![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Ubisoft (toen nog Ubi Soft) werd opgericht in Roemenië.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sorrie, dat is niet helemaal terecht, in vele gevallen doen zij hun werk wel. Alleen, wat mij ergert is dat er geen enkele instantie is die kan reageren op zulke toestanden wanneer zij niet van de overheid uitgaan ( een overheid die trouwens de uitspraken van de taalcommissie, vooral in Brussel, straal negeert).
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ah ja, back to topic, omdat Van Maerlant te dom is om op de .nl site te gaan kijken maakt hij hier zo een kinderachtig gedoe. Als de Franse UBISOFT of de romainse UBI SOFT beslisst een website op Frans, Engels of Chinese te maken is het hun zaak. Enfin vind ik. Politics.be is ook enkel op Nederlands... moet ik nu huilen zoals Van Maerlant en zeggen "ooh kijk eens, een buitenlander zul denken dat in Belgie enkel Nederlands gesproken word, bohoho, wat een discriminatie" Dan het arme slachtoffer uithangen en het ook nog een "serieus discussie" noemen. You make me laugh.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 7 oktober 2005 om 16:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wij zijn gewoon het slachtoffer op taalgebied. Onze taal wordt van alle kanten gediscrimineerd! Soms moet je het arme slachtoffer uithangen om iets gedaan te krijgen. De taalproblematiek kan je duidelijk geen barst schelen. Correct Nederlands schrijven dus evenmin.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mischien word jou taal gediscrimeneerd door somige mensen maar dit geeft jullie niet het recht hetzelvde met het Frans te doen. Geen respect voor de Nederlandse taal zegd je? Omdat ik geen correct Nederlands shrijf? Mijn moedertaal is Duits (een "wereldtaal" op Europese niveau ), ik spreek ook Frans (ook een wereldtaal) en Engels (DE wereldtaal)... ik heb het eigenlijk niet nodig Nederlands te shrijven of te leren (wat ik nu nog altijd doe) maar ik woon ver af van Nederlandstalig "grondgebied" maar ik doe het uit interesse en omdat 60% van de Belgen Nederlandstalig zijn. Maar als je probeert Nederlands te shrijven (ik spreek het beter, geloof mij) dan heeft je altijd een Vlaming die zegd dat het niet goed genoeg is of dat men teveel fouten maakt. Ich verliere langsam die Lust diese Sprache weiter zu erlernen maar het is nooit goed genoeg voor de Vlamingen. Hoe is jou duits trouwens, kan je het zonder fouten shrijven??
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het feit dat je als Duitser die ver van het Nederlands taalgebied woont, Nederlands leert is bewonderenswaardig en juich ik enkel toe! Velen zouden een voorbeeld moeten nemen aan jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Ich weis nicht was soll es bedeuten daß ich so traurig bin?
Restons, complimenten voor je nederlands. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- De Politics-website is een gewoon discussieforum gericht op een Nederlandstalig publiek. Dat is ook niet onlogisch: je kan niet discussiëren in 3 talen tegelijk. Daarom ook dat niemand een punt gaat maken van andere Belgische discussieforums die opereren in het Frans of Duits. - De website waar Van Maerlant het over had daarentegen, is een website gericht op een internationaal publiek en geeft foutief de indruk dat België een ééntalig Franstalig land is en dat is waar het hem om gaat. De kritiek van Van Maerlant was dus best wel terecht. Je kan dat muggezifterij noemen maar dat soort zaken gebeurt zo vaak dat het op de duur wel ergerlijk moet worden. Wat je Nederlands betreft: voor een van oorsprong Duitstalige valt dat best mee. Ook al is jouw indruk hier anders, weinig Vlamingen zullen een punt maken van een anderstalige die een spellingfout maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |