![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Xanthippe : 12 september 2004 om 23:34. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#46 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Iedereen spreekt natuurlijk de taal die hij of zij wil. Een ongeschreven beleefdheidsregel zegt echter dat je je AANPAST aan de taal van het forum. Een in het Frans geposte zinnenreeks komt op een Nederlandstalige site agressief en hautain over. Niet dat ik er ook maar één seconde aan twijfel dat dat uw bedoeling was...
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Die opmerking was aan de Everytime gericht.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#51 |
|
Minister
|
Bovendien heb ik nooit een foto gezien van die "bijeenkomst" waarop twintig man aanwezig geweest zou zijn. Onze negen zijn de meerderheid leden van dit forum
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik ben vooral benieuwd wanneer de rakkers van de Jonge belgen iets van zich gaan laten horen. Of waren dat die gastjes van 16 die met een belziekse vlag op 11 juli in Broekzele zowat iedereen tegen zich in het harnas joegen?
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#54 | |||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
en mocht uw bewering juist zijn (wat ik ten zeerste betwijfel) komt het weeral eens uit dat men al te vaak de gemakkelijke uitweg kiest i p v de problemen eens met verantwoording en constructiviteit aan te pakken.
|||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Belgische Beweging groeit dagelijks, en vooral bij jongeren. Jullie structuur neemt gewoon mensen op die toch al tot de Vlaamse Beweging te rekenen waren. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Nobel doel dat jullie organisatie heeft. Maar wat draagt jullie aanwezigheid met de leeuwenvlag toe aan jullie doelstelling?
|
|
|
#57 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Groot Bakkes : 14 september 2004 om 20:23. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Vlaams-nationalisme en separatisme = constructief, inventief, creatief. En als dat jongeren aantrekt, is dat omdat jongeren nog niet zitten vastgeroest in verouderde denkpatronen en gedateerde structuren, maar nog de wil, de durf en het enthousiasme hebben om een kromme stelling tot de grond af te breken en opnieuw op te bouwen, in plaats van ze aan alle kanten te gaan stutten met allerlei onzinnige ad hoc-oplossingen. |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Jij beweert dat onze leden al tot de Vlaamse Beweging te rekenen waren, ik zeg dat we sinds de formele start veel jongeren aantrekken van buiten de traditionele Vlaamse Beweging. En zo kunnen we het welles-nietes-spelletje nog bladzijden lang rekken. Wat doet het ertoe waar onze leden vandaan komen? Het enige wat telt, is wie zijn doelstellingen zal verwezenlijkt zien. En ik geef iedereen op een blaadje dat dat niet de BUB of Jonge Belgen zal zijn, en dan mogen jullie leden voor mijn part van Mars komen. Laatst gewijzigd door Xanthippe : 14 september 2004 om 21:54. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|||