Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2010, 19:47   #301
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Inderdaad. Alweer totaal naast "de kwestie". Je duidt op beschouwingen over "de kwestie". Niet op "de kwestie".

"De kwestie" is dat onderzoek aantoont dat vrouwen na abortus geen psychologische schade opdoen, integendeel, er zelfs met meer zelfrespect uitkomen. Tenzij hun anti-abortusomgeving hen een moordcomplex aanpraat.
Naast de kwestie, hebt u in feite wel enig benul wat naast de kwestie is? Het gaat er niet over wat vrouwen na een abortus voelen, het gaat erover of abortus moord is ja oder nein. Het gaat erover of een embryo/foetus zich voor de twaalfde week voldoende heeft ontwikkeld om als mens te worden beschouwd door hetgeen zich pro abortus noemt, wat duidelijk niet het geval is, integendeel ze verloochenen de realiteit.

Indien u nog nooit vrouwen hebt ontmoet, indien degene die het tekstje waar u mee komt aandraven nog nooit vrouwen hebt ontmoet die na een abortus (zelfs jaren later) psychologische steun hebben gezocht, zegt dit weer veel over uw realiteitsbeeld en ook over uw tekstje. Ik hoef alle vrouwen niet over één kam te scheren maar u zeker ook niet.

Verder kan ik zeggen dat dit nietes welles spelleke met echt begint te vervelen en waarom, omdat hier in discussie blijven gaan met iets dat te lam of te dom is om zich over de realiteit te buigen weinig zin heeft, daar is geen discussie mee te voeren. We kunnen hier enkel uit besluiten dat voor hetgeen zich opstelt als pro abortus, een ongeboren kind geen mens is, een ongeboren kind niet leeft, een ongeboren kind van 12 weken met ledematen is trucage, het is een klompje cellen, het is een tumor, het is een parasiet enz. enz. We zullen maar stellen, alle zever is goed om het geweten te sussen.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2010, 20:00   #302
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
Oh, ge hebt dat al ergens verklaard. Flink zo. Laten we eens kijken:

Mooi. Daar wil dan een bron voor zien.

niet volgens de wet. En ik zie geen argument om dat te veranderen.

Dat is dan zipper zijn probleem

Strikt rationeel gezien is dat dan ook juist. Dat uw emoties in de weg zitten om dat zo te bezien is uw probleem, niet die van die pseudo-intellectueel

Mager eh
Kunt u even aangeven waar ik dat heb verklaard? Want u wet het of weet het niet, u hebt dit nog atijd niet gedaan, waarschijnlijk zever of wat?

Indien morgen uw politici een wet stemmen die stelt dat personen boven de tachtig jaar geen nut meer hebben voor de samenleving, ze de samenleving alleen maar geld kosten en men ze dus zou moeten laten in slapen, gaat u waarschijnlijk ook akkoord want dat is de wet. Misschien belachelijk voorbeeld maar dat ligt dan meer in dlijn van hetgeen ik hier al heb mogen lezen gebracht door hetgeen zich pro abortus noemt. Alhoewel niet vergeten, de politici hebben al meermaals laten verstaan dat de mens te oud wordt en deze hen teveel gaat kosten, dus niets is uitgesloten hé.

Indien u de mening deelt van de pseudo intellectueel is dit uw volste recht, maar dat neemt niet weg dat andere dit een gestoorde ziekelijke mening mogen vinden of zou dit een probleem voor u kunnen zijn?

Oud 24 februari 2010, 20:04   #303
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nu wordt je echt wel grappig. Alsof er ooit 1 vrouw was die dacht dat een abortus niet definitief was.
Even door denken is u waarschijnlijk vreemd nietwaar.

Oud 24 februari 2010, 20:07   #304
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Bon. We noteren dat u niet inhoudelijk kan of wil reageren.

Mij niet gelaten hoor. Ik zal er ook niet meer op aandringen. U lult maar verder een end weg.
Indien u mijn lullen zou kunnen weerleggen met een argument inplaats va met idiote praat, ou dat zéér welkom geweest zijn. Maar zoals hier uit blijkt, noppes.

Oud 24 februari 2010, 20:12   #305
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Alweer totaal naast "de kwestie". Je duidt op beschouwingen over "de kwestie". Niet op "de kwestie".

"De kwestie" is dat onderzoek aantoont dat vrouwen na abortus geen psychologische schade opdoen, integendeel, er zelfs met meer zelfrespect uitkomen. Tenzij hun anti-abortusomgeving hen een moordcomplex aanpraat.

Jonge u hebt precies zelf geen vertrouwen in uw tekstje. Volgens uw tekst komen vrouwen er zéér zeker niet uit met ééb of ander complex integendeel. Indien dit correct zou zijn, zou niemand hen op de één of andere manier een moordcomplex kunnen aansmeren ofwel, ze kome er toch sterker uit is het niet.

Oud 24 februari 2010, 20:14   #306
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
het gaat erover of abortus moord is ja oder nein.
het antwoord is neen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2010, 23:19   #307
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kunt u even aangeven waar ik dat heb verklaard? Want u wet het of weet het niet, u hebt dit nog atijd niet gedaan, waarschijnlijk zever of wat?
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ge het over hebt.

Citaat:
Indien morgen uw politici een wet stemmen die stelt dat personen boven de tachtig jaar geen nut meer hebben voor de samenleving, ze de samenleving alleen maar geld kosten en men ze dus zou moeten laten in slapen, gaat u waarschijnlijk ook akkoord want dat is de wet. Misschien belachelijk voorbeeld maar dat ligt dan meer in dlijn van hetgeen ik hier al heb mogen lezen gebracht door hetgeen zich pro abortus noemt. Alhoewel niet vergeten, de politici hebben al meermaals laten verstaan dat de mens te oud wordt en deze hen teveel gaat kosten, dus niets is uitgesloten hé.
mooie drogreden, maar geen argument

Citaat:
Indien u de mening deelt van de pseudo intellectueel is dit uw volste recht,
ik heb nergens geschreven dat ik zijn mening deel. Ik heb enkel aangegeven dat strikt rationeel gezien het juist is. Ik ben echter niet altijd strikt rationeel.

Citaat:
maar dat neemt niet weg dat andere dit een gestoorde ziekelijke mening mogen vinden of zou dit een probleem voor u kunnen zijn?
natuurlijk, maar dan moet ge dat ook kunnen funderen.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2010, 23:28   #308
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naast de kwestie, hebt u in feite wel enig benul wat naast de kwestie is? Het gaat er niet over wat vrouwen na een abortus voelen, het gaat erover of abortus moord is ja oder nein. Het gaat erover of een embryo/foetus zich voor de twaalfde week voldoende heeft ontwikkeld om als mens te worden beschouwd door hetgeen zich pro abortus noemt, wat duidelijk niet het geval is,
tot zover een juiste weergave

Citaat:
integendeel ze verloochenen de realiteit.
welke realiteit? Wordt het niet eens tijd om daar eens wat argumenten/bronnen tegenaan te gooien?

Citaat:
Indien u nog nooit vrouwen hebt ontmoet, indien degene die het tekstje waar u mee komt aandraven nog nooit vrouwen hebt ontmoet die na een abortus (zelfs jaren later) psychologische steun hebben gezocht, zegt dit weer veel over uw realiteitsbeeld en ook over uw tekstje. Ik hoef alle vrouwen niet over één kam te scheren maar u zeker ook niet.
Nee, dat doet dat niet.
Een feit is dat vrouwen die een miskraam hebben gehad ook psychologische problemen ondervinden. Iets dat normaal is, aangezien een swangerschap op zich al heel wat veranderingen veroorzaakt bij een vrouw, zowel emotioneel als lichamelijk, en een onderbreking van die zwangerschap gaat zijn weerslag hebben. Geen onderscheid tussen een miskraam en een abortus. Bij abortus komt bovenop die natuurlijke reactie ook nog eens de vingerwijzende onnozelaars die de vrouw beoordelen en veroordelen.
Oud 25 februari 2010, 06:18   #309
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naast de kwestie, hebt u in feite wel enig benul wat naast de kwestie is? Het gaat er niet over wat vrouwen na een abortus voelen, het gaat erover of abortus moord is ja oder nein. Het gaat erover of een embryo/foetus zich voor de twaalfde week voldoende heeft ontwikkeld om als mens te worden beschouwd door hetgeen zich pro abortus noemt, wat duidelijk niet het geval is, integendeel ze verloochenen de realiteit.

Verder kan ik zeggen dat dit nietes welles spelleke met echt begint te vervelen en waarom, omdat hier in discussie blijven gaan met iets dat te lam of te dom is om zich over de realiteit te buigen weinig zin heeft, daar is geen discussie mee te voeren. We kunnen hier enkel uit besluiten dat voor hetgeen zich opstelt als pro abortus, een ongeboren kind geen mens is, een ongeboren kind niet leeft, een ongeboren kind van 12 weken met ledematen is trucage, het is een klompje cellen, het is een tumor, het is een parasiet enz. enz. We zullen maar stellen, alle zever is goed om het geweten te sussen.
Pot, ketel.
Jij was degene die aan abortus psychologische gevolgen toeschreef. Als je dat onderwerp nu wil vermijden, zeg het dan gewoon. Het is niet mijn schuld dat je foutieve argumenten naar boven brengt.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2010, 16:34   #310
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ge het over hebt.
Dat verwonderd me niet. Zou me wel verwonderen indien u het wel zou weten

Citaat:
mooie drogreden, maar geen argument
Is wat u verstaat of zou willeverstaan onder een argument.

Citaat:
ik heb nergens geschreven dat ik zijn mening deel. Ik heb enkel aangegeven dat strikt rationeel gezien het juist is. Ik ben echter niet altijd strikt rationeel.
Waarschijnlijk laat u aan andere over wat is of wat niet is.

Citaat:
natuurlijk, maar dan moet ge dat ook kunnen funderen.
Ik moet niks, dat hebt u zelf al gedaan. Herlees anders uw tekstje hierboven er eens op na.

Oud 25 februari 2010, 16:42   #311
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Pot, ketel.
Jij was degene die aan abortus psychologische gevolgen toeschreef. Als je dat onderwerp nu wil vermijden, zeg het dan gewoon. Het is niet mijn schuld dat je foutieve argumenten naar boven brengt.
Ik heb dit vermeld dat klopt. Kunt anders eens gaan rond vragen of alle vrouwen ongeschonden uit een abortus komen. Moet er geen engelstalig tekstje voor zoeken, kunt het hier in uw landeke ook navragen.

En eerlijk gezegt, hoe die vrouwen eruit komen kan me werkelijk geen fluit schelen, het is een keus die ze zelf hebben gemaakt het is dan ook aan hen om met deze keuze verder te leven. Dat is toch hetgeen u en vrienden willen horen nietwaar, iedereen is vrij in haar/zijn keuze. Hopelijk is dit vrij duidelijk en hoeft er geen tekeningtje bij.

Oud 25 februari 2010, 16:56   #312
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
tot zover een juiste weergave

welke realiteit? Wordt het niet eens tijd om daar eens wat argumenten/bronnen tegenaan te gooien?

Nee, dat doet dat niet.
Een feit is dat vrouwen die een miskraam hebben gehad ook psychologische problemen ondervinden. Iets dat normaal is, aangezien een swangerschap op zich al heel wat veranderingen veroorzaakt bij een vrouw, zowel emotioneel als lichamelijk, en een onderbreking van die zwangerschap gaat zijn weerslag hebben. Geen onderscheid tussen een miskraam en een abortus. Bij abortus komt bovenop die natuurlijke reactie ook nog eens de vingerwijzende onnozelaars die de vrouw beoordelen en veroordelen.

Jonge ga niet veel woorden blijven vuil maken aan uw idiote opstelling oké. Lees eens goed en duidelijk na wat u hier neerplant, lees dan eens goed en duidelijk het engels tekstje na van uw collega en zoek dan met z'n twee de tegenspraak oké. Moet wel lezen en hopelijk kunnen lezen hé anders is het weer een moeite voor niks.

Wat betreft realiteit en bronnen betreft, die kunnen zo groot als een olifant voor uw snuit staan, dan nog hebt u ze waarschijnlijk niet gezien. Maar dat is u waarschijnlijk nog niet opgevallen.

Oud 25 februari 2010, 16:58   #313
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het antwoord is neen.
Het antwoord is ja, een laffe moord. Een dier heeft meer gevoel voor z'n jong dan zulke vrouw.

Oud 25 februari 2010, 17:01   #314
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het antwoord is ja, een laffe moord. Een dier heeft meer gevoel voor z'n jong dan zulke vrouw.
Mattheus 7:1

veel plezier op mijn negeerlijst!
Oud 25 februari 2010, 17:21   #315
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

http://www.statenvertaling.net/bijbel/matt/7.html
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2010, 17:21   #316
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:

Wat geen idiote vragen meer voorhanden? Niets meer in de mouwen op u interessant voor te doen? Das nu echt spijtig. Zou zeggen, geniet van uw negeerlijst.

Oud 25 februari 2010, 17:23   #317
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
het gaat erover of abortus moord is
Nee dus.

Maar nen echten tsjeef zal toch zeker een vers uit het evangelie vinden daarover.

Wat zegt je evangelie erover?

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 februari 2010 om 17:26.
Oud 25 februari 2010, 17:26   #318
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Heeft iemand de komediant van dienst gebelt? U weet toch filo, religie aanvallen en afbreken maar wanneer het u uit komt er gebruik van maken, zou men u dan niet kunnen beschouwen als een hypocriet? Maar dat is niets nieuws hé filo.

Oud 25 februari 2010, 17:28   #319
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Nee dus.

Maar nen echten tsjeef zal toch zeker een vers uit het evangelie vinden daarover.
Ja dus.

U hebt dan juist bewezen die echte tjeef te zijn filo, kijk er u vorige reactie even op na. Maar zoals gewoonlijk ontgaat u dat weer zeker hé filo.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 25 februari 2010 om 17:29.
Oud 25 februari 2010, 17:29   #320
filosoof
Banneling

Standaard

Schelden? Ja dat kan je, zoals die zotte Engelsman in het EU parlement gisteren.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be