![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Schepen
|
Citaat:
U snapt blijkbaar mijn punt niet; niet zo erg... En ik kan wel zonder drugs; en moest ik dan nog dringend een drug willen, zou ik zeker niet voor alcohol gaan. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Europees Commissaris
|
NaziSPAM. Het moet niet veel gekker worden.
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size] [size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
|
|
|
|
|
|
#84 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Trouwens Sunshine: je beweert dat die 1 miljoen kiezers genegeerd worden, maar net zo goed wordt er door anderen beweerd dat het Blok de politiek erg beïnvloedt. Dat is niet echt in overeenstemming met elkaar te brengen. Zijn diegene die denken dat het Blok invloed heeft op de wetten en besluiten van de meerderheid helemaal verkeerd?
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#87 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Griffin : 2 oktober 2004 om 19:10. |
||
|
|
|
|
|
#88 |
|
Gouverneur
|
Iedereen die niet rasbewust is verdient ontslag als hij aan de staat werkt!
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen |
|
|
|
|
|
#89 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size] [size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sunshine : 2 oktober 2004 om 22:13. |
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
[font=Comic Sans MS]Trotzdem ist das heiligste Wort.[/font] [font=Comic Sans MS][/font] "Slechts weinigen denken, maar toch houdt iedereen er meningen op na" - George Berkeley "Je zult het niet geloven, maar er zijn maatschappijen die door de slimsten geregeerd worden; dat is bij de bavianen het geval." - K. Lorenz |
|
|
|
|