![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Welke vrouwelijke politicus is enerzijds "bloedmooi" maar kan zich anderzijds profileren a | |||
Anke Vandemeersch (Vlaams Blok) |
![]() ![]() ![]() |
19 | 37,25% |
Inge Vervotte (CD&V) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 25,49% |
Freya Van Den Bossche (SP.A) |
![]() ![]() ![]() |
10 | 19,61% |
Patricia Ceyens (VLD) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Vera Dua (Groen!) |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,80% |
Frieda Brepoels (N-VA) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,84% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ze gelanceerd werd tijdens de naamsverandering zal het wel een knaller worden! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Hoe noemde Jan de wilde dat in zijn liedje "hé hé"?
Over het paard ge... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Anke is hotlegs, body and brains... het tegendeel van een dom blondje ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Veronique(N-VA) is inderdaad een mooie,intelligente vrouw. Persoonlijk vindt ik haar inhoud mooier. Ik neem haar website en vergelijk deze met de website van Anke Vandermeersch. Anke Vandermeersch zet zichzelf en haar partij in de belangstelling,dit terwijl Veronique haar familie(kinderen,man)in de belangstelling zet. Een volkse dame met het hart op de juiste plaats. Ps.ik ben heel gelukkig getrouwd(voor de muggenzifters van het VB). ![]() Tekst bij de verkeerde foto gezet. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als Groen! de kiesdrempel haalt gaat Vera Dua naakt op affiches, die dan op de autostrade geplaatst gaan worden in de verkeerscampagne: " Hou afstand", wedden dat het een succes gaat worden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Behalve de politica-babes, mogen de politici ook eens gekeurd worden op hun fysieke aantrekkelijkheid op dit forum. Dames, ga uw gangen en geef uw voorkeur te kennen.Wie is de stud onder de Vlaamse politici?
De inhoud wordt hier dus niet beoordeeld. Persoonlijk vond ik die voormalige voorzitter van Agalev (ben zijn naam vergeten) wel een fysiek knappe vent. Niet mis. Mmmm. Voor de rest is het huilen met de pet op. Freddy Willock sluit de rij af. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 8) ipv ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() wat je zegt over mijn site was voor mij van in den beginne de bedoeling. De bedoeling is dat mensen MIJ leren kennen in mijn omgeving. Als je werkzaam bent in de politiek, dan heb je thuis een man nodig die veel geduld heeft en veel kan begrijpen, daarom dat ik ook mijn privé wil betrekken. Slagen in een politieke carrière zou een levensdoel moeten zijn, geen job "zoals een ander". Moesten veel politiekers dit ideaal kunnen blijven behouden ook NA dat ze verkozen zijn, het zou er misschien veel beter aan toe gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veronique, met je tussenvoegende antwoorden was ik redelijk pessimistisch over je toekomstige politieke carriere, alleen het laatste deeltje, dat enkele woordje, de kleinst gemene deler voor alle politiek, [size=6]Visa[/size], doet me toch mijn mening herzien tot een potentieel gemeenteraadslid.
Het resultaat van de macht die aan een politieke post kleeft geculmineerd in één stukje plastic.