Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 25 september 2011, 13:19   #521
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
'Historisch akkoord en evenwichtig' zei De Croo. Iedereen heeft er zo zijn mening over.
Behalve de burger, die moet zwijgen en belastingen betalen. De burger zal het akkoord zien de dag dat het gestemd wordt zodat men geen roet in het eten kan gooien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 25 september 2011, 13:21   #522
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Die dachten dat er nooit een akkoord zou komen zonder de NVA. Daarom waren ze de hele tijd zelfverzekerd aan het lachen. Tè zelfverzekerd blijkt nu.
Och maar ik lach nog steeds zelle, ik heb altijd al van mening geweest dat CD&V zou breken. Waar ik wel niet mee lach is het ontbreken van enige kritische reflexen bij onze "pers".
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 25 september 2011, 13:21   #523
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyberspartan Bekijk bericht
1

Ik heb geen bakkes

2

Ik heb geen mamma (dood bij geboorte)

3

Jij kan beter uw muil houden zelfs het woord muil is geen goed woord voor de rottigheid die jij uitkraamt.
Voor 2 wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden.

Met 3 Bewijs je alleen dat je je een stuk crapuul bent dat niet thuishoort op dit forum. Creaturen zoals jij zijn in de regel dubbelnicks van verbannen forummers. Spijtig genoeg niet te achterhalen.
robert t is offline  
Oud 25 september 2011, 13:23   #524
Cyberspartan
Vreemdeling

Cyberspartan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Voor 2 wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden.

Met 3 Bewijs je alleen dat je je een stuk crapuul bent dat niet thuishoort op dit forum. Creaturen zoals jij zijn in de regel dubbelnicks van verbannen forummers. Spijtig genoeg niet te achterhalen.
Jij begint hier wel te schelden Robert, leer uw manieren houden. U hoort thuis in een boksring, maar zal allicht te laf en te zwak zijn om het daar ook maar 1 ronde vol te houden. Daarom kruipt u achter de PC en gaat daar vreemde mensen belediggen. Zwakkeling.
Cyberspartan is offline  
Oud 25 september 2011, 13:25   #525
Cyberspartan
Vreemdeling

Standaard

De verontschuldigingen zal ik aanvaarden ik zal de mijne zelfs aanbieden als u het kan opbrengen ook u voor de rest te verontschuldigen, ben je daar man genoeg voor? Of ben je zo arrogant dat je zelfs daar niet in kan slagen?

Laatst gewijzigd door Cyberspartan : 25 september 2011 om 13:33.
Cyberspartan is offline  
Oud 25 september 2011, 13:26   #526
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Het akkoord is een feit. De verdere federalisering van België ook. Ik betreur dat, maar ik stel vast dat het een evolutie is naar meer regionale autonomie. Misschien willen de Belgen dit wel. Enfin, ik blijf unitarist, maar de B.U.B. zou misschien deze evolutie moeten aanvaarden en van daaruit streven naar meer bevoegdheden voor de provincies en samenwerkingsakoorden tussen de gewesten zodat de wetgeving weer federaal (of confederaal) wordt...

Ik ben niet content, maar realist.
Ik stel maar vast dat samenwerkingsakkoorden tussen de gewesten vandaag moeten afgedwongen worden via de grondwet (zie Brukselwaze Metropolitaine Communauteit). En dat de provincies totaal nutteloze cocons zijn geworden die men maar beter zo snel mogelijk zou afschaffen.
fonne is offline  
Oud 25 september 2011, 13:26   #527
freelancer
Banneling

Standaard

Allee mensen...
De verontschuldigingen zal ik aanvaarden ik zal de mijne zelfs aanbieden als u het kan opbrengen ook u voor de rest te verontschuldiggen, ben je daar man genoeg voor? Of ben je zo arrogant dat je zelfs daar niet in kan slagen?

Laatst gewijzigd door freelancer : 25 september 2011 om 13:27.
freelancer is offline  
Oud 25 september 2011, 13:27   #528
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Chou als de regering valt dan komen er vervroegde verkiezingen.
Er moet er eerst een zijn voor ze kan vallen
Amon_Re is offline  
Oud 25 september 2011, 13:30   #529
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Fantastisch.

Heb je de one-liners van je grote held al eens goed bekeken? Ik help je even verder. "En wie gaat dat betalen, denkt u? Ik geef u een tip, het is niet de Duitstalige Gemeenschap", "België is de zieke man van Europa", "Je legt de lat op de grond en kruipt erover. Dat is, vrees ik, de hoogste vorm van staatsmanschap in dit land.", "CD&V heeft zijn politieke sluitspier lang dichtgehouden, maar nu is ze helemaal open en alles loopt eruit. Als Leterme maar in de Wetstraat 16 kan blijven".
Lijken mij allemaal perfecte samenvattingen te zijn van de reële situatie. De grote held is een echte woordkunstenaar die met een zin kan vertellen wat andere politici in een uur nog niet uitgelegd krijgen.
Citaat:
Een N-VA'er die anderen ervan beschuldigt geen argumenten te hebben. De schaamte voorbij gewoon.
Laat de kiezer er maar over oordelen wie de beste argumenten heeft.

Ik vraag me trouwens af hoelang het nog gaat duren voor BDW-obsessie officiëel zal opgenomen worden in de DSM-IV TR.
fonne is offline  
Oud 25 september 2011, 13:31   #530
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Chou, geniet mee : correcten die leugens vertellen.
Chouchou, als binnenkort uw bekwame ex-voorzitter minister zal zijn... dan zal er pas gelachen kunnen worden...

En moest men Van Besien er nog bijnemen... dan zijn we al onmiddellijk gezien...
En lachen dat we dan zullen doen.. choucou...
freelancer is offline  
Oud 25 september 2011, 13:32   #531
Cyberspartan
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Allee mensen...
De verontschuldigingen zal ik aanvaarden ik zal de mijne zelfs aanbieden als u het kan opbrengen ook u voor de rest te verontschuldigen, ben je daar man genoeg voor? Of ben je zo arrogant dat je zelfs daar niet in kan slagen?
Best wel geestig, vooral als je weet dat robert het zelf niet doorheeft dat er buiten hem en jij niemand deze soort van berichten hier waardeert. Het is dit soort afval dat enkel cyberhaters aantrekt.

Laatst gewijzigd door Cyberspartan : 25 september 2011 om 13:33.
Cyberspartan is offline  
Oud 25 september 2011, 13:34   #532
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ach, wat is dat nu? 500 miljoen voor Brussel, 500 miljoen voor de Franstaligen, die miljarden transfers.... Da's toch allemaal normaal?
Ach 1,5 miljard extra transfers, wat koop je daar nu voor? Da's amper 300 Euro per persoon. Gewoon eens een city-tripje naar Barcelona of Praag minder op een jaar, dat mag toch geen probleem zijn voor de rijke Vlaamse kapitalist?
fonne is offline  
Oud 25 september 2011, 13:37   #533
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
BDW is 't gewoon afgebold toen hij zijn goesting niet direct kreeg en dacht Beke tot in 't oneindige te kunnen manipuleren.
Grote Strateeg en Politicus BDW misrekende zich jammerlijk. Nu jankt hij als een verongelijkt kind.
Direct = na 400 dagen? En de grootte van de misrekening tellen we wel uit bij de nakende verkiezingen.
fonne is offline  
Oud 25 september 2011, 13:42   #534
system
Banneling

Standaard

Koen Van den Heuvel ontmaskert de volksverlakkerij van Bart Dewever!!

http://www.deredactie.be/cm/1.1118409?view=popupPlayer

Stuk voor stuk en met kennis van zaken wordt elk bezwaar van De Wever van tafel geveegd.

Van den Heuvel noemt De Wever dan ook terecht een intellectueel oneerlijk man.
Maar dat wisten we al langer dan van gisteren.

Laatst gewijzigd door system : 25 september 2011 om 13:45.
system is offline  
Oud 25 september 2011, 13:43   #535
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De laatste die nu de mond moet openen is den Bart. De anderen hebben het goed gedaan. Laat de azijnpissers dus maar begaan.
Een akkoord afkopen door grond en geld weg te geven is niet moeilijk. Daar slagen zelfs de bleukes van CD&V, V-VLD, Groen! en SP.A in. En dan maar opgewonden kraaien omdat de ministerpostjes in het zicht komen. Maar de ontnuchtering komt nog wel, als ze alles in wetteksten moeten gaan gieten die door de Raad van State en het Grondwettelijk hof moeten beoordeeld worden.
fonne is offline  
Oud 25 september 2011, 13:45   #536
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyberspartan Bekijk bericht
Geef de kapitalisten 2 uur om het land te verlaten, privatiseer alle bedrijven en banken binnen die 2 uur. Om te kunnen leven hebben de mensen voedsel nodig, een huis en een job.

Men heeft geen verzekeringen nodig, geen leningen, geen kapitalisten(parasiet) geen onderdanigheid, geen angst.
Ja jongen, het ga je goed in Noord-Korea.
fonne is offline  
Oud 25 september 2011, 13:46   #537
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
De laatste die nu de mond moet openen is den Bart. De anderen hebben het goed gedaan. Laat de azijnpissers dus maar begaan.
Op de site van DS lees ik het volgende:
Op 25 september 2011 omstreeks 13:35, zei Guido S., 's Gravenwezel:

Het vertrouwen in 'onze' onderhandelaars is gelijk aan NUL vandaag! Als je hun motieven beziet dan verdienen ze nul. Groen! en SP-A mmakten zich los van het Vlaams front, omdat ze - principieel - echt niets zien in Vlaanderen. Voor hen kan Vlaanderen beter niet bestaan. O-VLD volgde hen, allicht na een bolwassing van de koning via vader De Croo. Wouter Beke tenslotte volgde na een vuist op tafel komedie van koning Albert. Alle vier waren zò fier dat ze de N-VA 'er af gereden hadden'! Bittere vreugde voor een groepje dat nauwelijks de helft van de Vlamingen vertegenwoordigde verleden jaar, maar vandaag doodsbang is van verkiezingen, want dan, vrezen ze zitten ze samen in een minderheid. Na de witte rook, nu de rookgordijnen die het 'resultaat', het échte dan, moeten verbergen voor de Vlamingen! D�*t is nu de perceptie, want niemand komt met objectieve gegevens, enkel met wel-niet beweringen. Waar blijven de TEKSTEN? Houdt men die bewust achter soms? Het nul-vertrouwen wordt negatief!
Wat vindt U hiervan?

Laatst gewijzigd door freelancer : 25 september 2011 om 13:47.
freelancer is offline  
Oud 25 september 2011, 13:48   #538
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik voel me in ieder geval niet verraden, de SP.a, Open VLD, CD&V en Groen! doen wat ik van hen gewoon ben.
Chou, ik durf het haast niet vragen .. maar .. verried Bart De Wever jou niet een ietsiepietse door het af te bollen bij de onderhandelingen van de splitsing van BHV, de financieringswet en de hervorming van het Brusselse gewest?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 september 2011 om 13:49.
4x10E6 is offline  
Oud 25 september 2011, 13:49   #539
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Gaan we alle onnozele reacties die onder een artikel worden gepost naar hier verplaatsen?
Oud 25 september 2011, 13:52   #540
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Chouke, wanneer ik naar de grote Calimeriaanse gouwleider verwijs, refereer ik vanzelfsprekend naar JR Tolkien’s gouw, een plaats bevolkt door kleine mensjes met lange tenen. Calimeriaans is dan weer een referentie naar een oude Franse animatiereeks. De dikke negerinnenkonten zijn een vraag uit de slimste mens ter wereld, die de grote Calimeriaanse gouwleider correct wist te beantwoorden.
Oeps, hopelijk hebt ge daarmee genoeg gal kunnen spuwen voor de rest van de dag. Misschien toch eens naar een psy gaan om je te laten behandelen voor je BDW-obsessie.
Citaat:
oh en Chou, de PS neemt wél haar verantwoordelijkheid wanneer het aankomt op het ontwikkelen van de Waalse regio. Het Marshallplan en Rudy Demotte maakten van Wallonië een echte groeipool.
En wanneer was dat precies? Dat ene jaar dat ze Google en Microschoft hebben omgekocht om in de buurt van Eliopolis te investeren? Voor de rest lopen ze alleen maar steeds verder achter op Vlaanderen.
En de eerste tien jaar zijn ze niet van plan daar iets aan te veranderen. De hangmat is immers gespreid, dank zij de nieuwe financieringswet.
fonne is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be