![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Correct Jantje. Denk maar eens aan dat gestenigde "Yezidi" meisje, nog niet zo lang geleden. Dit speelde zich af in het Koerdische gedeelte van Turkije. En dit zijn dan "christelijke" Koerden ........ De arabieren noemen de Yezidi's "duivelaanbidders" ......
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Ook bij de Boeddihisten? (Van het Hindoeïsme weet ik erg weinig)
|
|
|
#25 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Trouwens, je schrijft: Citaat:
Citaat:
Van mij moet Turkije ook niet in de EU (verre van), maar als je denkt dat het land isoleren het aantal eremoorden zal verminderen, dan heb je er evenmin veel van begrepen. |
||||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cut de krap : 6 februari 2010 om 00:04. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
|
Citaat:
En als het een plaatselijke inwoner was, is het raden naar zijn of haar motief. Misschien een eeuwenoude familievete, who knows. Citaat:
Politie rijdt het dorpje binnen, raampje aan de chauffeurszijde gaat naar beneden: Politie: zo, waar is je dochter ? Vader: geen idee, al twee weken weggelopen, Allah weet waar ze zit. Politie: pffft, een weggelopen meisje, daar beginnen we niet aan. Laat ons iets weten als ze terugkomt wil je ? (Politie tuft weg) |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Bedankt om mijn punt te bevestigen: Turkije isoleren doet meer kwaad dan goed.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En hopelijk keren 'we' niet op onze stappen terug.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En eindelijk komen we dus daar waar we moeten zijn. Want al dit geweld heeft niets te maken met godsdienst. Ook de eremoord uit mijn openingsposting niet. Geweld is van alle culturen en godsdiensten. En de vraag over het isoleren was een uitdager. En hoewel Turkije niet echt tot Europa behoort, is de enige mogelijkheid voor Turkije om dergelijke zaken te bestrijden juist het lidmaatschap van de EU. En ja, ikzelf ben nooit voorstander geweest van dit lidmaatschap voor Turkije. Maar na Turkije aan een grondige analyse te hebben onderworpen en de nieuwe bestuursovereenkomst van Europa deftig te hebben bestudeerd, is Turkije voor mij meer dan welkom. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
Citaat:
Dat naaste familieleden elkaar vermoorden omwille van werkelijk banale zaken, en dat dit stilzwijgend aanvaard wordt door zowel de familie als de gemeenschap, is echter géén internationaal verschijnsel, dus je vergelijking raakt kant noch wal. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Schepen
|
Titel topic klopt niet.
Daar we over Zuid-oosten Turkije praten lijkt het meer een Koerdische aangelegenheid. Dergelijke daden keur ik af, net als je hele gezin door kling jagen |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
da's juist. Door religie. Al eeuwen. En men staat nog steeds oogluikend toe dat deze besmetting van de geest doorgaat.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Vingerwijzen heeft nog nooit geholpen. Het zou u ook erg helpen effectief enige kennis te hebben omtrent de regio, cultuur en achtergrond van deze mensen ipv zo'n recht door de bocht opmerking te maken. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 7 februari 2010 om 22:34. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wat een kortzichtige visie. Ik weet niet welke godsdienst Fritzl, Dutroux Fourniret, Priklopil, Janssens en die andere barbaren hebben en het interesseert me ook niet. Barbarendom heeft met godsdienst niets te maken, gestoorde geesten en achterlijke ideeën kom je overal tegen.
|
|