![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
Daarom ter info nogmaals: ik ban niemand, en ben dit ook niet van plan. Citaat:
Zal ik dit wissen als dubbelpost, of verkiest u het te laten staan als beklemtoning van uw discussieniveau? |
|||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vreemdeling
|
Het is toch volslagen ondenkbaar dat je omwille van politieke redenen geband wordt. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar de Vl-nationalisten zijn ook geen doetjes, hoor.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik vind het 'grapje' dat in Yann's onderschrift gelinkt wordt zeer wansmakelijk en ziek. De Ijzertoren als nzistisch beschouwen is dom aangezien het monument is van voor de uitvinding van het nazisme. Belgicisten zijn blijkbaar niet altijd van de snuggersten... Erwin |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Trouwens, binnenkort is het 6 december. Staat je schoentje al? |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
Geachte Peter Johan,wil u die persoon aub bannen,wegens het overteden van het forumreglement(persoonlijke en publieke aanval op de moderator)
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#28 |
|
Vreemdeling
|
Wees eens consequent: Guderian en Eichmann mogen wél blijven? Ofwel iedereen, ofwel niemand. Wat win je nu? Ga je tegen jezelf debatteren? Overigens ben ik de mening toegedaan dat de Ijzertoren symbool geworden is voor dingen die een hang naar exclusivisme vertonen.
|
|
|
|
|
|
#29 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ben je je eigen topic van vorige week al vergeten (dat met al die foto's van nazi-bijneenkomsten afgewisseld met foto's van Geert Bourgeois, enz...)?? Dat was laag. Net zo laag als het -virtueel- opplazen van een vredesmonument op 11 november. Jaaa, jullie hebben respect voor de oorlogsslachtoffers! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wat heeft discussieniveau nu nog van belang, als er toch met willekeur geband wordt!
[size=7]HEY HOP, BLAAS EM OP![/size]
|
|
|
#32 | ||||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#33 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Verwijten kan niet bijten. Ik ben steeds bereid om mijn standpunt publiekelijk te verdedigen, wanneer forummers niet bereid zijn om via de discrete weg van PB, terug op redelijke wijze aan het gebeuren deel te nemen. Peter Johan |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Je onmacht en frustratie druipt gewoon van je berichten! 8) |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
WILLEKEUR? En maar blijven oproepen tot opblazen! Niet lang meer en je blaast jezelf op van haat en frustratie.
|
|
|
|
#37 |
|
Minister
|
Nazisme, dat is pas iets dat letterlijk door de wet verboden is.
Maar op het internet mag dat. Ter informatie: gebouwen van de grootte van de Ijzertoren worden bij vernietiging altijd opgeblazen met dynamiet. Dat is geen dreigement voor een terreurdaad, dat is bouwkundig en economisch gezien de meest efficiënte, snelle en onschadelijkste manier. En dat mag je vragen aan elke bouwkundig ingenieur dat je tegenkomt. Dynamiet gebruiken is niet bij wet verboden. Slopers mogen dat hanteren mits de nodige vergunningen. Wij zetten niet aan tot geweld of terreur, maar wij vragen de sloop (of de herwaardering in de oorspronkelijke betekenis) van een monument met ontaarde betekenis. Dat dat met dynamiet zou moeten gebeuren, is gewoon een feit. Niets abnormaals aan, niets gewelddadigs aan. Waar heeft Tacitus dan aangezet tot geweld? Gebeurt er nu al iets rond het bannen van personen die emailadressen en telefoonnummers van BUB leden op dit forum hebben gepost? Veel van onze leden zijn studenten rechten en advokaten, laat ik dat al weten. Het is niet moeilijk om een dossiertje op te stellen waarmee wij naar de rechtbank kunnen gaan... Waar blijven jullie met reactie op het overtreden van de privacywetten? Heren moderators?
|
|
|
#38 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nee hoor Knuppel. Frustratie is een VlaemSSche eigenschap, géén Belgische. Dat hebben we daarnet gemerkt uit uw bleitreactie.
Laten we het ons zo stellen. Jullie mogen me allemaal een mail sturen als de Vlaamse onafhankelijkheid een feit is: 8) [email protected] Dan zal ik jullie allen PERSOONLIJK feliciteren.
|
|
|
#40 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Liever géén grafmonument, dan een dat staat voor alles wat respect voor oudstrijders, wapenstilstand, en vrede niet is!
|
|