![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb een tablet in de ijskast liggen die constant filmt en een zelfgeschreven app die een alarm doet afgaan als het lampje zou aangaan. Zuinig zijn op energie en verspilling vermijden is mijn motto. Niet vergeten je tablet 2 keer per dag te herladen.
Heeft er niemand zin om mijn app te kopen ?
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 1 november 2013 om 18:48. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Europees Commissaris
|
Wat een middeleeuwse manier om de compressor wat langer te laten draaien. Dat valt me zwaar tegen van Liebherr.
De thermostaat in het vriesgedeelte hangen in plaats van in de positieve koeling zou alles oplossen. In deze tijden een lamp laten branden om de thermostaat om de tuin te leiden is redelijk ver gegrepen. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat verdient een energielabel Z
Je kan al evengoed de koelkast laten openstaan, dan zal die ook harder werken.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij was agressief tegen Xeno.
:C |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik had daar dus nog nooit van gehoord. Waarschijnlijk staat dat al heel de tijd te branden vermits ik ervan uitging dat het de aan/uit knop was.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar het is het enige model dat net onder die vensterbank gaat!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lampjes van koelkasten die blijven branden? Nooit van gehoord lol
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
door de nva uiteraard
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
Doet mij aan het principe van het vaccin denken.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
indertijd op mijn kot, toen de verwarming het weer eens liet afweten, zette ik de koelkast op mijn kamer (ik had er zelf eentje omdat ik op de 4e verdieping zat en het niet zag zitten om voor een drankje telkens naar beneden te hollen) wagenwijd open. Netto resultaat: opwarming Niet veel, maar samen met de kookplaat, wat kaarsen, sigaretten etc gaf het toch het gevoel iets warmer te zijn. Had ik toen een lief gehad, ik had daar gaan slapen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De oplossing is een haardroger pakken en de rubber eens op te warmen. En dan is het opgelost.
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja?
Na een jaar brak het hendeltje om de waakvlam mee af te zetten af wegens veelvuldig gebruik; zoiets is natuurlijk niet gemaakt om vijftien keer per dag op en afgezet te worden, het is tenslotte de bedoeling van een waakvlam dat ze blijft branden. Tegen dat de technieker de bulex hersteld had koste het wel al iets meer dan het beetje gas dat een waakvlam verbruikt.
|
|
|