![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze draad bespreken we nu de situatie van onwil tot betalen van alimentatie voor kinderen, waartoe de onwillige wel degelijk veroordeeld is of contractueel toe verbonden. Eigenlijk is jouw situatie ook te vergelijken met een huwelijk waar de vrouwelijke partij blijkt een psychiatrische ziekte bleek gekregen te hebben, en die zwaar op de dool geraakt daardoor. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het rijbewijs intrekken is tegenwoordig een mode-trend. En dat zijn de enige 3 reden waarom men een rijbewijs zou mogen kunnen intrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raar toch dat mensen die in geldproblemen zitten steeds worden afgeschilderd als zuipende en rokende cafélopende vaders/moeders....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
we zullen ze zo hard kloten, dat men zelfs niet eens meer aan kinderen zou beginnen
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mijn situatie wel uitzonderlijk maakt, is dat ik kan terugvallen op de ervaringen van andere hun echtscheidingen en ik dus geen advocaat heb ingeschakeld. Want dan kom je als man, vaker bedrogen uit dan je denkt, ze kon dus niet achter mijn rug afspraken laten maken door de advocaten. En ik had een vrouwelijke rechter. Haar tranen om medelijden op te wekken hadden dus geen succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Een gezin met twee kleine inkomens komt reeds geld tekort om een normaal leven op te bouwen. Wat gebeurd er dan als dit twee gezinnen worden met één inkomen? De ene moet centen aan de andere die hij gewoon niet heeft - de andere moet centen ontvangen die maar niet willen komen. En nu.............gaan we het rijbewijs afpakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of je het beseft, maar eigenlijk geef je me gelijk ![]() Je gaat nu toch niet vertellen dat gezien ons prachtige rechterlijke systeem je binnen de 5 jaar reeds een uitspraak hebt ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En degene die de auto nodig heeft voor zijn werk? Ondoordachte maatregel dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() So? Zijn het ineens die ex-man zijn kinderen niet meer?
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En binnen de 5 jaar een uitspraak van een rechtbank in een proces dat je zelf opstart? Wees blij dat je nog leeft op de dag van de uitspraak en de tegenpartij dan niet in beroep gaat. En het is 15000€ per kind, niet gezamelijk voor alle kinderen. Met 3 kinderen kan je dus beslag laten leggen op 3 maal 15000€ of een totaal van 45000€. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Maak er aub geen karikatuur van, ik heb je eerder al gezegd dat "nooit te zien krijgt" voor mij geen optie is. Kunnen we daar aub niet op terug komen?
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 van mijn zuster betaald 300€ voor een woning met 3 slaapkamers. Een andere zuster haar dochter betaald 260€ voor een woning met 4 slaapkamers. Dus ja, voor 400€ kan je een energiearme woning hebben waar je met 3 kinderen behoorlijk in kan leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vooral een prachtsysteem voor de kinderen die geen eigen thuis meer hebben maar van de ene week naar de andere verschillend worden opgevoed en in een logeerkamerke mogen slapen. heerlijk systeem! Ook vooral als één van beide ouders verhuizen en ze dus dagdagelijks 50 km heen naar school mogen gaan. Je hebt er ook die in twee scholen les volgen, nog leuker voor de kinderen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan het ene dus niet loskoppelen van het andere. De andere reden is omdat het onderhoudsgeld gewoon niet realistisch is tegenover hun inkomen en ze gewoon niet kunnen betalen. Die mensen hun rijbewijs intrekken zal de problemen dus niet oplossen, maar ze juist vergroten. Je kan een kip niet verder pluimen dan dat er pluimen zijn. En wat er dan nog overblijft aan wanbetalers, die trekken er zich niets van aan dat ze hun rijbewijs kwijt zijn, waarschijnlijk hebben ze niet eens een rijbewijs en rijden ze reeds zonder rijbewijs rond. Heel het wetsvoorstel is dus een karikatuur op zich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een deftig app in Antwerpen, met twee KLEINE slaapkamers (de kleerkast moet in kamer 2, kan niet mee in kamer 1) een living met keukenwand, zonder inkomhal is hier alvast IN 2060 : 850 euro per maand! een app van 50 m2 in de binnenstad (één slpk, livingske+open keuken) goed voor één persoon: 500 euro per maand. Maar ik ben ervan overtuigd dat je op den buiten in Tutterewuttere uiteraard nog een villa met vier slaapkamers kan huren voor 250 euro! Dream on!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die villa met 4 slaapkamers : daar kan je wel een B&B van maken en in de zomer aan poldertoerisme gaan doen.
|
![]() |
![]() |