Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2006, 16:14   #21
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

in de GVA stond een artikeltje met foto van yvonne verbeeck die blijkbaar in de bloemekes werd gezet door FDW. ik zie niet in waarom er meer aandacht besteed moet worden aan een partijfeestje.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 21:19   #22
Kweepeer
Partijlid

Kweepeer's schermafbeelding

Standaard

Yvonne Verbeeck op het VB-feest...

Ik herinner mij dat Gaston Berghmans nogeens op het nieuws kwam toen hij bloemen ging leggen bij de plaats van de moorden van Hans Van Temsche...

Als er maar geen ambras komt tussen die twee...
Kweepeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2006, 08:47   #23
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kweepeer Bekijk bericht
Yvonne Verbeeck op het VB-feest...
Ik herinner mij dat Gaston Berghmans nogeens op het nieuws kwam toen hij bloemen ging leggen bij de plaats van de moorden van Hans Van Temsche...
Als er maar geen ambras komt tussen die twee...
In Het Laatste Nieuws:

Yvonne Verbeeck voelt zich misbruikt. De zangeres en actrice werd afgelopen weekend als sympathisante van Vlaams Belang opgevoerd op hun partijfeest. Ze vindt dat ze er is in geluisd. "Een vriendin is me in het tehuis komen ophalen en heeft me meegenomen", aldus Verbeeck, "Ik mocht niet weten waarnaartoe: dat moest een verrassing blijven". Geen wonder: "Ik ben helemaal geen aanhangster van Vlaams Belang. Ik bemoei me niet met politiek", zegt Verbeeck.
Yvonne Verbeeck was zondag dé verrassing op de 24 Uur van Vlaams Belang. "Een vrouw van het volk die het verdient om door ons in de bloemetjes gezet te worden" zo kondigde kopstuk Philip Dewinter haar aan. Verbeeck is daar niet gelukkig mee. "Eens ik op dat podium stond, had ik het wel door: hier gaan ze van profiteren, dacht ik, dit staat morgen in de krant". Dewinter had niets aan het toeval overgelaten. "Zodra we daar aankwamen, is mijnheer Dewinter meteen op mij toegestapt", zegt Verbeeck. ‘Jij heet ook De Winter', lachte hij. Iemand moet hem verteld hebben dat dat mijn moeders meisjesnaam is".
Verbeeck is 92, maar niet kinds: "Dewinter is een goeie prater, maar daarom ben ik het nog niet met hem eens". Met optreden voor een politieke partij heeft ze geen gewetensproblemen. "Maar nu heb ik wel spijt dat ik daar ben geweest. Aan politiek doen, wringt met mijn gemoed". Dat was voor de vriendin-partijmilitante uit Schoten blijkbaar geen punt. "Ik ken haar goed", zegt Verbeeck, "maar ik had van haar nooit eerder iets over politiek gehoord. Ik had dit ook nooit van haar gedacht".

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be