Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2022, 15:46   #401
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
meerdere keuzes rofl. Een verplichting aan leghennen om zwanger te blijven tot de bevalling, zonder enige echte nuancering (genetisch defect, niet levensvatbaar, complicaties, risico voor de leghen, geen goesting om zwanger te zijn)
das de enige keuze die ge leghennen wilt geven
Maar da's gewoon de natuur, de keuze die CUFI wel geeft is na de bevalling het kind weg te geven.

Gewoon de psychologische belasting van de kersverse moeder die uit wanhoop en ellende haar wel voldragen kind moet weggeven om het enige kans in het leven te geven- en dan gaan we nog niet kijken naar de andere mogelijkheden, zoals het voldragen van Tjernoboelkes, gezonde incest/verkrachtingskindjes enzoverder-.

Niet dat dat zo simpel is in de moderne maatschappij.

Een vondeling is een DNA spoor naar de ouders.
Hmmm , vraag En als die vondeling op zoek gaat naar de ouders, tja, dan komen er soms wel lijken uit de kast.
Hetzelfde voor officiële adoptie-toestanden.
Ook niet simpel in een moderne rechtsstaat. De papierwinkel en ambetantenaarlijke bemoeienissen kunnen zelfs niet getraumatiseerde jonge mensen tot wanhoopsdaden drijven. (Of bejaarde gynaecologen?)
Maar daar stoppen de keuzes niet bij na een geslaagde bevalling.
Infanticide is een "This Is Sparta" oplossing.
Hoeveel toiletpotten hebben al een pasgeborene mogen ontvangen.... Maar ook dat is met DNA, CUFI's go-to voor rechten voor de eicel (of zou sperma dezelfde rechten krijgen?), een spoor naar de ouders. Niet echt fris, agenten aan de deur met de vraag :"was u eergisteren zwanger in het toilet van locatie Y"
Oud 5 juli 2022, 16:01   #402
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Zou die hier meegelezen hebben?

2.30.44-2.31.10

https://www.youtube.com/watch?v=6rrr-_4ZcHA
Zou me niets verbazen. Ïk inspireer velen.
Oud 5 juli 2022, 17:52   #403
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
meerdere keuzes rofl. Een verplichting aan leghennen om zwanger te blijven tot de bevalling, zonder enige echte nuancering (genetisch defect, niet levensvatbaar, complicaties, risico voor de leghen, geen goesting om zwanger te zijn)
das de enige keuze die ge leghennen wilt geven
https://m.youtube.com/watch?v=XYruEiOHiuw

9 maand zwangerschap (met voldoende keuzes daarna opnieuw of met kind te beginnen) versus het kind aan pure horror onderwerpen vlak voor een permanente dood?
Ik weet wat ik zou kiezen als vrouw.
Oud 5 juli 2022, 18:03   #404
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Zou me niets verbazen. Ïk inspireer velen.
Jij praat na, je bent niet inspirerend. Dat merken we aan het feit dat je geen logisch argument kan opbouwen, en enkel maar - zoals in dat videootje - plattitudes kan declameren, die, wanneer tegengesproken "het werk van psychopaten" zijn he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2022, 18:30   #405
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Jij praat na, je bent niet inspirerend. Dat merken we aan het feit dat je geen logisch argument kan opbouwen, en enkel maar - zoals in dat videootje - plattitudes kan declameren, die, wanneer tegengesproken "het werk van psychopaten" zijn he
Wie praat ik na?
Ik heb alleen maar de abortus van 12 weken getoond en mensen die hun lompe politici nablaten dan peer reviewed verslagen rond de oren geslagen. Waarom die metingen wegens een standpunt hun meerwaarde verliezen ben je me nog schuldig.
Oud 5 juli 2022, 18:31   #406
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard Waarom?

Citaat:
Waarom verliezen die metingen waarde als kinderartsen een standpunt innemen?
Standpunt zijnde: het is onethisch expres een mens te beschadigen of deze daarvan pijn ervaart of niet.

Eed van Hippocrates?
En Patrick, kunnen we misschien even onszelf verloochenen en naar het groter geheel zien?

Abortus werd gelegaliseerd op basis van eerdere onderzoeken en debatten. Ethisch en op stimuli van het ongeboren kind.
Dat is vandaag tegen bewezen. Dus ongeacht hoe jij of ik ernaar kijken. De redenen waarop men abortus legaliseerde zijn flagrante leugens.
Oud 5 juli 2022, 21:38   #407
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk moet ik de liberalen dankbaar zijn.
Want ik sta standvaster en zie helderder dan ooit voorheen.
The victory is ours through Christ the Lord.
Oud 5 juli 2022, 21:44   #408
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eigenlijk moet ik de liberalen dankbaar zijn.
Want ik sta standvaster en zie helderder dan ooit voorheen.
Libertariërs, niet de liberalen. Groot verschil hoor.
Oud 5 juli 2022, 22:05   #409
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Libertariërs, niet de liberalen. Groot verschil hoor.
Inderdaad.
Deze liberalen hebben ons lijf, ziel en land overgeleverd aan duistere overmachten en dat is zeer letterlijk zonder 1 iota religie.
Big pharma, digital id/zero privacy/BigBrother en de NWO: die zelf openlijk toegeven in hun boeken hoe de nieuwe wereld er zal uitzien.
De nieuwe wereldorde is ook recent uitgesproken door Biden.

Denk je voor 1 seconde dat abortus toegestaan zou zijn als de liberalen ons nog teveel nodig hadden?
Oud 6 juli 2022, 03:48   #410
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad.
Deze liberalen hebben ons lijf, ziel en land overgeleverd aan duistere overmachten en dat is zeer letterlijk zonder 1 iota religie.
Big pharma, digital id/zero privacy/BigBrother en de NWO: die zelf openlijk toegeven in hun boeken hoe de nieuwe wereld er zal uitzien.
De nieuwe wereldorde is ook recent uitgesproken door Biden.

Denk je voor 1 seconde dat abortus toegestaan zou zijn als de liberalen ons nog teveel nodig hadden?
Als ge in een mierennest leeft, zijn de regels van een mierennest wel belangrijk hoor.
Oud 6 juli 2022, 05:54   #411
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie praat ik na?
De religiote lulkoek waarmee ze uw brein naar de vaantjes hebben geholpen.

Citaat:
Ik heb alleen maar de abortus van 12 weken getoond en mensen die hun lompe politici nablaten dan peer reviewed verslagen rond de oren geslagen. Waarom die metingen wegens een standpunt hun meerwaarde verliezen ben je me nog schuldig.
Omdat er daar geen enkel probleem mee is, met die abortus na 12 weken, want "mens zijn" en eventueel "pijn hebben" zijn totaal geen argumenten om het niet te doden. Er is maar 1 argument: het is een parasiet van een persoon, en die beslist dus wat er met die parasiet gebeurt. Of dat nu een mens is of niet, en of dat nu zeer doet of niet.

Zelfs mocht dat een volwassen mens zijn, die afhangt van het lichaam van een andere, was er nog totaal geen enkel probleem om die te termineren, he. Want het heeft totaal geen belang wat "het" is. Wat telt is dat het AFHANGT van een ander wezen, en DUS beslist dat ander wezen over leven en dood, meer is daar niet aan.

Kijk, als een persoon van 30 jaar, zelfs is dat de wereldkampioen schaakspelen en zo, FYSISCH afhangt van mijn lichaam, dan kan ik uiteraard op elk moment beslissen van die RELATIE af te breken he, en als die daaraan dood gaat is dat zijn probleem.

Maar DAARNAAST zijn de argumenten ook nog eens - hoewel dat zelfs geen rol speelt - fout. Want het probleem wordt omgekeerd bekeken.

Mensen zijn dieren zoals andere. Er is A PRIORI geen enkele reden om een mens of een ander dier niet te doden, noch om mensen te beletten om andere mensen of dieren te doden: dat is de meest natuurlijke zaak van de wereld. Kortom, men heeft geen enkel argument naar voren geschoven waarom men mensen zou BELETTEN van andere mensen te doden. Natuurlijk zijn er omstandigheden waar dat OPPORTUUN is, maar hier werden die niet aangehaald.

En in dat kader is het gewoon contradictorisch om een levend wezen dat ver onder dieren staat die we wel zonder probleem doden, niet te mogen doden, en als dusdanig incoherent te zijn.

En elk argument over "wat er in de toekomst zou komen" is ridicuul, zoals mijn "een mens begint bij een erectie" verhaaltje aangeeft.

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 juli 2022 om 06:15.
Oud 6 juli 2022, 05:56   #412
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
9 maand zwangerschap (met voldoende keuzes daarna opnieuw of met kind te beginnen) versus het kind aan pure horror onderwerpen vlak voor een permanente dood?
Ik weet wat ik zou kiezen als vrouw.
Wel, laat die vrouw dan kiezen he

"uw konijntje opvoeden zoals Gregoire, of pure horror en het in uw bord krijgen ? Als chef-kok zou ik wel weten wat te kiezen "
Oud 6 juli 2022, 06:27   #413
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ge in een mierennest leeft, zijn de regels van een mierennest wel belangrijk hoor.
Zou ge da in nazi duitsland ook zeggen?
Nwo/babylonische lobbyhoeren die niet verkozen zijn, collaboreerden met bedrijven die enkel in nazi Duitsland beter zouden doen, hebben door middel van chantage, censuur en stigma experimentele behandelingen afgedwongen. Waarvan het gros van die pharmakeia rechtstreeks aan deze infanticide verbonden is.

Zij geven geen hol om de rechten van onze kinderen, u, vrouwen of mij; tenzij ze er zelf beter van kunnen worden.
Het zijn fascisten van het zuiverste water. Eugenetische derde rijkers, alle tradios en alle extremen hoorden erbij.
NEVER AGAIN

Laatst gewijzigd door CUFI : 6 juli 2022 om 06:54.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2022, 06:50   #414
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Omdat er daar geen enkel probleem mee is, met die abortus na 12 weken, want "mens zijn" en eventueel "pijn hebben" zijn totaal geen argumenten om het niet te doden. Er is maar 1 argument: het is een parasiet van een persoon, en die beslist dus wat er met die parasiet gebeurt. Of dat nu een mens is of niet, en of dat nu zeer doet of niet.

Zelfs mocht dat een volwassen mens zijn, die afhangt van het lichaam van een andere, was er nog totaal geen enkel probleem om die te termineren, he. Want het heeft totaal geen belang wat "het" is. Wat telt is dat het AFHANGT van een ander wezen, en DUS beslist dat ander wezen over leven en dood, meer is daar niet aan.

Kijk, als een persoon van 30 jaar, zelfs is dat de wereldkampioen schaakspelen en zo, FYSISCH afhangt van mijn lichaam, dan kan ik uiteraard op elk moment beslissen van die RELATIE af te breken he, en als die daaraan dood gaat is dat zijn probleem.

Maar DAARNAAST zijn de argumenten ook nog eens - hoewel dat zelfs geen rol speelt - fout. Want het probleem wordt omgekeerd bekeken.

Mensen zijn dieren zoals andere. Er is A PRIORI geen enkele reden om een mens of een ander dier niet te doden, noch om mensen te beletten om andere mensen of dieren te doden: dat is de meest natuurlijke zaak van de wereld. Kortom, men heeft geen enkel argument naar voren geschoven waarom men mensen zou BELETTEN van andere mensen te doden. Natuurlijk zijn er omstandigheden waar dat OPPORTUUN is, maar hier werden die niet aangehaald.

En in dat kader is het gewoon contradictorisch om een levend wezen dat ver onder dieren staat die we wel zonder probleem doden, niet te mogen doden, en als dusdanig incoherent te zijn.

En elk argument over "wat er in de toekomst zou komen" is ridicuul, zoals mijn "een mens begint bij een erectie" verhaaltje aangeeft.
Maar een overheid die ons jaren gijzelt om een handjevol te redden kan dat niet zeggen. Zij moeten de meest kwetsbare ook beschermen tegen een volk dat pleit hen te doden.
De meest kwetsbare is geen vrouw maar (ongeboren) kind.
Later meer genuanceerder, mijn wifi afgezet.
Oud 6 juli 2022, 07:05   #415
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar een overheid die ons jaren gijzelt om een handjevol te redden kan dat niet zeggen.
Maar dat was uiteraard ook verkeerd, en de verantwoordelijken zouden daarvoor ook geexecuteerd moeten worden he.

Zoals je zelf zegde, het is niet omdat er nazi's aan het bewind waren/zijn, dat dat een ijkpunt moet worden voor wat er nadien dient te gebeuren.

Het is inderdaad het voorbeeld van de corona waanzin die aangeeft hoe idioot het is om veel kwaad te doen om weinig kwaad willen te vermijden. Om volwassen onafhankelijke mensen te beletten om hun problemen op te lossen omwille van wat biologisch parasitair gedoe waaraan men zotte waarden hecht.

Citaat:
Zij moeten de meest kwetsbare ook beschermen tegen een volk dat pleit hen te doden.
Je neemt de corona waanzin dus als norm. Je wil een maatschappij die de sterken en slimmen schaadt, voor de loosers en minderwaardigen.

Citaat:
De meest kwetsbare is geen vrouw maar (ongeboren) kind.
Dat is de reden waarom we de vrouw moeten laten winnen he, je gaat toch niet cheeren voor de loosers.
Oud 6 juli 2022, 07:23   #416
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zou ge da in nazi duitsland ook zeggen?
Geen flauw idee, ik was daar toen niet.
Citaat:
Nwo/babylonische lobbyhoeren die niet verkozen zijn, collaboreerden met bedrijven die enkel in nazi Duitsland beter zouden doen, hebben door middel van chantage, censuur en stigma experimentele behandelingen afgedwongen. Waarvan het gros van die pharmakeia rechtstreeks aan deze infanticide verbonden is.
U vergeet er wel bij te vertellen dat zonder die hele NWO/Nazi/whatever dingen, we nog steeds guano aan't afgraven waren- voor zover er nog iets was, om mest van te maken. En dat is zeer positief gedacht.
Anders was de kans dat vuur maken taboe was, bestaande.
Citaat:
Zij geven geen hol om de rechten van onze kinderen, u, vrouwen of mij; tenzij ze er zelf beter van kunnen worden.
Er is maar 1 recht, al de rest zijn gunsten. Vanaf als ge dat goed door hebt is het leven een pak gemakkelijker.
Citaat:
Het zijn fascisten van het zuiverste water. Eugenetische derde rijkers, alle tradios en alle extremen hoorden erbij.
NEVER AGAIN
U mag brullen en tieren, maar als de mensheid niet leert van zijn fouten, en hoogbejaarde regel/sprookjesboeken als basis gebruikt, dan gaan de fouten gewoon blijven terugkomen.
Oud 6 juli 2022, 07:44   #417
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Weet je nu eigenlijk al wie die "Jezus" waar je naar verwijst is? Want dat antwoord ben je nog steeds schuldig gebleven...
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2022, 08:12   #418
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik toonde een abortus, mensen minimaliseren wat ze zien (zonder enige bron referentie behalve de riedels van die achterhaalde feministen en moraalfilosofen) en toonde peer reviewed verslagen.
Wat gij etaleert is uw religie van die white supremacist darwin.
Oud 6 juli 2022, 08:18   #419
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik toonde een abortus, mensen minimaliseren wat ze zien (zonder enige bron referentie behalve de riedels van die achterhaalde feministen en moraalfilosofen) en toonde peer reviewed verslagen.
Uw peer reviewed verslagen zijn wel gecherrypicked door u.
En mij een moraalfilosoof noemen, da's een blatante belediging.
Citaat:
Wat gij etaleert is uw religie van die white supremacist darwin.
Daar zit minder sprookje en meer logica achter dan bij welke religie dan ook.

Laatst gewijzigd door maddox : 6 juli 2022 om 08:19.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2022, 08:20   #420
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw peer reviewed verslagen zijn wel gecherrypicked door u.
En mij een moraalfilosoof noemen, da's een blatante belediging.

Daar zit minder sprookje en meer logica achter dan bij welke religie dan ook.
Etienne Vermeersch was een moraalfilosoof, en als ge de urls niet kunt samenvatten; insinueer dan ook niet dat het cherrypicking is. De data is solide en was bijgevoegd in de links.

De enige die vasthouden een achterhaalde pesudowetenschap is pro-death.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be