![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#82 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een halve gare, ja. Er moeten meer van die Othmannen zijn. Dan wordt de islam totaal onverdedigbaar, zelfs door de grootste knuffelaar.
Laatst gewijzigd door patrickve : 31 oktober 2019 om 05:01. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Minister-President
|
Zijn dochter vergelijkt zijn discours met dat van de Nazi's. Nuf Said...
|
|
|
#84 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Othman el Hammouchi bestaat echt en pleegt stukjes zowel in DS als Knack en wellicht ook op andere media. Hij is een 100 % overtuigde moslim, die de toepassing van de sjaria zou toejuichen. Ik word door zijn bijdrages helemaal niet bewogen tot 'islam-haat'. Het laat me eerder onverschillig, maar ik zie wel het gevaar, dat schuilt in het meegaan met zijn politiek religieuze stellingnames.
|
|
|
#85 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet dat ik een tiental jaren geleden een film of was het documentaire heb gezien over het leven in een Franse school... scenes uit de klas tijdens het lesgeven, lerarenvergaderingen, commentaar van de leerlingen... Hewel, het is mij wel bijgebleven en ik dacht dat het eerder een satire was, want wat ik daar zag en hoorde kon ik moeilijk omschrijven als onderwijzen, het bijleren, zelfs al was het maar van een minimum programma voor het verdere leven... De leerlingen beslisten zelf of ze iets aanvaarden als leerstof of niet of dat ze het afdeden als niet ter zake doende nonsens... Iedereen beslist voor zichzelf... en de leraar mocht zeker niet te hard aandringen... Laten we het niet langer school noemen maar bezigheidterapie voor de leerlingen om ze van straat te houden en zo onzichtbaar voor de goegemeente, toch zo lang dat ze schoolplichtig zijn... Laatst gewijzigd door marie daenen : 31 oktober 2019 om 10:57. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Banneling
|
Wow, een linkse die eindelijk inziet dat zijn zogezegd linkse ingesteldheid enkel extreem rechts aan het pamperen is...
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Waar die lerares op wees, was dat de stof, die zij wou overbrengen stootte op een sterke weerstand omdat de potentiële allochtone ontvangers in een soortement politieke, culturele en godsdienstige achtergronden vastzitten, die nieuwe inzichten onmogelijk maken. Dit uit zich door een zekere arrogantie, die zich soms ook fysisch uit ten opzichte van de andere leerlingen. Mijn neef zijn kinderen zijn zo naar een andere middelbare school dienen te gaan alwaar er minder allochtone moslimstudenten waren. De directie en het lerarenkorps stonden blijkbaar ook machteloos ten opzichte van die pesterij.
|
|
|
|
#88 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar een land dat het alleen moet hebben van zijn elite en waar de onderlagen dermate katastrofaal zijn...??? Enfin ze zullen nog veel meer en veel harder hun franstalige grootheid moeten uitbrengen, uitschreeuwen en beroemen opdat het klatergoud de onderliggende lagen zal blijven afdekken... |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een van onze buurtmensen geeft les in een technische school. De directeur is een Ingenieur: die man heeft meerdere jaren gewerkt in de nijverheid: hij weet van aanpakken !!! Laatst gewijzigd door Boduo : 31 oktober 2019 om 17:51. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
https://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_...ran%C3%A7aises Ben je een tijdje zoet mee. Als je de Vlaamse lijst gevonden hebt, laat het me weten. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#98 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Inderdaad, zoals met Malle Babbe.
Je schuimt de straten af En volgt het dievenspoor Met schooiers en soldaten Hun petten op een oor Je tilt je rokken op En lacht naar iedere man Die in het donker wel durft Wat overdag niet kan En bij nacht In de kroegen hier Gaat je naam in het rond Bij het blond schuimend bier Tekst van Rob de Nijs
|
|
|
#100 |
|
Banneling
|
|
|
|
|