![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#63 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De voorspelbaarheid zelve! Je begrijpt precies de kunst van het trollen nog niet echt...
|
|
|
|
#64 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Prove me wrong. |
|
|
|
|
|
#65 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mensen zoals Houzee en dergelijke hebben belofte, Henri1 heeft een humor die zelden gezien noch begrepen wordt. Dit alles ontbreekt bij u.
|
|
|
|
#66 |
|
Parlementslid
|
Geen plannen dus.
Veel stoere praat op een forum maar ge gaat niks doen, zoals verwacht. méhéhéhéhéhéh. Braaf, rustig voortgrazen, schaapkes. |
|
|
|
|
#67 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bah neen. De werklozen zijn weer voor enkele jaren beschermd. Ik ga denk ik ook doppen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Reacties die ik had mogen verwachten van de burgerlijke azijnpissers hier.
Als eerste daad kan onze nieuwe premier misschien de vlag van Vlaanderen aanpassen zodat die meer aan de realiteit beantwoordt. Wat mij betreft is het afgelopen met dat Vlaams gelul. De enige hoop die ik nog heb is dat Nederland zijn leger stuurt om Antwerpen te bevrijden uit dit achterlijke Groot-Bokrijk. Dan behoor ik tenminste eindelijk tot een echte natie. |
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ge begint te spuwen op uw eigen natie, is er geen oplossing meer aan voor u. En ik deel veel van uw analyse, maar er zijn grenzen. Met cynisme geraakt ge nergens, tenzij nog dieper in uw eigen mentale modderpoel. Ge wilt dat Antwerpen ingelijfd wordt door Nederland. Waarom? Omdat ge zelf te laf en te bang bent om te vertrekken? Om een stap te zetten? Ga dan naar Nederland. Of probeer nu eindelijk eens die negatieve wandelweg om te ploegen tot iets opbouwends. Met vriendelijke en respectvolle groeten, Txiki
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
#73 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het zijn de politici die maar moeten voorkomen dat dit kan. Zij zijn schuldig. |
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Banneling
|
Citaat:
de Vlaming verdient ni beter dan door DiRupo ferm gepakt te worden. |
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel een waarschuwing: dat is geen spelleke. Het is het één of het ander: ofwel draai je mee in het kader dat er bestaat ofwel niet. En er niet in meedraaien, wil zeggen, het kapot maken of er van weglopen. Andere opties zijn er niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 6 december 2011 om 12:59. |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
daar zijn we met deze natie al eens geweest hé ... geen haan die kraait, geen vorst die erom maalt ... ze verdienen het niet. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Parlementslid
|
|
|
|