![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#481 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#482 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#483 |
|
Banneling
|
ach ... als ze "wij serveren hier joden" op hun menu zouden zetten, zou het wsl ook niet goed zijn ... voor zo'n fanatiekelingen kunt ge nooit goed doen
|
|
|
|
|
|
#484 | |
|
Banneling
|
Citaat:
willem, het is niet omdat je niet kan volgen, dat ik off topic zou gereageerd hebben. anti-judaïsme, en antimoslimisme zijn wel degelijk vormen van antisemtisme, en dat is op zich ook verwant aan de veralgemeende anticultuur tégen iedere vorm van beschaving. En al maken sommige VB-ers graag de Romeinse groet, en zijn er weer anderen die beweren dat ze de eigen cultuur moeten verdedigen, er is al helemaal geen cultuur meer maar slechts anticultuur. |
|
|
|
|
|
|
#485 |
|
|
Linda, trek de boel nou niet uit proporties. Aanleiding was een allang zielig-gek iemand die in "vakkringen" overbekende patronen volgt om aandacht te claimen. Toevallig is hij gelinkt of ziet hij kans zich te linken aan een opvallend(e) cq omstreden groep of volk en daarmee te "scoren" bij minstens 2 organisaties van misschien wel vergelijkbaar en/of aanverwant gestoorden die ook nog eens handvatten hebben in de Media waardoor 's-mans "succes" op de korte termijn wordt verhevigd.
Iedereen die enige tijd gewerkt heeft in de publieke sector, winkelbedrijf, horeca ofzo, ervaart wel van zulke ontmoetingen; in dit geval waren enige rand-faciliteiten of gereedschappen dienstig voor escalatie. Je kunt "ze" nou eenmaal niet allemaal gaan opsluiten, of pas als er echt gevaar wordt gecreëerd, groter dan wat incidentele heibel, oplichterijtjes, profeet-achtige wonderdoenerij, een enkele UFO of in een bijzonder goedaardig geval een Practical Joke.
|
|
|
#486 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In ieder geval, het is niet omdat er nu eens iemand loos alarm heeft geslagen, dat er geen probleem zou zijn. |
|
|
|
|
|
|
#487 |
|
Lokaal Raadslid
|
Eigenaardig dat de pers niet aangeduid heeft dat de kelner in feite
Frank Van Hecke was en in zijnen vieze was omdat hij juist ruzie had gemaakt met Morel. Ze hebben hier een prachtig artikel gemist. |
|
|
|
|
|
#488 | |
|
|
Citaat:
VB had niets met dit treurige voorval(letje) van doen en of die al dan niet een "gevaar" voor Joden ooit zouden kunnen betekenen lijkt mij echt niet in deze draad thuis te horen.
|
|
|
|
#489 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus is volgens jou een partij die opkomt voor de noden en belangen van de Vlamingen,een bende fascisten.Zeg me dan eens wat linksen zijn die geen reet geven om het volk dat gans Belgie en buitenland moet onderhouden.Zeg me dan eens wat FDF is,want dat staat voor Front Des Francophones,front van de franstaligen dus. |
|
|
|
|
|
|
#490 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#491 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ooit volgde wij, mijn vrouw en ik, een debat op de televisie waarin ook niets anders dan van dat afstotelijk crapuul naar voor gebracht werd. Toe we belde naar de organisatoren kregen we te horen dat het was omdat ze niets andere dan dat crapuul vonden die zich tot zo een debat leenden. Mijn echtgenote die een zeer uitgebreide kennis heeft van geschiedenis en fiscaliteit gestudeerd had stelde zich prompt kandidaat voor een volgend debat. Meer dan een uur lang heeft men gediscussieerd met haar over het, toen nog Vlaams Blok hetende, VB, om haar opinie te beïnvloeden, echter zonde succes. Bij het afsluiten van het gesprek werd de belofte gedaan dat ze bij een volgende keer wel zou uitgenodigd worden. Dit is inmiddels al vele jaren geleden en zijn er al heel wat debatjes de revue gepasseerd maar nooit heeft ze ook maar één uitnodiging gekregen hoor. Ze nemen specifiek alleen marginalen en van dat soort, juist om dat negatieve beeld op te hangen wat in hun kraam te pas komt. |
|
|
|
|
|
|
#492 | |
|
|
Citaat:
Bewijs: in de meidagen van 1940 werden door de staatsveiligheid ook Joden opgepakt en vermoord in Abeville. We zijn ons daar in normale omstandigheden niet van bewust, maar er zijn uitdrukkingen in onze retoriek aanwezig die restanten zijn van antisemitisme. Daarbij komt dat hetzelfde koningshuis in België nog altijd vereerd wordt, dus moet ik er geen tekeningetje bij maken hé!
|
|
|
|
|
#493 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://www.nyc.gov/html/ccrb/html/who.html You do not need to speak English; the CCRB is equipped to accept complaints in any language. |
|
|
|
|
|
|
#494 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#495 |
|
Banneling
|
Ach de joden zijn goede roeiers.
|
|
|
|
|
|
#496 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik verwijs je naar een site van de New Yorkse dienst voor burgerzaken waar staat dat je in gelijk welke taal een klacht kunt neerleggen. Jij verwijst naar ervaringen van 48(!) jaar geleden. Sjamajee... |
|
|
|
|
|
|
#497 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#498 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier moet de politie ook iedere klacht noteren. Ga maar eens een klacht neerlegen tegen een procureur. We zullen eens zien of ze je klacht noteren en al zouden ze ze noteren, wat zou er met gebeuren denkt ge? Vertikaal klassement nog voor je terug buiten op de stoep staat. Laatst gewijzigd door Garry : 26 maart 2008 om 00:03. |
|
|
|
|
|
|
#499 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
"Sorry, ik wist niet dat je in Amerika in het nederlands een klacht kunt neerleggen." |
|
|
|
|
|
|
#500 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|