Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2006, 16:48   #61
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Zonder papieren, flauwe kul. Natuurlijk hebben ze papieren alleen niet de juiste om steun van de belgische staat te ontvangen.
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:35   #62
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Eerlijk gezegd (en dit klinkt mischien hard & harteloos), laat ze sterven als ze willen sterven, hongerstakingen zijn geen valable reden om een Belgisch paske te krijgen, hun dossiers zijn afgewezen, dus: return to sender.
Klaar en duidelijk, kan men niets meer aan toevoegen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 23:11   #63
ilfalco
Minister-President

Standaard

Het is zoals bij doping. Men moet de leveranciers of in dit geval de aanstokers aanpakken. Het is door de linkse advocaten en ngo's en weet ik nog allemaal dat zij tot zulke daden overgaan.

Het is trouwens een vrij recent fenomeen als ik me niet vergis.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 18 augustus 2006 om 23:11.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 23:22   #64
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Het is zoals bij doping. Men moet de leveranciers of in dit geval de aanstokers aanpakken. Het is door de linkse advocaten en ngo's en weet ik nog allemaal dat zij tot zulke daden overgaan.

Het is trouwens een vrij recent fenomeen als ik me niet vergis.
Jij zit dicht bij de VB-bronnen. Zet eens een lijst van al die advokaten en ngo's op het forum. Liefst met politieke kleur erbij. De schaamte voorbij.
Oud 18 augustus 2006, 23:46   #65
ilfalco
Minister-President

Standaard

Ik zit helemaal niet dicht bij VB bronnen. Ik ben niet meer dan een gewone kiezer die ook al lid van een andere vlaamse partij geweest is.

ik stel soms wel eens kritische vragen aan bepaalde kopstukken ( zoals de reactie van FVDE op lotti die ik stratgeisch zeer dom vond) en verbaas me er steeds weer over dat ik zelfs van FVH relatief snel een antwoord krijg.

Maar ik zal op het net eens wat opzoekwerk doen naar die ngo's.

Wat me wel opviel vandaag is dat paul pataer ( algemeen bekend van z'n liga) uit de SPA stapt om meer tijd te steken in vluchtelingen toestanden en hij vindt ook dat de SPA hem niet steunt inzake regularisatie etc. Dus die staat al op één.

Een tijdje terug postte hier ook iemand iets over de schimmige boekhoudingen van die clubjes.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 18 augustus 2006 om 23:48.
Oud 18 augustus 2006, 23:57   #66
ilfalco
Minister-President

Standaard

http://blogsimages.skynet.be/images_...2cc893bdc6.jpg

dit vind ik wel straf ... moslims bedekken christelijke afbeeldingen door moslimtaferelen in onze kerken! Die zijn echt voor niets beschaamd.

Ik ben niet gelovig maar hun arrogantie en overheersingsdrang zijn buitensporig. kan je je het omgekeerde al voorstellen?
Oud 19 augustus 2006, 00:02   #67
KempensBoerke
Burgemeester

Standaard

stoort het jullie als ik zeg dat stervende hongerstakers een besparing voor de schatkist betekent?

allez, 't is te zeggen....ze moeten dan nog wel kapot gaan hé
KempensBoerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 01:02   #68
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
Zonder papieren, flauwe kul. Natuurlijk hebben ze papieren alleen niet de juiste om steun van de belgische staat te ontvangen.
'Van de belgische staat' klinkt natuurlijk lekker neutraal, maar zeg het zoals het is: om op kosten van de belastingbetaler te gaan leven.

Ik ben 1 van die belastingbetalers en ik ben niet bereid om ocmw voor de wereld te gaan spelen.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 01:49   #69
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Jij zit dicht bij de VB-bronnen. Zet eens een lijst van al die advokaten en ngo's op het forum. Liefst met politieke kleur erbij. De schaamte voorbij.
ooooooooooooooooh... openheid... dat kunnen wij linksen niet hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 10:07   #70
ilfalco
Minister-President

Standaard

Als het katholieke onderwijs toth haar schoolasiel doorvoert dan vind ik dat men er toch moet tegen ageren... Het kan niet dat men zelfs de opvoeding en opleiding van jongeren in gevaar brengt om een utopie na te streven.
Oud 19 augustus 2006, 11:26   #71
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
http://blogsimages.skynet.be/images_...2cc893bdc6.jpg

dit vind ik wel straf ... moslims bedekken christelijke afbeeldingen door moslimtaferelen in onze kerken! Die zijn echt voor niets beschaamd.

Ik ben niet gelovig maar hun arrogantie en overheersingsdrang zijn buitensporig. kan je je het omgekeerde al voorstellen?
Idd schandalig en ik verwijs ff trug naar topic "religie & levensovertuiging onder volgende subtitle:

Kerkbezettingen in België
KERKbezettingen in België http://www.brusselsjournal.com/node/1053

[SIZE=2]Allah Takes Over Catholic Church [/SIZE]

[SIZE=2]The Belgian Bishops are so ignorant that they do not see what is going on: their churches are being turned into mosques before their very eyes[/SIZE]
[SIZE=2]http://www.brusselsjournal.com/node/1051[/SIZE]
[SIZE=2]
[/SIZE][SIZE=2]Belgian Church Organizes Illegal Immigrants[/SIZE]

Dat uithongeren wat ze zelf zelf aandoen is chantage en een vorm van jihad. Ze blazen zichzelf wel niet op , maar het doel is idem: krijgen we ons papierke nie wel dan... En ons met het valse schuldcomplex opzadelen als we hun goesting niet geven.
En wat ze in die kerken wezenlijk doen en willen bereiken heeft Marjan in haar topic duidelijk uiteen gezet.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2006, 17:35   #72
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Idd schandalig en ik verwijs ff trug naar topic "religie & levensovertuiging onder volgende subtitle:

Kerkbezettingen in België
KERKbezettingen in België http://www.brusselsjournal.com/node/1053

[SIZE=2]Allah Takes Over Catholic Church [/SIZE]

[SIZE=2]The Belgian Bishops are so ignorant that they do not see what is going on: their churches are being turned into mosques before their very eyes[/SIZE]
[SIZE=2]http://www.brusselsjournal.com/node/1051[/SIZE]
[SIZE=2]
[/SIZE][SIZE=2]Belgian Church Organizes Illegal Immigrants[/SIZE]

Dat uithongeren wat ze zelf zelf aandoen is chantage en een vorm van jihad. Ze blazen zichzelf wel niet op , maar het doel is idem: krijgen we ons papierke nie wel dan... En ons met het valse schuldcomplex opzadelen als we hun goesting niet geven.
En wat ze in die kerken wezenlijk doen en willen bereiken heeft Marjan in haar topic duidelijk uiteen gezet.
Mischien een domme vraag, maar waarom kerken en geen moskee's, mischien om uit te proberen hoe softy hier alles wel is. Hetgeen ik ook niet goed begrijp is, dat over het algemeen de kerkdeuren zijn gesloten voor de gelovigen die tijdens de week en buiten de kerkdiensten eens tot bezinning willen komen. Maar voor deze heren zonder papieren worden de deuren dan waagewijd open gezet, als dit symbool staat voor naastenliefde zou men dit eerder onder de noemer misbruik kunnen plaatsen. Ik geloof in God, maar niet in sommige onder hen die denken zijn woord te verspreiden hebben al meer slecht dan goed gedaan aan het geloof.
Oud 25 augustus 2006, 17:39   #73
PAJOT
Banneling

Standaard

Zet die mannen lang genoeg zonder eten en ge krijgt er misschien vijf in één kist ...

Voordelig transport dus naar het thuisland en men moet ze op de terugreis ook geen maaltijd meer serveren

Hoeveel zijn er nu eigenlijk al omgekomen op die manier ?
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2006, 18:49   #74
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Zet die mannen lang genoeg zonder eten en ge krijgt er misschien vijf in één kist ...

Voordelig transport dus naar het thuisland en men moet ze op de terugreis ook geen maaltijd meer serveren

Hoeveel zijn er nu eigenlijk al omgekomen op die manier ?
Geen één, hun dossiers worden altijd terug bekeken, dus blijft dat spelleke duren want dat is wat het is een spelleke met de softy's van de belzieke staat. Moesten eens de naam RACIST opgeplakt krijgen.
Oud 25 augustus 2006, 19:02   #75
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Opgejut of niet. Ik vind het schandalig dat Minister Dewael niet reageert op een moment dat hongerstakers liggen te sterven.
Wat stel je voor?
Wie niet in aanmerking komt voor asiel wordt toch toegelaten na volgehouden hongerstaking, of zoiets in die aard !?
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2006, 19:10   #76
bk232214
Gouverneur

Standaard voor wat

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Wat stel je voor?
Wie niet in aanmerking komt voor asiel wordt toch toegelaten na volgehouden hongerstaking, of zoiets in die aard !?
Voorwat gaan zij niet in hongerstakking bij Agfa gevaert
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 16:18   #77
bk232214
Gouverneur

Standaard Waarom

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Mischien een domme vraag, maar waarom kerken en geen moskee's, mischien om uit te proberen hoe softy hier alles wel is. Hetgeen ik ook niet goed begrijp is, dat over het algemeen de kerkdeuren zijn gesloten voor de gelovigen die tijdens de week en buiten de kerkdiensten eens tot bezinning willen komen. Maar voor deze heren zonder papieren worden de deuren dan waagewijd open gezet, als dit symbool staat voor naastenliefde zou men dit eerder onder de noemer misbruik kunnen plaatsen. Ik geloof in God, maar niet in sommige onder hen die denken zijn woord te verspreiden hebben al meer slecht dan goed gedaan aan het geloof.
Als die in een moskee dat doen dan worden die met hun kloten buiten gewipt zo simpel is dat antwoordt
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 17:22   #78
luc broes

Standaard

Kan dat niet een beetje deftiger,
Oud 26 augustus 2006, 17:55   #79
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Chantage..,je bent te gast in het buitenland en je begint de ministers daar te chanteren,en aan de bevolking mede te delen "neem ons op" of....

Die gasten zijn het helpen niet waard

En,jawel,die mensen hebben wel degelijk "papieren",maar wat daarop staat,staat hen niet erg aan....

Laat die mensen dan maar de vrijheid nemen te sterven,zoals ze zelf willen.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 18:12   #80
luc broes

Standaard

deze keer akkoord met Kelt
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be