust in detail welke stap of welk deel niet klopt en ik zal met veel plezier een wetenschappelijk debat erover aangaan. Maar dan verwacht ik wel dat je weet waarover je praat en dat je je ingelezen hebt. |
|
|
|
|
|
|
#296 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat de wetenschap als verklaring heeft bedacht kan daar echt niet tegen op, wat dat ook moge zijn. Citaat:
De Geest is de denkende persoon die je zelf bent. De absolute Geest is God, die de microwezentjes zijn. Citaat:
En dat God ook menselijk is en de mens ook omgekeerd God dat wordt nu juist bewezen in mijn atoomtheorie, waar je blijkbaar niks vanaf weet. Citaat:
Ik kan je aanraden daarvoor Hegel te lezen, die een verklaring heeft uit het Niets als zijnde de eenheid van Zijn en Niets als Worden. Citaat:
Citaat:
Het is de enige ware filosofie die het bestaan van God kan bewijzen. Het is de drie-eenheid van filosofie, wetenschap en theologie. Citaat:
*Zo kan je ook geen euro uit een cent halen, wel andersom. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#297 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Je bewijst keer op keer dat je niet kán lezen. Zelfs iets simpels als Albert's relativiteitstheorie verhaspel je op zo'n manier dat er geen reet meer van klopt. Ook verwijzingen naar duizenden artikelen waar het juist staat beschreven en uitgelegd, blijf je die foutief interpreteren. En dan moet ik jou geloven dat jij Hegel wél op de juiste manier hebt 'bestudeerd'? Larie! Ik denk (weet wel zeker) dat is gebeurt toen Pasen en Pinksteren op 1 dag vielen, toen Sint-Juttemis precies 30 dagen na kerst viel. Citaat:
Zelfs Albert's schrijfsels zijn al te ingewikkeld voor je, laat staan als we het gaan hebben over het standaardmodel of over het in en uit extensie springen van (virtuele) deeltjes.
|
|
|
|
#298 | |||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Waarheid staat immers in graniet gebeiteld en kán zich dus nooit ontwikkelen. Immers als er ontwikkeling is, was de vorige waarheid dus tóch een leugen. Maar ja, dat is logica en daar heb jij een geheel eigen idiote kijk op. Citaat:
En een IBM bolletjes machine gebruikt als interface. Je zal dan wel grootafnemer zijn van kettingpapier! Wat kost dat nou, zo'n pallet? Is anders niets van te vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/10_juli http://nl.wikipedia.org/wiki/11_juli Je zevert dus.
|
|
|
|
#299 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Alleen reli-gekkies en jij beweren dat in pacht te hebben. Kortom: wéér een idiote interpretatie van jouw kant die niets met de werkelijkheid te maken heeft. En god bestaat niet, dus jouw atoomtheorette ook niet.
|
|
|
|
#300 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Waarmee je voor de zoveelste keer laat zien dat je leest wat je w�*l dat er staat zoals je blijkbaar met alles doet.
|