![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laten we dan gezamelijk de problemen aanpakken inplaats van er doekjes om te winden. |
||
|
|
|
|
|
#62 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die informatie haal ik uit de grafzerken uit die periode. |
||
|
|
|
|
|
#63 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nu wanneer ik de TV aanzet, zie IK heel véél dat tegen de joden is. Zoals in de zaalvoetbal; betogingen in Anrwerpen. Met Hamas enz............ Maar 't zijn toch steeds bruin mannen zulle. En geen blonde goden met blauwe ogen, en nen gestrekte voorpoot. Ik zie daar steeds een vuist, of twee vingerkens in een hondenkopke gevormd. En dan maar jodelen dat de witte rasisten zijn. Daar moet ge meer of scheel voor zijn! |
||
|
|
|
|
|
#64 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#65 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Je kan de televisie niet aanzetten of de nieuwslezers slaan je om de oren met bloederige berichten over terroristische aanslagen gepleegd tegen moslims door niet moslims. |
||
|
|
|
|
|
#66 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
De rechterpoot is vandaag vervangen door hoofddoek en witte pots. Voor de rest kr�*k hetzelfde. |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga hier volledig akkoord met Darwin moet ik zeggen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Antwerpen betoogden 400 vrouwen voor hun recht op een sjaaltje.
Tel uit je winst: één schrijfster die ervanaf wil (en mag en kan) <_>400 vrouwen die zich willen kleden zoals ze zich het best (menen) te voelen..............
|
|
|
|
#69 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
|
|
|
|
|
#70 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Iemand wie zijn standpunten aan het heroverwegen is......
|
|