![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de electriciteitsvoorziening afsluitbaar maken via een telefoonlijn vind ik een slecht idee. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn mijn technische kennis die aan het nihilisme doet denken, meen ik toch te weten dat ze die meters helemaal niet koppelen aan jouw of aan eenderwelke andere telefoon. In de slimme meter zit, bij wijze van spreken, een telefoonmodule, die je gegevens verzendt langs een draad. De elektriciteitsdraad. En herhaling voor het afsluiten: als jij liever hebt dat ze, als ze moeten afsluiten, en bij onwil van de bewoner of eigenaar, systematisch een putteke moeten komen graven, dan leef jij inderdaad nog in de middeleeuwen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#85 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ps en over dat afsluiten: naast het té gemakkelijk maken voor de electriciteitsbeheerders (willekeur) heb je ook de hackers die hun lol niet gaan opkunnen. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 mei 2017 om 09:56. |
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus geen GSM of telefoonlijn nodig. De consument zal hier niks voor moeten doen. Ik heb toevallig al wat van die slimme meters van dichtbij gezien, en ik weet wat mogelijk is. Er worden hier veel onzinverhaatjes verteld, ook in de media. |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat is ook mijn geval maar toch betaal ik, volgens mij, nog veel te veel rekening houdend met wat ik gratis op het net plaats.
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 29 mei 2017 om 10:35. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Banneling
|
Tprobleem is dat jij gratis op het net plaatst op momenten dat het misschien niet gewenst is.
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Europees Commissaris
|
Wegens de totaal verkeerde uitleg hier
Reden slimme meters : http://www.vreg.be/nl/document/adv-2017-02 Document in deze link, vanaf pagina 16.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 29 mei 2017 om 12:09. |
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Minister
|
Citaat:
Je hebt inzitten met je eigen privacy, en je hebt blinde paranoia die vaak een combinatie is van pure onwetendheid en een filmische visie op data monitoring (om nog maar te zwijgen van een gigantische overschatting van de eigen boeiendheid). |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb geen plaats voor ne slimme meter. Ze mogen hem buiten aan een boom hangen.
Ik zal het wel verder met een domme meter doen, dat is voor mij al meer dan slim genoeg. Laatst gewijzigd door Garry : 29 mei 2017 om 22:00. |
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
inleiding: de elektriciteitsboer (overheid dan wel private firma) weet hoeveel ik verbruik, overdag of 's nachts/weekend. Dat is al een schending van de privacy op zich, volgens sommigen hun definitie. Mijn definitie: als iemand anders iets weet over mij, is dan nog geen schending van de privacy. De schending ontstaat op het ogenblik dat die andere partij op een verkeerde manier gebruik maakt van die wetenschap. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Banneling
|
Ik vraag mij hoe het een schending van de privacy is als iemand die jou iets verkoopt weet wanneer je het koopt ?
|
|
|
|