![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Parlementslid
|
Kijk ees rond op dit forum, beste Egidius. Of kop een bril.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
Parlementslid
|
Oh een graapje van Egidus.
Hohohoho, dit was heel grappig hohoho "faisons semblant d'être courtois" hohoho. U bent well een gezellig menneke.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door restons courtois : 13 juli 2005 om 19:47. |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
Citaat:
We gaan samen nog veel lol hebben, ik voel het. Als ge maar kunt aanvaarden dat ik uw rolletje niet geloof, OK? Egidius |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Wat geloofd u niet. Dat er mensen zijn die niet voll haat op anderstalige zijn? Deze topic was over Benelux, dus van welk deel van het mooi Benelux bent u? |
|
|
|
|
|
|
#27 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Egidius |
|||
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Parlementslid
|
Ja maar ik ken Dzjenerpotrosk niet, mais enfin, je ne veux plus le savoir, als het zo'n 'Geheimnis' is.
Acteurs spelen een rol in een theater. Hear hear, I completly agree. Mijn rol is dat ik de hele namiddag op internet was en nu slapen gaa, ik moet om 4h15 deze nacht opstaan om te werken. Dus goede nacht beste Egidus[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door restons courtois : 13 juli 2005 om 20:13. |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Minister-President
|
Restons courtois is een triestig menneke. Hij komt hier wat provoceren om dan het zielige slachtoffertje uit te hangen.
|
|
|
|
|
|
#31 | ||
|
Parlementslid
|
Hehe, kijk eens, all 4 Nicks van Knuppel in 1 topic.
Holahola, only joking. Welcome beste Willem, kom doch binnen, there is a chair free next to Stubaf. Vandaag spreken wij over de mooi vernederlandsing van mijn mooi Oostkantons, dat is doch zeker een interresante les, niet? Ik moet nog snel daag zeggen aan Jusbou en een beetje eten en ben dan ready. PS Heeft U ook Internet op werk?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door restons courtois : 14 juli 2005 om 13:49. |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Edi |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Parlementslid
|
Daag mennekes, puh het is echt veel te warm om te shrijven. Anyway, vandaag was ik op de "place Albert I" een pintje drinken en weet je wat? On pourrait pensé qu'on est en Flandre. Of better Holland, als de rrrrrrrr doch erg "heftig rrrrrrrzkrkrrrr- grollte*.
Le trafic est rallentie aussi. (Man man man, zegd eens aan uw hollandse cousins dat ze ook een beeeeeetje sneller rijden kunnen, verdomme...) Tja de straten zijn voll van "nederlandse" volk. Als jullie van Malmedy richting hooge venen rijden zijn de aantal Hollands "plakken" grooter dan belgische. Op werk heb ik Dimitri en Ronald, vlaamse jongen die nu in "den zuiden van den Belziek" wonen. Tja en da is Gino Declerque (quelle Ironie...), de baas van de productie, ook een vlaming. Ik will niet aanvangen met Katleen uit de service du personel, het weer is te goed. Malmedy richting Eupen staat een artisanal schildje: "Terrain a bâtir a vendre/ Bouwgrond te verkopen." (Erg niet? Niet eens op duits...) Waroom ik dat mooi vind? Omdat ik Vlaanderen mooi vind. Dus daag beste vrienden (since Di Rupo used this I don't like to use it in Flanders anymore...), dus gute Freunde, is het echt zooo erg in Vlaanderen, als ik dit "Forum" lees moet ik denken dat Vlaanderen de Gaza-strep van Europa is. Is er den niets mooi te vertellen van Vlaanderen - Franstalige? Mennekes? |
|
|
|
|
|
#34 | ||
|
Parlementslid
|
* This is not against the dutch version of dutch, ik vind de vlaamse version just mooi?er?.
It's more soft. Tja duits is ook niet een van de mooi?ste? talen maar heeft an?dere? vord?elen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door restons courtois : 14 juli 2005 om 15:04. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Minister-President
|
Beste Restons Courtois, dit is hier niet Koetjes en Kalfjes. Indien u uit uw nek wilt lullen, dan gaat u het beter daar gaan posten.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Parlementslid
|
Beste Willem, dit is mijn Benelux topic. Indien U niet uit uw nek wilt lullen, komt U beter eens kijken... menneke
Ik ken Vlaanderen een beetje... Dus heeft U doch zeker mooi dingen te vertelle, hé Of is het zo grauuuuu... |
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
Parlementslid
|
Strange, sonst zijn ze altijd 'eigen Mennekes eerst' maar als ze mal een voordrag over het mooi Vlaanderen aan ons Beneluxer houden moeten zijn ze 'all quite'. Misshien kenen ze ook niet het mooi Vlaandere, wie weet...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door restons courtois : 15 juli 2005 om 14:58. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Minister-President
|
Wat een wartaaltje...weer aan den LSD gezeten, menneke?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Parlementslid
|
Nee, jij?
|